למה לבחור סוכנות שיווק דיגיטל ב-2023?

סוכנות שיווק דיגיטל

למה לבחור סוכנות שיווק דיגיטל ב-2023?

למה בכלל לבחור סוכנות פרסום דיגיטל ב-2023, כשאתם יכולים להשיג המון ידע מקצועי באמצעים נגישים ופשוטים?
הרי אתם יכולים ללמוד מיוטיוב, מבלוגים ומקבוצות פייסבוק את כל מה שאנחנו יודעים, לא?
אז זהו, שהתשובה קצת יותר מורכבת ובמאמר לפניכם נענה על השאלות שלכם בנושא.

איך סוכנות שיווק דיגיטל יכולה לסייע לעסק שלך?

קודם כל השאלה הכי חשובה, לפני שניגשים לבחור סוכנות שיווק דיגיטל היא למה בעצם לבחור סוכנות שכזו.
אם סוף סוף החלטתם לעשות פרסום דיגיטלי עבור העסק שלכם בטח כבר חיפשתם סוכנויות בגוגל ואתם כנראה טובעים בכמויות אינסופיות של מידע- שיווק באימייל, שיווק ברשתות החברתיות, שיווק בגוגל ועוד ועוד אופציות שעומדות לפניכם.
אולי החלטתם בהתחלה לנסות לעשות את השיווק בעצמכם באמצעות קריאה בבלוגים של שיווק דיגיטלי ולמידה של המקצוע בעצמכם, לרוב נסיונות כאלה נגמרים בכישלון מוחץ, לא בגלל חוסר היכולת שלכם אלא בגלל שיש לכם עוד דברים לעשות לפני שאתם בכלל ניגשים לעולם השיווק, כמו לדוגמא, לנהל את העסק שלכם.
וזו כבר הסיבה הראשונה לבחור בסוכנות דיגיטל טובה שתעשה את זה בשבילכם.
כדי שאתם תוכלו לעסוק בניהול השוטף ובפיתוח העסק כדאי שתשאירו את ניהול הדיגיטל לאנשים שזה מה שהם עושים.

אילו כלים יש לסוכנות פרסום דיגיטל?

הסיבה השניה היא שלסוכנות פרסום דיגיטל יש כלים ומשאבים שלך לא בטוח יש.
הנה רק כמה מהכלים שבהם סוכנות פרסום דיגיטל ממוצעת משתמשת:

  • תוכנות עיצוב כמו פוטושופ, אינדיסיין, אילוסטרייטור, קאנבה ועוד.
  • כלי מחקר מילים.
  • כלי אופטימיזציית SEO וכלי ריגול מתחרים.
  • כלים לבדיקת תוכן משוכפל באתרים.
  • כלי אוטומציה.
  • קורסים מקצועיים לעובדים.
  • כלים לפיתוח אתרים ופלאגינים.

נקודה למחשבה – רק כלי האופטימיזציה ל-SEO עולים כ-100$ לאחד, שלא לדבר על מנויים חודשיים לכל שאר הכלים והמשאבים שמנינו פה.
כעסק בתחילת דרכו או עסק קטן לא בטוח שיש לכם את המשאבים כדי להעסיק איש דיגיטל במשרה מלאה, אבל סיכוי גדול שיש לכם את המשאבים כדי לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שלה כל הכלים והמשאבים שמנינו ועוד.

איזו הבנה וידע יש לסוכנות דיגיטל שלבעל עסק אין?

עובדי סוכנות שיווק דיגיטל עוברים כמה עשרות לקוחות כל יום ובהתאם לכך, הם מנוסים, חדים ויכולים לתת תוצאות מהירות יותר ואיכותיות יותר לכל לקוח.
המשפט האחרון נכון במיוחד לסוכנויות דיגיטל שמתמחות בענף שבו אתה פועל, סוכנות כזו תוכל לתת לך מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר.
עוד יתרון של סוכנויות דיגיטל הוא שהן לא מורכבות מ"סופרמן" אחד שעושה הכל אלא ממגוון מומחים לתחומים שונים שעושים דברים נפרדים בצורה הטובה ביותר.
לדוגמא, ברוב החברות שעוסקות בדיגיטל יש צוותים שלמים של אנשי SEO, כותבים, אנשי סושיאל מדיה, צוותי קידום ממומן וכו' וזה פשוט משהו שעסק קטן לא יכול להתחרות בו עם איש שיווק אחד.
יתרון אחרון של סוכנות דיגיטל בתחום הידע וההבנה של המקצוע הוא שסוכנויות דיגיטל מוציאות את העובדים שלהן להשתלמויות, כנסים וימי עיון ובין המחלקות השונות גם נצבר ומשותף ידע מקצועי רב.

