מה הם סרטוני Reels ומה השתנה בהם לאחרונה?

סרטוני רילס נב מדיה צילום ועריכה לרשתות החברתיות

מה הם סרטוני Reels ומה השתנה בהם לאחרונה?

אוהבים סרטוני Reels? גם אנחנו!

סרטוני הריסל הם כלי רב עוצמה לקידום העמודים העסקיים או הפרטיים שלכם ברשתות החברתיות וביננו, כולנו נשאבנו פעם או פעמיים, או מאה, לסרטוני Reels בפלאפון.

לא יודעים מה הם סרטוני Reels? גם בשבילכם יש לנו תשובות ועזרה!

במאמר שלפניכם נסביר מה הם סרטוני רילס ומה הם השינויים החדשים שמטא עשו בעולם סרטוני הרילס.

מה הם סרטוני רילס?

הפירוש המילולי של Reels הוא סרטי צילום, אבל לא על זה שאלתם, נכון?

בעבר קידום באינסטגרם הייתה רק פלטפורמה לתמונות ולסטורי בלבד אבל עם ההגעה של המתחרים החדשים לשוק אינסטגרם הייתה חייבת להתאמץ ולמצוא פתרונות חדשים ואינטרקטיביים יותר למשתמשים שלהם על מנת שלא להישאר מאחור ולהמשיך להציע קידום באינסטגרם לעסקים.

במקום לקנות את Tik Tok המתחרים, אינסטגרם (או כמו שקוראים להם היום – מטא) יצאו עם רעיון של סרטונים קצרצרים המבוססים על מוזיקה ותוכן שמצלמים ועורכים מהאפליקציה עצמה, כמו שאמרנו, מאוד דומה ל-Tik Tok המתחרים, עם קורטוב של מטא בפנים.

היתרון הגדול ביותר של סרטוני רילס הוא שהם מגיעים לתפוצה רחבה הרבה יותר מכל אפשרות פרסום אחרת של תקשורת באינטסגרם, הם יותר יעילים באופן משמעותי מפוסטים וסטוריז נכון ל-2023.

מה כדאי להעלות לרילס?

 אפשר להעלות ל-Reels הכל אבל אלו הדברים הנפוצים שאנחנו ממליצים להעלות:

  • טיפים קצרים, יעילים ומעולים מעולמות התוכן שלכם.
  • סרטוני טוטוריאלז (מדריכים) במהירות מוגברת.
  • ראיון מצחיק עם עצמכם (פריים מראיין ופריים מרואיין)
  • סרטונים של Before and after (לפני אחרי)
  • סרטוני אווירה עם טוויסט מרגש.
  • סרטוני Stop motion.
  • וכמובן- כל דבר שמצחיק אתכם יכול לעבוד מעולה ב-Reels

כמה דברים שחשוב לדעת על רילס

 אל תיבהלו אם הסרטון שלכם לא מקבל המון חשיפה על ההתחלה, לוקח לסרטון ממוצע בסביבות ה-4-5 ימים לצבור תאוצה וגם התלות בותק המשתמש או העמוד העסקי שלכם.

  • לאחר הצילום והעריכה של הסרטון חשוב לשים לו קאבר ולהתאים אותו לפיד האינטסגרמי.
  • ב-Reels יש טרנדים כמו בכל מקום אחר ואחד הדברים החשובים ביצירת סרטון מצליח הוא שימוש בסאונד טרנדי.
  • התאימו את הטרנדים לעסק שלכם. חשוב שתהיו עם היד על הדופק כדי לשים לב לכל טרנד חדש שעולה.
  • סרטוני רילס חשובים היום מאד לכל הנוגע לקידום אתרים אורגני או קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם. האלגוריטם מכוון את המערכת להציג צפייה בסרטונים בעדיפות עליונה על גבי פוסטים או סטוריס שהיו בעבר חזקים משמעותית ביחס להיום.

