פרסום באינסטגרם

ב-2010 הוקמה אינסטגרם עם מספר מטורף של 13 עובדים ובשנת 2012, כשהיא עומדת על 25 מיליון משתמשים (ועדיין עם 13 עובדים!) אינסטגרם נרכשה על ידי מטא, דאז פייסבוק. 

מאותו יום אינסטגרם המשיכה להתקדם ולהתפתח ובשנת 2020 מספר המשתמשים חצה את המיליארד וכיום אינסטגרם נחשבת לרשת החברתית השניה בגודלה בעולם.

עם נתונים כאלה ברור לנו שאינסטגרם היא פלטפורמה שחייבים לקדם דרכה, אבל הקידום באינסטגרם מציב קשיים רבים בפני אלו הרוצים לקדם את העסק שלהם, במיוחד אם רגילים לטקסטואליות הרבה של פייסבוק.

אינסטגרם רשת חברתיות
אינסטגרם רשת חברתיות

אבל במה בעצם אינסטגרם שונה מהפייסבוק?

ההבדל העיקרי, המרכזי והבולט ביותר הוא שבפייסבוק הפורמט הוא בעיקר טקסטואלי, כשתמונות עוזרות להביא טראפיק אבל הן לא קריטיות או חובה, כשבאינסטגרם לעומת זאת הויזואלי הוא המלך ואי אפשר בכלל להעלות פוסט לאינסטגרם ללא תמונה.

ההבדל השני הוא גיל המשתמשים, בעוד שבפייסבוק משתמשים סבא וסבתא שלכם, באינסטגרם נמצאים רוב דור ה-Y וה-Z שמחפשים אינטרקציה חברתית ברשת.

למעשה, הנתונים של אינסטגרם מראים שכ-75% מהמשתמשים באינסטגרם הם בני 35 ומטה, בעוד שהמשתמשים בפייסבוק ברובם בני 35 ומעלה. 

יש שיגידו שהפייסבוק מת ושהחליף אותו האינטסגרם, אנחנו לא בטוחים שאנחנו מסכימים עם טענות כל כך גורפות אבל אפשר בהחלט להגיד שרוב הצעירים נמצאים באינסטגרם, גם אם לא בלעדית.

לכן, אם קהל היעד שלכם הוא צעירים אתם חייבים אסטרטגייה לפרסם באינסטגרם במהרה.

פרסום אורגני באינסטגרם

הפרסום "הרגיל" שכל משתמש יכול לעשות באינסטגרם הוא לפעמים גם היעיל ביותר, אך יש לו מגבלות כגון חוסר היכולת להוסיף לינק לאתר חיצוני בגוף הפוסט.

בפרסום אורגני באינסטגרם בעצם מוסיפים פוסטים, רילס וסטוריז כדי להביא עוד ועוד משתמשים לעקוב אחרי הפרופיל שלכם. 

פרסום אורגני באינסטגרם הוא הבסיס והיסוד לכל קמפיין של פרסום באינסטגרם והוא חשוב מאין כמוהו.

פרסום באינסטגרם
פרסום באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם

על ידי ביצוע קמפיין ממומן לפוסטים תוכלו להגדיל את התנועה בפוסט הספציפי ובפרופיל שלכם באופן כללי.

התשלום מתבצע לפי קליק או צפיה ומאפשר להפנות את הגולשים לאתר חיצוני, בניגוד לפרסום אורגני באינטסגרם.

אנחנו ממליצים על פרסום ממומן באינסטגרם לפוסטים ספציפיים שאתם רוצים להעלות ולקדם באופן מיוחד, כשהבסיס הוא פרסום אורגני.

 

למה כדאי לפרסם באינסטגרם

  • כמו שכתבנו, כולם ובמיוחד צעירים עם אצבע קלה על ההדק של הכסף, נמצאים באינסטגרם וכדי להגיע אליהם תצטרכו לפרסם באינסטגרם.
  • ניתן לפרסם באינסטגרם בעלויות יחסית נמוכות ועדיין להגיע לתוצאות מצוינות.
  • באינסטגרם היכולת להגיע לקהלים רחבים היא גדולה מאוד, יחד עם ספסיפיקציה לאזור גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד כדי לקבל תוצאות מדויקות יותר.
  • באינטסגרם תוכלו להכפיל את הפרסום שלכם על ידי הופעה בסטורי ובפיד של המשתמשים שעוקבים אחריכם.
אינסטגרם
אינסטגרם

השוואה בין עסק המפרסם באינסטגרם לעומת עסק שלא מפרסם באינסטגרם

פרמטר עסק המפרסם באינסטגרם עסק שלא מפרסם באינסטגרם
גישה לקהל הצעיר גבוהה, כיוון שרבים ממשתמשי האינסטגרם הם בגילאים הצעירים מוגבלת יחסית, תלוי באילו פלטפורמות העסק משתמש
הפקת תוכן חווייתי אפשרות להפקת תוכן חזותי, סטוריז וסרטונים שישפיעו על הלקוחות פחות התמקדות בתוכן חזותי וחווייתי
התמדדות עם תחרות התמודדות עם הרבה עסקים אחרים המפרסמים באותה הפלטפורמה תלוי בהיכן העסק משווק את עצמו, אך יתכן שפחות תחרות בגלל התערכות לפלטפורמות אחרות
השקעה כלכלית דרושה השקעה בפרסום, גרפיקה וייצור תוכן אין השקעה ישירה באינסטגרם, אך יתכן שיש השקעה בפלטפורמות אחרות
אנליטיקה ומדידה אפשרות לעקוב אחרי ביצועים, אנליטיקה של הפוסטים והפרסומות אם העסק משווק בפלטפורמות אחרות, האנליטיקה תלויה באותן פלטפורמות

*ההבדלים הנ"ל הם כלליים, ויכולים להשתנות בהתאם לסוג העסק, היעדים, התקציב ועוד גורמים שונים כמו שינויים אלגוריטמיים באינסטגרם ועוד.

שאלות שכדאי לשאול לפני פרסום באינסטגרם

  • מה המטרה שלכם?
    עליכם להגדיר מטרות ברורות לפרקי זמן ברורים כדי שתוכלו להגיע לקהלים הנכונים ולהביא את התוצאות שאתם באמת רוצים לאינסטגרם שלכם.
  • מה התקציב שלכם?
    באמצעות חישוב התקציב שלכם תוכלו לדעת אם אתם רוצים להתמקד בפרסום ממומן או בפרסום אורגני ובאילו אחוזים לעשות כל אחד מהם.
  • האם האתר שלכם בנוי נכון ומותאם לקידום?
    כי אם לא, פרסום ממומן באינסטגרם שמפנה לאתר לא ממיר לא יעזור לכם הרבה.
    לפני שאתם עושים קידום ממומן באינסטגרם שמפנה לאתר תצטרכו לדאוג שהאתר שלכם מסוגל להמיר לידים.

 

איך מתחילים לפרסם באינסטגרם

יוצרים קשר עם NV MEDIA, שולחים הודעה או מייל ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהתחיל איתכם מסע משותף של פרסום באינסטגרם שבסופו לכם יהיו הרבה יותר לקוחות ואנחנו נסתכל מרוצים איך הלידים נערמים.

פרסום בדיגיטל

אם אתם מעוניינים להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות פרסום דיגיטלי, הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הפרסום הדיגיטלי שלנו וכיצד נוכל לעזור לעסק שלך להצליח באינטרנט. תנו לנו לעזור לכם להגיע לקהל היעד ולהשיג את היעדים של העסק באינטרנט עם פתרונות הפרסום הדיגיטליים החדשניים שלנו.