אתר חנות דיגיטלית חדשה? כמה זמן יקח לכם עד שתראו רווח

חנות דיגיטלית מוכרת

אתר חנות דיגיטלית חדשה? כמה זמן יקח לכם עד שתראו רווח

המהירות שבה חנות דיגיטלית חדשה הופכת לרווחית יכולה להשתנות מאוד בהתבסס על גורמים רבים. הנה כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון לפני הקמת חנות דיגיטלית.

חנות דיגיטלית חדשה

השקעה ראשונית: העלות הראשונית של פתיחת החנות הדיגיטלית יכולה להיות גורם משמעותי. זה כולל עלויות עבור פיתוח האתר, רכישת מלאי, שיווק ופרסום, ואולי העסקת עובדים או פרילנסרים.

מודל עסקי: עסקים מסוימים עשויים להתחיל לראות רווחים מוקדם יותר מאחרים בהתבסס על המודל העסקי שלהם. לדוגמה, חנות דרופשיפינג עשויה להפוך לרווחית מהר יותר מחנות שמחזיקה במלאי משלה, פשוט כי העלויות הראשוניות נמוכות בהרבה.

שיווק וגיוס לקוחות: האסטרטגיות השיווקיות והמהירות שבה תוכל למשוך לקוחות ולהמיר אותם ישפיעו מאוד על מתי תראה רווח. זה כולל אסטרטגיות לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.

אסטרטגיית תמחור: המחיר עבור המוצרים ושולי הרווח ישפיעו גם על מתי תתחיל להרוויח.

הוצאות תפעול: זה כולל כל עלויות שוטפות כמו אירוח אתרים, אפליקציות או כלים שבהם אתה משתמש, עמלות עסקה וכו'.

תחרות: הנוף התחרותי בנישה יכול גם להשפיע על הרווחיות. אם אתה פועל בשוק תחרותי מאוד, ייתכן שייקח זמן רב יותר עד שנתח שוק משמעותי ויהפוך לרווחי.

קשה לספק ציר זמן ספציפי מבלי לדעת יותר על העסק. עם זאת, כהנחיה גסה, עסקים קטנים רבים שואפים להפוך לרווחיים במהלך השנה הראשונה עד 18 חודשים. זה לא כלל קשה ומהיר, ועסקים רבים עשויים לקחת זמן רב יותר כדי להרוויח. תוכנית עסקית ערוכה היטב יכולה לעזור לחזות מתי החנות הדיגיטלית עשויה להפוך לרווחית. עוד כדאי לשים לב ש"רווח" בהקשר זה פירושו בדרך כלל רווח תפעולי – אז אחרי שכל העלויות השוטפות נוכו אבל לפני מס.

חלק מהעסקים עשויים לעולם לא להפוך לרווחיים ללא שילוב נכון של כלל הגורמים. חשוב להמשיך ולחדד את האסטרטגיה השיווקית ככל שלומדים יותר על השוק והלקוחות של העסק שלכם.

האם אפשר לזרז את הרווחים בחנות?

ברגע שהחנות שלכם עלתה לאינטרנט, מהצד של הקידום האורגני, אם לא מדובר בנישה ממש ממש ספציפית, ללא תחרות ועבור שוק מסויים שאכן מחפש את המענה שאתם נותנים לא נמליץ על לבנות על ההתקדמות בגוגל באופן אורגני בשלב ראשוני. זה לוקח זמן והרבה זמן לקדם חנות חדשה באופן אורגני (שזה אכן משתלם מאד בטווח הארוך) אך בטווח הקצר ככל הנראה שמכירות בחנות לא תראות מהכיוון הזה.

לכן, אנו נמליץ לקחת בחשבון במעמד הכנת התוכנית השיווקית את עלויות מימון קמפיינים באפיקי הפרסום השונים.

קמפיינים ממומנים מאפשרים לקחת את החנות ולמקם אותה בפרונט של גוגל או הרשתות החברתיות השונות. לקחת את המוצר ולמקד את הקהלים המחפשים אותו ספציפית ולדאוג שהם ידעו על קיום החנות החדשה שלכם.

כמה כסף יש לקחת בחשבון עבור נושא מימון קמפיינים וניהולם?

זו שאלה שאנו שומעים רבות מלקוחותינו השונים. תראו – ההמלצה היא תמיד לחקור יותר לעומק את המגרש בו אנו משחקים. חובה עליינו להבין מה השחקנים, האם מריצים קמפיינים גם? כמה? איפה? מה הנכסים הדיגיטליים שלהם? האם יש לנו מה להשוות בכלל? או אולי בכלל לא שווה לנו? אלו שאלות שבמיוחד עם עסק חדש בדיגיטל יהיה מאד קשה לענות ללא התחלה ובדיקה מעמיקה. יש לקחת בחשבון שנושא הA/B Testing הוא שלב חשוב ביותר! בוא ניתן ללמוד מגוון רחב של נתונים שיסייע להמשך הפעילות הדיגיטלית העסקית שלכם. לשלב זה יש עלויות בפני עצמם אך כמובן שהכל בהתאם לתוכנית אסטרטגיה שיווקית שיש להכין לפני הפעלת כל קמפיין.

