האוטומציות לעסק הכי טובות שעוד לא אימצתם
אתם בוודאי חושבים הרבה כיצד לשפר את היעילות ומהירות התגובה של העסק שלכם.
שיפור היעילות ישפיע גם על כמות העבודה שכל עובד צריך לעשות ובמיוחד ישפיע על פעולות קטנות שצורכות המון אנרגיה מעובד וגורמות לו לעשות את העבודה האמיתית שלו ביעילות פחותה.
מערכות אוטומציה לעסק יכולות לעשות המון עבורכם והכי טוב- רובן מסונכרנות אחת עם השניה, מה שייצור עבודה חלקה ונטולת באגים כמעט לגמרי.
הנה כמה דרכים לשלב אוטומציה לעסק שלכם:
ניהול מסודר של מערכות דיוור
בשוק קיימות מגוון מערכות דיור, ביניהן לדוגמא Smoove ו-Active Trail שעומדות בראש החנית של מערכת הדיוור כיום ברוב סוכנויות הדיגיטל.
מערכות הדיוור האוטומטיות יכולות לסדר ולהבדיל בין לידים שהומרו ללידים שלא הומרו, לשלוח מיילים והודעות SMS אוטומטיים ועוד.
השימוש במערכות דיוור אוטומטיות יעיל במיוחד כדי למנוע שליחה של מיילים והודעות ללקוחות הלא נכונים, מה שגורם בד"כ ליצירת עומס שיווקי על הלקוח.
מערכות ניהול לקוחות
מערכות ניהול לקוחות, או בשמן הרשמי מערכת ניהול לקוחות CRM מאפשרות לכם לאגד תחת גג אחד את כל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולעשות סדר בבלאגן.
מערכת מסוג CRM גם עושה סדר ברשימת הלקוחות שלכם, אבל היתרון הגדול ביותר של מערכת כזו של אוטומציה לעסק הוא האופציה לקבל מידע על מאיפה הגיע כל לקוח וליישם את המסקנות להחלטות בזירת השיווק.
בוטים אוטומטיים ברשתות החברתיות
מתנהלים עסקית ברשתות החברתיות? כל הכבוד, עשיתם החלטה נכונה שיווקית.
אבל איך מנהלים את כל ההודעות שמגיעות ואיך מספיקים לענות לכולן בזמן כדי לא להשפיע על הדף שלכם לרעה?
באמצעות בוטים אוטומטיים תוכלו לענות במיידיות ובהתאמה יחסית לצרכי הלקוח לכל לקוח פוטנציאלי שישלח לכם הודעות ברשתות החברתיות.
הוצאת חשבוניות במערכת אוטומטית
במקום לעשות חשבוניות ידניות, ישנן מערכות היום שיודעות לייצר חשבוניות בקלות רבה, כשאתם רק צריכים להזין פרטים יבשים כמו הסכום ששולם ולמי הוא שולם והמערכת אפילו תדע לשלוח אוטומטית מייל עם החשבונית לפי הלקוחות השמורים שלכם.
הפקת הצעות מחיר בקלות
כמו במקרה של החשבוניות, אותן מערכות יודעות לרוב גם להפיק הצעות מחיר שאתם יכולים גם לעצב בתוך התוכנה/ אתר שמספק לכם את השירות, ככה שהצעות המחיר האוטומטיות שלכם לא ייפלו מהצעות מחיר ידניות וכל זה באמצעות אוטומציה פשוטה של בניית תבנית לסוג המסמך.
שליחת מייל אוטומטי לפניות באתר
אם אתם עונים ידנית לכל לקוח ששולח לכם הודעה באתר, כדאי שתחשבו על לעשות אוטומציה לתחום ולחסוך המון זמן וכסף מבוזבז שהיה יכול לצאת על עבודה יעילה יותר.
מייל אוטומטי עם מספר ערוצי פניה רלוונטיים לשאלות הנפוצות ביותר יכול לחסוך לכם כוח אדם, כסף ואת העצבים הכרוכים במענה אוטומטי לכל פניה.