רילס מה שלא ידעתם ולא רוצים שתדעו

כל המידע על רילס

רילס מה שלא ידעתם ולא רוצים שתדעו

כל מה שלא ידעתם על רילס

רילס (Reels) אותם סרטונים קצרים שפרצו אל חיינו במהלך הקורונה ושינו את הדרך שבה אנחנו צופים בפיד שלנו, פופולריים מאי פעם.

כולנו יודעים את הבסיס של השימוש ברילס, אבל ידעתם שיש עוד מלא טיפים יצירתיים שתוכלו ליישם כשאתם משווקים את העסק שלכם עם אינסטגרם רילס? 

 

היסטוריה של הרילס

כתגובה לפופולריות של TikTok ואפליקציות כמו Vine לפניה שסללו את הדרך, אינסטגרם השיקו את הרילס (Reels) בסוף שנת 2019 בברזיל והפיצ'ר הושק ב-2020 ברחבי העולם כולו.

מאז אינסטגרם רילס שולטים ביד רמה בממלכת הסרטונים למרות התחרות הגדולה מ-TikTok ולאחרונה הרילס אפילו הושקו בפייסבוק. 

 

למה צריך רילס?

  • כי הרילס מופיעים בפיד פנימי משלהם ומאפשרים גלילה, אותה פעולה מוכרת וממכרת שגורמת לאנשים לצפות באינסוף סרטונים.
  • רילס היא פלטפורמה שלמה של פרסום ושיווק שעוד לא חקרתם והיא טומנת בחובה הזדמנויות רבות.
  • רילס מאפשרים לכם לייצר בידור, להקליל מותג כבד או להסביר בצורה כיפית מה המותג שלכם ומה עומד מאחוריו.

 

5 דרכים יצירתיות לשווק את המותג שלכם עם רילס

השוויצו במוצר שלכם

הציירת רייצ'ל פורד משתפת ברילס שלה את התהליך שבו היא מציירת את הציורים שלה וכך מכניסה את הצופים לתהליך היצירה והופכת אותם לקשורים רגשית למוצר שלה.

במקרה של אמנים זה משהו שתוכלו לעשות אבל במידה ויש לכם מוצר שווה שאתם רוצים להשוויץ בו ובתכונות המיוחדות שלו או שהמוצר שלכם מסובך וצריך הסבר וידיאו קצר כדי להשתמש בו- אתם יכולים לעשות את זה ברילס בקלות.

 

חינוך הקהל

אחד האתגרים הקשים העומדים בפניו של משווק, במיוחד אם מדובר בשיווק של מוצר מורכב או כזה שחדש לשוק, הוא חינוך הקהל.

למזלנו, היום קל מתמיד לחנך את הקהל באמצעות רילס.

השתמשו ברילס כדי לתת ידע מקצועי שנראה לכם מובן מאליו אבל יכול לעשות הבדל מקצועי עבור הקהל שלכם.

עוד אופציה היא להשתמש ברילס כדי להעביר מסרים חברתיים או מסרים שהמותג שלכם מנסה לקדם בעולם.

לדוגמא, סוכנות דיגיטל שמעסיקה אנשים עם מוגבלויות יכולה לשתף על החשיבות של העסקת אנשים עם מוגבלויות יחד עם ידע מקצועי בתחום הדיגיטל ובכך ליצור מעטפת שלמה של תוכן שלא הייתה קיימת ללא הרילס.

 

קדמו מבצעים אקסקלוסיביים לרילס

הרילס מאפשר לכם להכריז על מבצעים מיוחדים רק לצופים של הרילס, מה שיעודד אחרים לצפות בסרטוני רילס הבאים שלכם.

מבצעים ברילס יכולים לנוע ממתנה בהזמנה הבאה ועד צ'ופר ייחודי באמת לזוכים בהגרלה, משהו אישי שיצא מכם כהערכה על כך שהם לקוחות שלכם.

תוכלו גם לנסות מוצרים חדשים שעוד לא יצאו לשוק באמצעות הרילס, נסו את המוצרים החדשים קודם על זוכה בהגרלה ובקשו ממנו שיעשה ריל על המוצר וככה תייצרו עבור עצמכם באזז. 

