שירות פרסום ושיווק בגוגל לעסקים מכל הסוגים

פרסום בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם הפרסום ככלל והדיגיטל בפרט, ללא פרסום בגוגל האתר שלכם לא ימריא לראש עמוד החיפושים בגוגל ויישאר נסתר מעיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פרסום בגוגל בעצם מתייחס לשני סוגי פרסום:

הראשון הוא פרסום אורגני בגוגל, שמתייחס למגוון תהליכים שונים שבהם מקדמים עמודים בגוגל ללא תשלום לגוגל עצמם בעיקר באמצעות תוכן איכותי ומקורי.

השני הוא פרסום ממומן בגוגל והוא מתייחס לפרסום שבו משלמים לגוגל כדי להופיע בראש עמוד החיפושים.

לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם ואנחנו נשמח לתת שירות ולספק לכם את שניהם במקביל או בנפרד.

 

פרסום בגוגל
פרסום בגוגל

בימינו, הנוכחות ברשת היא לא פחות חשובה מהנוכחות הפיזית בשוק. NV MEDIA מתמחה בקידום עסקים בגוגל, ובאמצעות שיטות מתקדמות ואסטרטגיות מותאמות אישית, אנו מביאים לעסק שלך את התוצאות הטובות ביותר. התהליך מתחיל בהבנת הצרכים והיעדים שלך, וממשיך לבנייה ויישום מסלול קידום ממומן או אורגני. אנו מבצעים אופטימיזציה קבועה, מעקבים אחרי ההישגים ומבצעים תיקונים באופן רציף, כדי להבטיח שהעסק שלך יהיה בחזית החיפוש בגוגל, מול הלקוחות הרלוונטיים ביותר לך.

מה הוא פרסום אורגני בגוגל?

פרסום אורגני, או קידום אורגני ובשמו הנפוץ יותר (SEO (Search Engine Optimization הוא פרקטיקה של קידום אורגני בעיקר באמצעות תוכן כתוב בצורה אסטרטגית ומיודעת SEO. 

אנחנו בטוח לא הראשונים שאומרים לכם את זה, אבל SEO הפך למשהו בגדר חובה עבור רוב העסקים היום.

כדי לקדם את עצמכם בגוגל בצורה אורגנית וללא השקעה מיותרת של כסף תצטרכו סוכנות דיגיטל שתעשה עבורכם את הכתיבה, האסטרטגיה,מחקר ביטויי מפתח ואת כל שאר הדברים שמרכיבים את העולם הסבוך של פרסום אורגני בגוגל.

בהחלט ישנם מקרים שבהם עדיף לעשות קידום ממומן על פני קידום אורגני, לדוגמא, כשצריכים לקבל לידים במהירות ובמיידיות.

תהליך של קידום אורגני בגוגל הוא לא תהליך מהיר אלא איטי שיכול להמשך כמה חודשים ואף שנה עד שייראו תוצאות ניכרות ולכן, לפעמים קידום ממומן הוא האופציה הטובה ביותר.

במקרים שבהם קידום ממומן רלוונטי, אנחנו ממליצים בכל זאת לא לוותר על הקידום האורגני שמביא את רוב הלידים.

 

מה הם היתרונות של פרסום אורגני בגוגל?

  • אנשים נוטים יותר להיכנס לתוצאות אורגניות במנועי החיפוש ולוותר על התוצאות המקודמות מתוך התפיסה שמה שמופיע בראש העמוד בצורה אורגנית אמין יותר, טוב יותר והרבה יותר פופולרי.
    בסופו של דבר בני אדם הם יצורים עדריים ואפקט העדר ממש נראה כשזה נוגע לאילו תוצאות נלחצות יותר במנועי החיפוש.
  • בתשלום מקודם אתם כל הזמן צריכים להזין את גוגל בעוד ועוד כסף, עד שאתם מגיעים למגבלות התקציב היומי.
    לעומת זאת, אין גבול למה שאתם יכולים לעשות בקידום אורגני ואומנם הוא ייקח יותר זמן אבל התוצאות לטווח הארוך יכולות להיות הרבה יותר יעילות.
  • קידום אורגני מספק, לפי מחקרים, לידים איכותיים הרבה יותר של אנשים שנכנסים במטרה לקנות ולא אנשים שהציגו להם במקרה מודעה.
    לכן, אם אתם מעוניינים ב-Bulk גדול של לידים, קידום ממומן הוא הדרך, אבל אם אתם מעוניינים בלידים איכותיים בלבד היינו שוקלים קידום אורגני ברצינות.
  • כולם יודעים שגוגל מציגים בראש עמוד החיפושים עקים מהימנים, אמינים ופופולריים ולכן קידום אורגני בגוגל יכול לתרום באופן משמעותי מאוד למוניטין של העסק שלכם.
  • אתר הוא נכס דיגיטלי שאין לערער על האפקטיביות שלו ובקידום אורגני אתם בעצם משביחים את הנכס שלכם על ידי שדרוג והוספת תוכן איכותי ומקורי.
  • אתר הוא מקור יסוד יציב ללקוחות איכותיים ולכן השקעה באתר מבטיחה שתמיד תהיה לכם הכנסה מהעסק, לא משנה כמה המצב קשה.
פרסום ברשת החיפוש גוגל
פרסום אורגני ברשת החיפוש גוגל