סוכנות דיגיטל מספקת תוצאות מדידות ואובייקטיביות

כבעל עסק, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להשקיע במשהו שלא יניב תוצאות מדידות ואובייקטיביות, בכלכלה של היום אין מקום למדדים אמורפיים שלא מקדמים את העסק שלך. ה-KPIs או Key Performance Indicators הם שורה של מדדים ואינדיקטורים שמראים את רמת ההצלחה של העסק בתחום השיווק הדיגיטלי.
באמצעות המדדים האלו תוכלו לעקוב אחרי ההצלחה או חוסר ההצלחה של סוכנות הדיגיטל ותוכלו ללכת לישון בשקט בידיעה שהעסק שלכם משגשג.
בנוסף, האינדיקטורים האלו יקבעו את המדדים החיוניים שאחריהם יש לעקוב בפלטפורמות הפרסום השונות כדי לבדוק את האפקטיביות של כל קמפיין וקמפיין.
כמו כן, כל סוכנות דיגיטל שמכבדת את עצמה תשלח לכם דוחות חודשיים ורבעוניים שיסייעו לכם לקבל החלטות עסקיות נבונות, מושכלות ומיודעות.

מדוע חשוב לבחור בסוכנות פרסום דיגיטל עם ניסיון?

אחרי שעברנו על הסיבות למה בכלל לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל, עכשיו הגיע רגע האמת ואתם צריכים לבחור את הסוכנות שתלווה את העסק שלכם.
הטיפ המרכזי שלנו הוא לבחור סוכנות עם נסיון רב, במיוחד כזו שיש לה ניסיון בענף שלכם.
ולמה? ממספר סיבות:

הסיבה הראשונה היא שסוכנות דיגיטל עם ניסיון היא כזו שכבר "השתפשפה" על לקוחות אחרים לפניכם, הם יודעים מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות ואתם לא הראשונים שהם מתנסים עליהם.
הסיבה השניה היא שהעובדים של אותה סוכנות הם כבר חיות דיגיטל שיודעים לעבוד ולהשיג תוצאות, אחרת הם לא היו שורדים במקצוע כל כך תחרותי.
הסיבה השלישית ואולי החשובה ביותר היא שלסוכנות דיגיטל עם ניסיון יש ידע עצום וידע מקצועי שבא מעבודה הוא דבר שלא לומדים בלימודי שיווק דיגיטלי אלא צוברים עם הזמן.
סוכנות דיגיטל שעובדת כבר כמה שנים טובות תדע לתת לכם תוצאות ולנתח אותן בצורה נכונה יותר, עם הבנה של התמונה הרחבה יותר פשוט כי הם כבר ראו הכל.

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

למה בכלל לבחור סוכנות פרסום דיגיטל ב-2023, כשאתם יכולים להשיג המון ידע מקצועי באמצעים נגישים ופשוטים?
הרי אתם יכולים ללמוד מיוטיוב, מבלוגים ומקבוצות פייסבוק את כל מה שאנחנו יודעים, לא?
אז זהו, שהתשובה קצת יותר מורכבת ובמאמר לפניכם נענה על השאלות שלכם בנושא.

איך סוכנות שיווק דיגיטל יכולה לסייע לעסק שלך?

קודם כל השאלה הכי חשובה, לפני שניגשים לבחור סוכנות שיווק דיגיטל היא למה בעצם לבחור סוכנות שכזו.
אם סוף סוף החלטתם לעשות פרסום דיגיטלי עבור העסק שלכם בטח כבר חיפשתם סוכנויות בגוגל ואתם כנראה טובעים בכמויות אינסופיות של מידע- שיווק באימייל, שיווק ברשתות החברתיות, שיווק בגוגל ועוד ועוד אופציות שעומדות לפניכם.
אולי החלטתם בהתחלה לנסות לעשות את השיווק בעצמכם באמצעות קריאה בבלוגים של שיווק דיגיטלי ולמידה של המקצוע בעצמכם, לרוב נסיונות כאלה נגמרים בכישלון מוחץ, לא בגלל חוסר היכולת שלכם אלא בגלל שיש לכם עוד דברים לעשות לפני שאתם בכלל ניגשים לעולם השיווק, כמו לדוגמא, לנהל את העסק שלכם.
וזו כבר הסיבה הראשונה לבחור בסוכנות דיגיטל טובה שתעשה את זה בשבילכם.
כדי שאתם תוכלו לעסוק בניהול השוטף ובפיתוח העסק כדאי שתשאירו את ניהול הדיגיטל לאנשים שזה מה שהם עושים.

אילו כלים יש לסוכנות פרסום דיגיטל?

הסיבה השניה היא שלסוכנות פרסום דיגיטל יש כלים ומשאבים שלך לא בטוח יש.
הנה רק כמה מהכלים שבהם סוכנות פרסום דיגיטל ממוצעת משתמשת:

  • תוכנות עיצוב כמו פוטושופ, אינדיסיין, אילוסטרייטור, קאנבה ועוד.
  • כלי מחקר מילים.
  • כלי אופטימיזציית SEO וכלי ריגול מתחרים.
  • כלים לבדיקת תוכן משוכפל באתרים.
  • כלי אוטומציה.
  • קורסים מקצועיים לעובדים.
  • כלים לפיתוח אתרים ופלאגינים.