טיפים יעילים לסרטוני רילס

 מקוריות היא הכי חשובה בכל מה שעושים ברשתות החברתיות, בטח שבעולם המשוגע של מטא, אבל קחו לכם כמה דקות לפני שאתם מתחילים לבנות סרטון וחפשו סרטונים אחרים כדי לקבל השראה ולבדוק מה הטרנדים הנוכחיים בארץ ובעולם.

  • כיתובים, סטיקרים וכו'- השתמשו בכיתובים, סטיקרים וכו' בטוב טעם, לא צריך להגזים איתם אבל גם כדאי כן לשים לב אליהם.
  • רוצים לייצר טרנדים? הקליטו סאונד משלכם ותעלו אותו לסרטון, אם אתם מזליסטים תראו עוד כמה ימים שעוד אנשים מתחילים לייצר סרטונים עם הסאונד שהקלטתם ברילס שלכם.
    אם אתם פחות יצירתיים גם לבחור מוזיקה מוכנה מראש זה בסדר גמור.
  • ההמלצה האידיאלית היא לפרסם כ-3-4 סרטונים בשבוע, אם אתם לא יכולים לפרסם כמות כזו של סרטונים ההמלצה שלנו היא לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שתטפל לכם בצילומים בעסק, בעריכה המקצועית, בכתיבת התכנים ובהעלאה בזמן של ה-Reels.
  • השתמשו ברילס כדי להכניס אנשים לקישור שב"ביו" שלכם, כשהקישור הזה תמיד אמור להיות משהו שאתם מוכרים, האתר של העסק וכו'.
  • מצאו נישה שלא הרבה נגעו בה לשימושכם ל-Reels, זה מבטיח שהתוכן שלכם תמיד יהיה מעניין עבור לפחות חלק מהצופים.
  • השתמשו ב-3-5 האשטגים, מטא אוהבים האשטגים אבל במידה.
  • בהתחלה מטא הגבילו את היוצרים לשימוש ב-15 שניות בלבד, היום אפשר גם לעשות Reels של 30 ו-60 שניות ובמקרה של Reels לרוב עדיף יותר מפחות.
  • נב מדיה סוכנות דיגיטל מקצועית שמבין שירותיה תוכלו להזמין צלם וידאו באייפון חדיש המצוייד בתוספת של מיקרופונים מקצועיים להקלטת סאונד איכותי גם בתנאי שטח של אדם בודד או דיון של 2 אנשים. צרו קשר היום לצילום ועריכה של סרטוני הרילס של העסק שלכם עבור הרשתות החברתיות בליווי של צילום, עריכה, חשיבה, כתיבה של סוכנות דיגיטל עם ניסיון רב בנושא.

מה מטא שינו לאחרונה ב-Reels?

  • חברת Meta עדכנה את מסך ה-Facebook watch ככה שתוכלו לראות סרטוני Reels, יוצרים וטרנדים על פי תחומי העניין שלכם באופן ישיר.

בחלקו העליון של המסך תוכלו לגשת באופן ישיר לצפיה ב-Reels וגם תוכלו לראשונה לגלול בצורה חלקה יותר בין סרטונים בפורמט ארוך לסרטונים בפורמט קצר בפייסבוק.

  • כלי חדש של מטא הוא "הראה עוד / פחות" (Show more/show less) והוא יאפשר לכם להחליט אילו סרטונים לראות יותר ואילו פחות בפיד שלכם.

בחירה בלהראות עוד תגדיל זמנית את הציון של הסרטון בפיד המדורג וכנ"ל לגבי סרטונים הדומים לו.

בעצם מטא רוצים להתאים את סרטוני ה-Reels אליכם בצורה מיטיבית עם הכלי החדש הזה.

  • עוד כלי חדש הוא "תווית הקשר" שתספק לכם את הסיבה שבגינה נחשפתם לסרטן מסוים (לדוגמא, כי חבר/ה אהב/ה את הסרטון).