מה הוא פרסום מקודם בגוגל?

בדקה אחת ובתשלום לא גדול, אתם יכולים לקבל Bulk עצום של לידים.

נשמע כמו פנטזיה? אז זהו שלא.

קידום ממומן בגוגל יכול לתת לכם את זה ויותר עם השקעה קטנה יחסית.

אומנם קידום ממומן הוא לא בדיוק זול אבל אפשר להשיג דרכו כמות גדולה מאוד של לידים בזמן קצר מאוד ולכן הוא נהדר לקמפיינים ממוקדים.

 

מה הם היתרונות של פרסום מקודם בגוגל?

  • באמצעות קידום ממומן אתם יכולים לבחון היטב איזו מודעה עובדת טוב יותר ואיזו עובדת טוב פחות וכך לייצר סלקציה במודעות שלכם.
  • פרסום ממומן מבטיח, במידה ובחרתם במילת מפתח נכונה, שהאתר שלכם יוצג תמיד בעמוד הראשון כשמכניסים את תחום העיסוק שלכם למנוע החיפוש.
  • פרסום ממומן מאפשר באמצעות כלים של PPC פרסום ממוקד יותר המתמקד במיקום גאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד כך שהלידים שלכם יהיו כנראה אנשים שמתעניינים במה שיש לכם להציע.
קידום בגוגל
קידום בגוגל

השוואה בין עסק שמקודם בגוגל לעומת עסק שלא מקודם

פרמטר עסק שמקודם בגוגל עסק שלא מקודם בגוגל
תדירות הופעה בתוצאות החיפוש גבוהה (במיוחד אם הקידום הוא בפרסום ממומן) תלוי באופטימיזציה למנועי חיפוש, אך בדרך כלל נמוכה
התמדדות עם תחרות יתרון על פני עסקים שלא משקיעים בקידום בחשיבות משנית אל מול עסקים שכן מקודמים
השקעה כלכלית דרושה השקעה (בין אם בפרסום ממומן או באופטימיזציה) לא דרושה השקעה ישירה, אך יכול להיות מחיר אומלל בפרסומות פסועות
יכולת להגיע ללקוחות חדשים גבוהה עם היכולת להתמקד ביעדים מסוימים מוגבלת לקהל המכיר את העסק או מוצא אותו באופן אקראי
אנליטיקה ומדידה אפשרות לעקוב אחרי הביצועים ולשפר בהתאם קשה למדוד את ההגעה וההשפעה של הקידום

עסק שלא משקיע בקידום ממומן בגוגל יכול להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות, אך זה דורש אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO). בנוסף, ההבדלים בין העסקים יכולים להשתנות בהתאם לתחום הפעילות, התקציב הפרסומי, היעדים ועוד מגבלות וגורמים שונים.

רוצים לפרסם בגוגל?

אם אתם רוצים לפרסם בגוגל אנחנו נשמח לתת שירות.

אנשי ה-PPC, כתיבת התוכן, המעצבים, המתכנתים וכל שאר הצוות שלנו מחכים לכם כדי לתת לכם את השירות האידיאלי לעסק שלכם.

פרסום בדיגיטל

אם אתם מעוניינים להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות פרסום דיגיטלי, הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הפרסום הדיגיטלי שלנו וכיצד נוכל לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט. תנו לנו לעזור לכם להגיע לקהל היעד ולהשיג את היעדים של העסק באינטרנט עם פתרונות הפרסום הדיגיטליים החדשניים שלנו.