נקודה למחשבה – רק כלי האופטימיזציה ל-SEO עולים כ-100$ לאחד, שלא לדבר על מנויים חודשיים לכל שאר הכלים והמשאבים שמנינו פה.
כעסק בתחילת דרכו או עסק קטן לא בטוח שיש לכם את המשאבים כדי להעסיק איש דיגיטל במשרה מלאה, אבל סיכוי גדול שיש לכם את המשאבים כדי לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל שלה כל הכלים והמשאבים שמנינו ועוד.

איזו הבנה וידע יש לסוכנות דיגיטל שלבעל עסק אין?

עובדי סוכנות שיווק דיגיטל עוברים כמה עשרות לקוחות כל יום ובהתאם לכך, הם מנוסים, חדים ויכולים לתת תוצאות מהירות יותר ואיכותיות יותר לכל לקוח.
המשפט האחרון נכון במיוחד לסוכנויות דיגיטל שמתמחות בענף שבו אתה פועל, סוכנות כזו תוכל לתת לך מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר.
עוד יתרון של סוכנויות דיגיטל הוא שהן לא מורכבות מ"סופרמן" אחד שעושה הכל אלא ממגוון מומחים לתחומים שונים שעושים דברים נפרדים בצורה הטובה ביותר.
לדוגמא, ברוב החברות שעוסקות בדיגיטל יש צוותים שלמים של אנשי SEO, כותבים, אנשי סושיאל מדיה, צוותי קידום ממומן וכו' וזה פשוט משהו שעסק קטן לא יכול להתחרות בו עם איש שיווק אחד.
יתרון אחרון של סוכנות דיגיטל בתחום הידע וההבנה של המקצוע הוא שסוכנויות דיגיטל מוציאות את העובדים שלהן להשתלמויות, כנסים וימי עיון ובין המחלקות השונות גם נצבר ומשותף ידע מקצועי רב.

סוכנות דיגיטל מספקת תוצאות מדידות ואובייקטיביות

כבעל עסק, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להשקיע במשהו שלא יניב תוצאות מדידות ואובייקטיביות, בכלכלה של היום אין מקום למדדים אמורפיים שלא מקדמים את העסק שלך. ה-KPIs או Key Performance Indicators הם שורה של מדדים ואינדיקטורים שמראים את רמת ההצלחה של העסק בתחום השיווק הדיגיטלי.
באמצעות המדדים האלו תוכלו לעקוב אחרי ההצלחה או חוסר ההצלחה של סוכנות הדיגיטל ותוכלו ללכת לישון בשקט בידיעה שהעסק שלכם משגשג.
בנוסף, האינדיקטורים האלו יקבעו את המדדים החיוניים שאחריהם יש לעקוב בפלטפורמות הפרסום השונות כדי לבדוק את האפקטיביות של כל קמפיין וקמפיין.
כמו כן, כל סוכנות דיגיטל שמכבדת את עצמה תשלח לכם דוחות חודשיים ורבעוניים שיסייעו לכם לקבל החלטות עסקיות נבונות, מושכלות ומיודעות.

מדוע חשוב לבחור בסוכנות פרסום דיגיטל עם ניסיון?

אחרי שעברנו על הסיבות למה בכלל לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטל, עכשיו הגיע רגע האמת ואתם צריכים לבחור את הסוכנות שתלווה את העסק שלכם.
הטיפ המרכזי שלנו הוא לבחור סוכנות עם נסיון רב, במיוחד כזו שיש לה ניסיון בענף שלכם.
ולמה? ממספר סיבות:

הסיבה הראשונה היא שסוכנות דיגיטל עם ניסיון היא כזו שכבר "השתפשפה" על לקוחות אחרים לפניכם, הם יודעים מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות ואתם לא הראשונים שהם מתנסים עליהם.
הסיבה השניה היא שהעובדים של אותה סוכנות הם כבר חיות דיגיטל שיודעים לעבוד ולהשיג תוצאות, אחרת הם לא היו שורדים במקצוע כל כך תחרותי.
הסיבה השלישית ואולי החשובה ביותר היא שלסוכנות דיגיטל עם ניסיון יש ידע עצום וידע מקצועי שבא מעבודה הוא דבר שלא לומדים בלימודי שיווק דיגיטלי אלא צוברים עם הזמן.
סוכנות דיגיטל שעובדת כבר כמה שנים טובות תדע לתת לכם תוצאות ולנתח אותן בצורה נכונה יותר, עם הבנה של התמונה הרחבה יותר פשוט כי הם כבר ראו הכל.

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.