 

ספרו לנו על הצוות שלכם

אפליקציית Kidoodle TV Shared השתמשה ברילס כדי לשאול את הילדים של הצוות שלהם מה התוכניות האהובות עליהם באפליקציה.

מדובר בשימוש מבריק וחכם בצוות כדי לקדם את המוצר, שימוש שכדאי שתעשו משהו דומה לו כדי לקדם את המוצר שלכם.

השתמשו בצוות שלכם כדי לספר את הסיפור של המותג, כדי לקדם ערכים שחשובים לכם, כדי לייצר אינטימיות עם הקהל וכדי להקליל תחום עיסוק מעונב יותר.

רילס עם הצוות שלכם גם יכולים להגדיל את תחושת המקצועיות סביבכם אם כל חבר צוות יספר קצת על הניסיון המקצועי שלו ומה תפקידו בכוח.

 

תנו לקהל שלכם את מאחורי הקלעים

במערכת יחסים שיווקית אתם בעצם מפתחים מערכת יחסים שלמה בין המותג שלכם לבין הקהל שלו, כשכמו בכל מערכת יחסים, לא הכל צריך להיות מושלם ומעוצב ולפעמים צריך גם קצת לכלוך כדי לקדם את מערכת היחסים.

הציגו לקהל שלכם את הטוב ואת הרע, היו אמיתיים לחלוטין ואל תסתירו מהם דברים וכך תוכלו לייצר קירבה ביניכם לבין הקהל, קירבה שתתבטא בנאמנות של הלקוחות למוצר שלכם.

 

רוצים לקדם את העסק בעזרת רילס?

רוצים לשווק באמצעות רילס אבל אין לכם זמן, יצירתיות או רצון? אנחנו נשמח לתת לכם שירות ולשווק עבורכם באמצעות רילס או בכל אמצעי אחר שתרצו.

מעוניינים בחבילת שיווק מלאה?

גם כאן אנחנו מסודרים ונוכל להציע לכם הצעת מחיר תפורה במיוחד עבורכם.

צרו איתנו קשר כאן. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

כל מה שלא ידעתם על רילס

רילס (Reels) אותם סרטונים קצרים שפרצו אל חיינו במהלך הקורונה ושינו את הדרך שבה אנחנו צופים בפיד שלנו, פופולריים מאי פעם.

כולנו יודעים את הבסיס של השימוש ברילס, אבל ידעתם שיש עוד מלא טיפים יצירתיים שתוכלו ליישם כשאתם משווקים את העסק שלכם עם אינסטגרם רילס? 

 

היסטוריה של הרילס

כתגובה לפופולריות של TikTok ואפליקציות כמו Vine לפניה שסללו את הדרך, אינסטגרם השיקו את הרילס (Reels) בסוף שנת 2019 בברזיל והפיצ'ר הושק ב-2020 ברחבי העולם כולו.

מאז אינסטגרם רילס שולטים ביד רמה בממלכת הסרטונים למרות התחרות הגדולה מ-TikTok ולאחרונה הרילס אפילו הושקו בפייסבוק. 

 

למה צריך רילס?

  • כי הרילס מופיעים בפיד פנימי משלהם ומאפשרים גלילה, אותה פעולה מוכרת וממכרת שגורמת לאנשים לצפות באינסוף סרטונים.
  • רילס היא פלטפורמה שלמה של פרסום ושיווק שעוד לא חקרתם והיא טומנת בחובה הזדמנויות רבות.
  • רילס מאפשרים לכם לייצר בידור, להקליל מותג כבד או להסביר בצורה כיפית מה המותג שלכם ומה עומד מאחוריו.

 

5 דרכים יצירתיות לשווק את המותג שלכם עם רילס

השוויצו במוצר שלכם

הציירת רייצ'ל פורד משתפת ברילס שלה את התהליך שבו היא מציירת את הציורים שלה וכך מכניסה את הצופים לתהליך היצירה והופכת אותם לקשורים רגשית למוצר שלה.