התנסתם כבר בהעלאה של סרטוני רילס מוצלחים? שתפו אותנו!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

אוהבים סרטוני Reels? גם אנחנו!

סרטוני הריסל הם כלי רב עוצמה לקידום העמודים העסקיים או הפרטיים שלכם ברשתות החברתיות וביננו, כולנו נשאבנו פעם או פעמיים, או מאה, לסרטוני Reels בפלאפון.

לא יודעים מה הם סרטוני Reels? גם בשבילכם יש לנו תשובות ועזרה!

במאמר שלפניכם נסביר מה הם סרטוני רילס ומה הם השינויים החדשים שמטא עשו בעולם סרטוני הרילס.

מה הם סרטוני רילס?

הפירוש המילולי של Reels הוא סרטי צילום, אבל לא על זה שאלתם, נכון?

בעבר קידום באינסטגרם הייתה רק פלטפורמה לתמונות ולסטורי בלבד אבל עם ההגעה של המתחרים החדשים לשוק אינסטגרם הייתה חייבת להתאמץ ולמצוא פתרונות חדשים ואינטרקטיביים יותר למשתמשים שלהם על מנת שלא להישאר מאחור ולהמשיך להציע קידום באינסטגרם לעסקים.

במקום לקנות את Tik Tok המתחרים, אינסטגרם (או כמו שקוראים להם היום – מטא) יצאו עם רעיון של סרטונים קצרצרים המבוססים על מוזיקה ותוכן שמצלמים ועורכים מהאפליקציה עצמה, כמו שאמרנו, מאוד דומה ל-Tik Tok המתחרים, עם קורטוב של מטא בפנים.

היתרון הגדול ביותר של סרטוני רילס הוא שהם מגיעים לתפוצה רחבה הרבה יותר מכל אפשרות פרסום אחרת של תקשורת באינטסגרם, הם יותר יעילים באופן משמעותי מפוסטים וסטוריז נכון ל-2023.

מה כדאי להעלות לרילס?

 אפשר להעלות ל-Reels הכל אבל אלו הדברים הנפוצים שאנחנו ממליצים להעלות:

  • טיפים קצרים, יעילים ומעולים מעולמות התוכן שלכם.
  • סרטוני טוטוריאלז (מדריכים) במהירות מוגברת.
  • ראיון מצחיק עם עצמכם (פריים מראיין ופריים מרואיין)
  • סרטונים של Before and after (לפני אחרי)
  • סרטוני אווירה עם טוויסט מרגש.
  • סרטוני Stop motion.
  • וכמובן- כל דבר שמצחיק אתכם יכול לעבוד מעולה ב-Reels

כמה דברים שחשוב לדעת על רילס

 אל תיבהלו אם הסרטון שלכם לא מקבל המון חשיפה על ההתחלה, לוקח לסרטון ממוצע בסביבות ה-4-5 ימים לצבור תאוצה וגם התלות בותק המשתמש או העמוד העסקי שלכם.

  • לאחר הצילום והעריכה של הסרטון חשוב לשים לו קאבר ולהתאים אותו לפיד האינטסגרמי.
  • ב-Reels יש טרנדים כמו בכל מקום אחר ואחד הדברים החשובים ביצירת סרטון מצליח הוא שימוש בסאונד טרנדי.
  • התאימו את הטרנדים לעסק שלכם. חשוב שתהיו עם היד על הדופק כדי לשים לב לכל טרנד חדש שעולה.
  • סרטוני רילס חשובים היום מאד לכל הנוגע לקידום אתרים אורגני או קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם. האלגוריטם מכוון את המערכת להציג צפייה בסרטונים בעדיפות עליונה על גבי פוסטים או סטוריס שהיו בעבר חזקים משמעותית ביחס להיום.

