חנות אינטרנטית

NV Media, סוכני הדיגיטל שלכם, מומחים בבניית אתרי איקומרס. נשמח לקחת חלק בהקמה, תחזוקה, שיפור ושימור של החנות הדיגיטלית שלכם. מעוניינים בחנות שתעיף את הלקוחות שלכם? רוצים אתר אינטרנט שישמש כאיש מכירות נוסף שלכם? אתר מסחר אלקטרוני מהיר ורספונסיבי היכול להניע מכירות ופניות? הגעתם למקום הנכון.

מה זה איקומרס? (E-commerce)

איקומרס (מסחר אלקטרוני) הוא קנייה ומכירה של סחורות ושירותים, העברת כספים או נתונים, דרך רשת אלקטרונית, בעיקר באינטרנט. עסקאות אלו מתרחשות כעסק לעסק (B2B), עסק לצרכן (B2C), צרכן לצרכן או צרכן לעסק.

המסחר האלקטרוני מופעל על ידי האינטרנט. לקוחות ניגשים לחנות מקוונת כדי לדפדף ולבצע הזמנות של מוצרים או שירותים באמצעות המכשירים שלהם.

חשיבות האיקומרס

איקומרס, או מסחר אלקטרוני, הפך להיות חובה בעידן הדיגיטלי. זה מאפשר לחברות למכור מוצרים ושירותים באופן ישיר, מהיר ונוח ללקוחות בכל העולם. איקומרס מפחית את הצורך בחנויות פיזיות ומאפשר לעסקים להגיע לשוק רחב יותר, מה שמגדיל את הפוטנציאל למכירות ולרווחים. בנוסף, הוא מספק גישה כמעט ללא הפסקה לחנות, מאפשר ללקוחות לבחור מוצרים ולרכוש אותם בנוחות מהבית או מכל מקום אחר. זה מאפשר גם לחברות לאסוף מידע על התנהגות הלקוחות ולהתאים את המכירות והשיווק לצרכים ולהעדפות שלהם, מה שמגביר את הסיכויים להצלחה במכירה.

בניית החנות – איקומרס

לאחר תהליך אפיון החנות והצבת המטרות אנו נחל בבניית החנות האינטרנטית שלך בצורה יעלה, נכונה ומדויקת. אנו נתאים את החנות מבחינת העיצוב לפי איך שאתה רואה אותה וכמובן שיש את האופציה לבנות חנות מתבנית בעיצוב מותאם. ועוד, נתאים את הבנייה בצורה הנכונה קודית עבור הסורקים של גוגל.

החנות תחובר לכל האפיקים השונים בגוגל, ניתוחי אנליטיקות ומעקב אחר לקוחות המסיירים באתר בזמן אמת. למידה וניתוח מעמיק של הנתונים מהאתר בשילוב מהרשתות החברתיות וכל האפיקים השונים שלנו לניתוח המתחרים בכדי להתאים את מסע הפרסום ללקוחות המחפשים שלך!

שילוב API

ממשקי API (או ממשקי תכנות יישומים, למי שלא יודע!) מאפשרים לשתי מערכות לתקשר ולהגיב אחת לשנייה. אנו בונים מגוון של ממשקי API, המגשרים על הפער בין אתר אינטרנט לפלטפורמה חיצונית כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התוצאות שהם רוצים.

זה יכול להיות כל דבר, החל מאפליקציות לאתרים אחרים ועד למערכות תוכנה להזמנות או חיבור לחברות משלוחים שונות. למפתחים שלנו יש ניסיון רב עם ממשקי API והם ישמחו לעזור ולפשט את התהליכים שלך אל מול צד ג', לקשור את כל הקצוות הרופפים באתר שלך ובמקורות חיצוניים.

אנו נמליץ ונדאג שהחנות שלכם תחובר לכל סולק אשראי שתרצו עבור הלקוחות שלכם.

אבטחה מעל לכל

הגנה ובטחון על ידי חומת אש בשרת, אשר מפעילה גם גיבויים יומיים כדי לשמר את הקבצים שלך. אנחנו יכולים גם ליישם אישורי SSL כדי להבטיח אמון עם משתמשים, ולהימנע מהשפעה שלילית של SEO לטווח ארוך.

אבטחה היא חלק חיוני באתר כדי לעורר אמון במשתמשים המבקרים, כך שהם מרגישים בטוחים ביציאה מבירור או בביצוע רכישה. אם משתמש צריך להזין את פרטיו האישים או פרטי התשלום שלו באתר מסחר אלקטרוני, אז הוא צריך להיות בטוח שהנתונים והמידע שהזין בטוחים ב-100%.

תמיכה

כשדברים נופלים, אנחנו כאן כדי לאסוף, לסדר ותקן אותם.

הצוות המיומן שלנו מוכן להושיט יד ולעזור אם אתם מבחינים במשהו לא בסדר באתר או בבעיה בקמפיין של המוצר או בפוסט כלשהו, פשוט צור קשר!

אנו יותר מנשמח לקחת חלק בפרויקט החנות האינטרנטית עם הכלים הנוחים והידע הרחב שלנו בתחום נוכל להיות צוות מנצח עבור המותג שלך!

צרו קשר היום ונתחיל את האפיון של החנות שלכם.

בניית אתרים

אם אתם מעוניינים לבנות אתר שיעזור לכם להתבלט מהקהל ולהשיג את המטרות שלכם באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי עיצוב ופיתוח אתרים שלנו וכיצד נוכל לעזור לך לבנות אתר שייקח את העסק שלך לשלב הבא.