במקרה של אמנים זה משהו שתוכלו לעשות אבל במידה ויש לכם מוצר שווה שאתם רוצים להשוויץ בו ובתכונות המיוחדות שלו או שהמוצר שלכם מסובך וצריך הסבר וידיאו קצר כדי להשתמש בו- אתם יכולים לעשות את זה ברילס בקלות.

 

חינוך הקהל

אחד האתגרים הקשים העומדים בפניו של משווק, במיוחד אם מדובר בשיווק של מוצר מורכב או כזה שחדש לשוק, הוא חינוך הקהל.

למזלנו, היום קל מתמיד לחנך את הקהל באמצעות רילס.

השתמשו ברילס כדי לתת ידע מקצועי שנראה לכם מובן מאליו אבל יכול לעשות הבדל מקצועי עבור הקהל שלכם.

עוד אופציה היא להשתמש ברילס כדי להעביר מסרים חברתיים או מסרים שהמותג שלכם מנסה לקדם בעולם.

לדוגמא, סוכנות דיגיטל שמעסיקה אנשים עם מוגבלויות יכולה לשתף על החשיבות של העסקת אנשים עם מוגבלויות יחד עם ידע מקצועי בתחום הדיגיטל ובכך ליצור מעטפת שלמה של תוכן שלא הייתה קיימת ללא הרילס.

 

קדמו מבצעים אקסקלוסיביים לרילס

הרילס מאפשר לכם להכריז על מבצעים מיוחדים רק לצופים של הרילס, מה שיעודד אחרים לצפות בסרטוני רילס הבאים שלכם.

מבצעים ברילס יכולים לנוע ממתנה בהזמנה הבאה ועד צ'ופר ייחודי באמת לזוכים בהגרלה, משהו אישי שיצא מכם כהערכה על כך שהם לקוחות שלכם.

תוכלו גם לנסות מוצרים חדשים שעוד לא יצאו לשוק באמצעות הרילס, נסו את המוצרים החדשים קודם על זוכה בהגרלה ובקשו ממנו שיעשה ריל על המוצר וככה תייצרו עבור עצמכם באזז. 

 

ספרו לנו על הצוות שלכם

אפליקציית Kidoodle TV Shared השתמשה ברילס כדי לשאול את הילדים של הצוות שלהם מה התוכניות האהובות עליהם באפליקציה.

מדובר בשימוש מבריק וחכם בצוות כדי לקדם את המוצר, שימוש שכדאי שתעשו משהו דומה לו כדי לקדם את המוצר שלכם.

השתמשו בצוות שלכם כדי לספר את הסיפור של המותג, כדי לקדם ערכים שחשובים לכם, כדי לייצר אינטימיות עם הקהל וכדי להקליל תחום עיסוק מעונב יותר.

רילס עם הצוות שלכם גם יכולים להגדיל את תחושת המקצועיות סביבכם אם כל חבר צוות יספר קצת על הניסיון המקצועי שלו ומה תפקידו בכוח.

 

תנו לקהל שלכם את מאחורי הקלעים

במערכת יחסים שיווקית אתם בעצם מפתחים מערכת יחסים שלמה בין המותג שלכם לבין הקהל שלו, כשכמו בכל מערכת יחסים, לא הכל צריך להיות מושלם ומעוצב ולפעמים צריך גם קצת לכלוך כדי לקדם את מערכת היחסים.

הציגו לקהל שלכם את הטוב ואת הרע, היו אמיתיים לחלוטין ואל תסתירו מהם דברים וכך תוכלו לייצר קירבה ביניכם לבין הקהל, קירבה שתתבטא בנאמנות של הלקוחות למוצר שלכם.

 

רוצים לקדם את העסק בעזרת רילס?

רוצים לשווק באמצעות רילס אבל אין לכם זמן, יצירתיות או רצון? אנחנו נשמח לתת לכם שירות ולשווק עבורכם באמצעות רילס או בכל אמצעי אחר שתרצו.

מעוניינים בחבילת שיווק מלאה?

גם כאן אנחנו מסודרים ונוכל להציע לכם הצעת מחיר תפורה במיוחד עבורכם.

צרו איתנו קשר כאן. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.