טיפים יעילים לסרטוני רילס

 מקוריות היא הכי חשובה בכל מה שעושים ברשתות החברתיות, בטח שבעולם המשוגע של מטא, אבל קחו לכם כמה דקות לפני שאתם מתחילים לבנות סרטון וחפשו סרטונים אחרים כדי לקבל השראה ולבדוק מה הטרנדים הנוכחיים בארץ ובעולם.

  • כיתובים, סטיקרים וכו'- השתמשו בכיתובים, סטיקרים וכו' בטוב טעם, לא צריך להגזים איתם אבל גם כדאי כן לשים לב אליהם.
  • רוצים לייצר טרנדים? הקליטו סאונד משלכם ותעלו אותו לסרטון, אם אתם מזליסטים תראו עוד כמה ימים שעוד אנשים מתחילים לייצר סרטונים עם הסאונד שהקלטתם ברילס שלכם.
    אם אתם פחות יצירתיים גם לבחור מוזיקה מוכנה מראש זה בסדר גמור.
  • ההמלצה האידיאלית היא לפרסם כ-3-4 סרטונים בשבוע, אם אתם לא יכולים לפרסם כמות כזו של סרטונים ההמלצה שלנו היא לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שתטפל לכם בצילומים בעסק, בעריכה המקצועית, בכתיבת התכנים ובהעלאה בזמן של ה-Reels.
  • השתמשו ברילס כדי להכניס אנשים לקישור שב"ביו" שלכם, כשהקישור הזה תמיד אמור להיות משהו שאתם מוכרים, האתר של העסק וכו'.
  • מצאו נישה שלא הרבה נגעו בה לשימושכם ל-Reels, זה מבטיח שהתוכן שלכם תמיד יהיה מעניין עבור לפחות חלק מהצופים.
  • השתמשו ב-3-5 האשטגים, מטא אוהבים האשטגים אבל במידה.
  • בהתחלה מטא הגבילו את היוצרים לשימוש ב-15 שניות בלבד, היום אפשר גם לעשות Reels של 30 ו-60 שניות ובמקרה של Reels לרוב עדיף יותר מפחות.
  • נב מדיה סוכנות דיגיטל מקצועית שמבין שירותיה תוכלו להזמין צלם וידאו באייפון חדיש המצוייד בתוספת של מיקרופונים מקצועיים להקלטת סאונד איכותי גם בתנאי שטח של אדם בודד או דיון של 2 אנשים. צרו קשר היום לצילום ועריכה של סרטוני הרילס של העסק שלכם עבור הרשתות החברתיות בליווי של צילום, עריכה, חשיבה, כתיבה של סוכנות דיגיטל עם ניסיון רב בנושא.

מה מטא שינו לאחרונה ב-Reels?

  • חברת Meta עדכנה את מסך ה-Facebook watch ככה שתוכלו לראות סרטוני Reels, יוצרים וטרנדים על פי תחומי העניין שלכם באופן ישיר.

בחלקו העליון של המסך תוכלו לגשת באופן ישיר לצפיה ב-Reels וגם תוכלו לראשונה לגלול בצורה חלקה יותר בין סרטונים בפורמט ארוך לסרטונים בפורמט קצר בפייסבוק.

  • כלי חדש של מטא הוא "הראה עוד / פחות" (Show more/show less) והוא יאפשר לכם להחליט אילו סרטונים לראות יותר ואילו פחות בפיד שלכם.

בחירה בלהראות עוד תגדיל זמנית את הציון של הסרטון בפיד המדורג וכנ"ל לגבי סרטונים הדומים לו.

בעצם מטא רוצים להתאים את סרטוני ה-Reels אליכם בצורה מיטיבית עם הכלי החדש הזה.

  • עוד כלי חדש הוא "תווית הקשר" שתספק לכם את הסיבה שבגינה נחשפתם לסרטן מסוים (לדוגמא, כי חבר/ה אהב/ה את הסרטון).

התנסתם כבר בהעלאה של סרטוני רילס מוצלחים? שתפו אותנו!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.