למה המוזיקה כה חשובה לעסק שלי?
מוזיקה ובעיקר מוזיקה לעסק יכולה לעורר תגובה רגשית, כך שתוכנית מוזיקלית מחושבת היטב יכולה לעזור וליצור קשרים רגשיים חזקים יותר למותג שלך. קשרים רגשיים חזקים יותר נשארים בראש ובראשונה בראש שלנו ואתם רוצים שהלקוחות והקהילה שלכם ישמרו אתכם בראש! כאשר זה קורה, הערך שאתה מציע נגיש בקלות כאשר מתעורר הצורך בפתרון שלך.
במאמר זה, תעבדו כיצד להחליט על אופיה של המוזיקה לעסק שלכם.
4 טיפים לשימוש במוזיקה לאסטרטגיית המיתוג והשיווק שלך!
ארבעת העצות צוללות אל נקודת המבט של הלקוח ויישור עם המותג שלך. תחקרו כיצד גורמים אלה חלים על יצירה ובחירה של מוזיקה ייחודית לעסק שלכם. על ידי ביצוע תהליך זה, תהיה לך אסטרטגיית תכנון מוזיקלית נכונה כך שלקוחות לא יוכלו להוציא אותך מהראש.
טיפ 1: שימו את עצמכם בנעליים של הלקוחות
כדי לגרום ללקוחות שלך לקנות, אתה צריך לקבוע את מצב הרוח.
מוזיקה משפיעה על מצב הרוח שלנו לטוב ולרע. אתה יכול לתמוך בקהל היעד שלך, להשפיע על ההתנהגויות שלו ועל התפיסה שלו אותך עם מוזיקה. לכן זה חיוני להתאים את החלק הזה באסטרטגיית המיתוג והשיווק שלך.
מחקרים מדעיים הראו את התוקף והחשיבות של בחירת מוזיקה מתאימה למיתוג כדי להשפיע על התנהגות קהל היעד שלך. אם המוזיקה הייתה אופטימית ותוססת, כנראה היית נותן משוב חיובי. אם המוזיקה הייתה יותר כמו מוזיקת בית פוגשת-חזק, כנראה שלא היית נותן יותר מ-3 כוכבים. הקצב משמר את האנרגיה של הקונה.
מחקר חדש חקר את קצב המוזיקה וההשפעות שלו על תגובות הקונים. החוקרים התמקדו באזורי קניות קמעונאיים בצפיפות גבוהה. מה מצאו החוקרים המבינים? ניגוד מוזיקה לאווירה הכללית של המקום כדי לשמור על לקוחות מרוצים.
טיפ 2: אותנטיות באפשרויות המוזיקה לעסק שלכם
חשוב לקחת בחשבון את זהות המותג שלך. זהות המותג שלך מורכבת מכל האלמנטים השונים כדי למשוך את קהל היעד שלך. לרוב החברות יש זהות מותג ויזואלית מוצקה, כלומר לוגו, צבע, עיצוב וכו' וזהות אודיו לא קיימת, לא מיושרת, או בדרך כלל זהות האודיו חותכת העוגיות שאינה שונה מכדי שיש לה נוף מוזיקלי לא קיים.
אנשים מלווים את חייהם בפסקול בכוונה או שלא בכוונה. כולנו שמענו את הקלישאה "הם מנגנים את השיר שלנו" בסרט כלשהו או אפילו בחיים האמיתיים על ידי מקורבים או עמיתים קרובים. הקלישאה הזו מאששת ומנציחה את הנקודה שמוזיקה, שירים מסוימים, כל כך מושרשים בחוויה שלנו, תורמים לזיכרונות שאנו מפתחים, חיוביים או שליליים.
טיפ 3: חדש זה תמיד טוב
בהתחשב בזהות המותג שלך, כדאי להשתמש במוזיקה ייחודית על פני מוזיקת פופלרית או בדגימות בשימוש יתר. אתה רוצה ליצור חוויה חדשה שרק המותג שלך מספק.
סיבה אחת גדולה, היא פשוט לטעון ראשונים. כולם אוהבים להיות ראשונים או רק למשהו, החידוש וההתרברבות נותנים לאנשים תחושת חשיבות. אחרי הכל, רק החכמים והמבריקים ביותר יכולים לתבוע זכויות ראשונות, נכון?
חברות שמיישמות את הרעיון הזה על המוזיקה של המותג שלהן מגיעות עם שירים או מנגינות בלתי נשכחות שאנשים מקשרים אוטומטית עם המותג שלך.
המוזיקה של המותגים האלה לא נוצרה מראש, היא נוצרה בשבילך. אתה יכול לעשות את המשימה של יצירת מוזיקה בעצמך בעזרת סרטונים בכלל הפלטפורמות החברתיות או קורסים מקוונים מיוחדים עבור זה. זה עוזר שיש
מישהו עם רקע וידע במוזיקה טכנית כדי להוסיף את המגע הזה של מומחיות לפרויקט שלך כדי לעזור להעלות את המותג או הפרויקט שלך.
טיפ 4: מה קורה ברשתות החברתיות?
חשוב מאוד לא להתעלם מעולם הרשתות החברתיות! בתחום המוזיקה במיוחד, כדאי מאוד להתמקד בפלטפורמת האינסטגרם, היוטיוב והטיקטוק. כמו שחלקכם מכירים, עולם המוזיקה השתלב מאוד חזק בשנים האחרונות בעיקר
בסרטונים, ברילז, בסטורי, בשורטס ובטיקטוק. היום ניתן להשתמש בחלקי שירים שאפילו אומנים מפורסמים פרסמו ונתנו גישה לנו, למשתמשים, כחלק מהסרטונים או מהסטורים שאתם מעלים. ניתן היום להבין מה המוזיקה
הנחשבת כ"טרנד" דרך הפלטפורמות של הרשתות החברתיות ואף מומלץ מאוד לחקור את הנושא וגם להשתמש במוזיקה הזו כחלק מהתוכן שאתם מתכוונים להעלות.