לגבי הסכומים – אז להתחלה של עסק קטן עד ביננו שמעוניין להתחיל את שלב הלמידה אנו נמליץ על סכום של 50 ש"ח – 100 ש"ח יומי. בסכום זה אפשרי לבחון פלטפורמה אחת או שתיים ואפשרי להתחיל לקבל נתונים אחרי מינימום חודש אחד של פעילות הקמפיינים.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

המהירות שבה חנות דיגיטלית חדשה הופכת לרווחית יכולה להשתנות מאוד בהתבסס על גורמים רבים. הנה כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון לפני הקמת חנות דיגיטלית.

חנות דיגיטלית חדשה

השקעה ראשונית: העלות הראשונית של פתיחת החנות הדיגיטלית יכולה להיות גורם משמעותי. זה כולל עלויות עבור פיתוח האתר, רכישת מלאי, שיווק ופרסום, ואולי העסקת עובדים או פרילנסרים.

מודל עסקי: עסקים מסוימים עשויים להתחיל לראות רווחים מוקדם יותר מאחרים בהתבסס על המודל העסקי שלהם. לדוגמה, חנות דרופשיפינג עשויה להפוך לרווחית מהר יותר מחנות שמחזיקה במלאי משלה, פשוט כי העלויות הראשוניות נמוכות בהרבה.

שיווק וגיוס לקוחות: האסטרטגיות השיווקיות והמהירות שבה תוכל למשוך לקוחות ולהמיר אותם ישפיעו מאוד על מתי תראה רווח. זה כולל אסטרטגיות לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שיווק במדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד.

אסטרטגיית תמחור: המחיר עבור המוצרים ושולי הרווח ישפיעו גם על מתי תתחיל להרוויח.

הוצאות תפעול: זה כולל כל עלויות שוטפות כמו אירוח אתרים, אפליקציות או כלים שבהם אתה משתמש, עמלות עסקה וכו'.

תחרות: הנוף התחרותי בנישה יכול גם להשפיע על הרווחיות. אם אתה פועל בשוק תחרותי מאוד, ייתכן שייקח זמן רב יותר עד שנתח שוק משמעותי ויהפוך לרווחי.

קשה לספק ציר זמן ספציפי מבלי לדעת יותר על העסק. עם זאת, כהנחיה גסה, עסקים קטנים רבים שואפים להפוך לרווחיים במהלך השנה הראשונה עד 18 חודשים. זה לא כלל קשה ומהיר, ועסקים רבים עשויים לקחת זמן רב יותר כדי להרוויח. תוכנית עסקית ערוכה היטב יכולה לעזור לחזות מתי החנות הדיגיטלית עשויה להפוך לרווחית. עוד כדאי לשים לב ש"רווח" בהקשר זה פירושו בדרך כלל רווח תפעולי – אז אחרי שכל העלויות השוטפות נוכו אבל לפני מס.

חלק מהעסקים עשויים לעולם לא להפוך לרווחיים ללא שילוב נכון של כלל הגורמים. חשוב להמשיך ולחדד את האסטרטגיה השיווקית ככל שלומדים יותר על השוק והלקוחות של העסק שלכם.

האם אפשר לזרז את הרווחים בחנות?

ברגע שהחנות שלכם עלתה לאינטרנט, מהצד של הקידום האורגני, אם לא מדובר בנישה ממש ממש ספציפית, ללא תחרות ועבור שוק מסויים שאכן מחפש את המענה שאתם נותנים לא נמליץ על לבנות על ההתקדמות בגוגל באופן אורגני בשלב ראשוני. זה לוקח זמן והרבה זמן לקדם חנות חדשה באופן אורגני (שזה אכן משתלם מאד בטווח הארוך) אך בטווח הקצר ככל הנראה שמכירות בחנות לא תראות מהכיוון הזה.

לכן, אנו נמליץ לקחת בחשבון במעמד הכנת התוכנית השיווקית את עלויות מימון קמפיינים באפיקי הפרסום השונים.

קמפיינים ממומנים מאפשרים לקחת את החנות ולמקם אותה בפרונט של גוגל או הרשתות החברתיות השונות. לקחת את המוצר ולמקד את הקהלים המחפשים אותו ספציפית ולדאוג שהם ידעו על קיום החנות החדשה שלכם.

כמה כסף יש לקחת בחשבון עבור נושא מימון קמפיינים וניהולם?

זו שאלה שאנו שומעים רבות מלקוחותינו השונים. תראו – ההמלצה היא תמיד לחקור יותר לעומק את המגרש בו אנו משחקים. חובה עליינו להבין מה השחקנים, האם מריצים קמפיינים גם? כמה? איפה? מה הנכסים הדיגיטליים שלהם? האם יש לנו מה להשוות בכלל? או אולי בכלל לא שווה לנו? אלו שאלות שבמיוחד עם עסק חדש בדיגיטל יהיה מאד קשה לענות ללא התחלה ובדיקה מעמיקה. יש לקחת בחשבון שנושא הA/B Testing הוא שלב חשוב ביותר! בוא ניתן ללמוד מגוון רחב של נתונים שיסייע להמשך הפעילות הדיגיטלית העסקית שלכם. לשלב זה יש עלויות בפני עצמם אך כמובן שהכל בהתאם לתוכנית אסטרטגיה שיווקית שיש להכין לפני הפעלת כל קמפיין.

לגבי הסכומים – אז להתחלה של עסק קטן עד ביננו שמעוניין להתחיל את שלב הלמידה אנו נמליץ על סכום של 50 ש"ח – 100 ש"ח יומי. בסכום זה אפשרי לבחון פלטפורמה אחת או שתיים ואפשרי להתחיל לקבל נתונים אחרי מינימום חודש אחד של פעילות הקמפיינים.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.