למה לכתוב תוכן מקורי? כל הסיבות כאן!
אתם הרי בעלים של עסק ולא כותבי תוכן, אז למה להטריד את עצמכם בכתיבה של תוכן מקורי או בלהוציא כסף על תוכן מקורי דרך כותבי תוכן וסוכנויות דיגיטל שונות.
הנה כל הסיבות לכתוב תוכן מקורי או להעסיק כותבי תוכן שיכתבו תוכן מקורי לאתר שלכם:
גוגל אוהב את זה
עד שנת 2021 יכולתם לשלב המון ביטויי מפתח ולכתוב מאמרים ארוכים והאלגוריתם של גוגל היה אוהב את זה.
בשנת 2021 יצא עדכון הליבה הגדול של גוגל שבמהלכו גם האלגוריתם עבר שינוי משמעותי ועבר ללהעריך תוכן איכותי על פני כמות מילים או ביטויי מפתח.
שלא תבינו אותנו לא נכון, ביטויי מפתח לדוגמא, הם עדיין משמעותיים וכותבי תוכן טובים יידעו לשלב אותם בצורה אורגנית במאמר.
ערך מוסף לגולש
בסופו של יום, גולשים מבקרים בכל מיני אתרים אבל הם נשארים באתרים שנותנים להם ערך מוסף מעבר לחווית קניה.
בעולם של ימינו, כל מי שמשווק מוצר מתחרה מול מחירים מאוד דומים לשלו, אם לא זהים, ככה שברוב המקרים לא ישנה לגולש ממי הוא קונה במידה וכל האופציות אמינות.
אם התחרות לא במחירים, היא כמובן על הישארות זמן נוסף באתר, מעבר לקניה האחת והמשך לקניות נוספות וזה מתאפשר באמצעות תוכן מקורי על השדה שאתם פועלים בו.
מי שמעתיק נענש
בכיתה א' לימדו אותנו שאסור להעתיק, חלקנו הפנמנו את השיעור וחלקנו לא.
לצערם של אלו שלא הפנימו את השיעור העתקה מדפים אחרים תגרור עונשים של ממש מהאלגוריתם של גוגל והסיכוי שתוכלו להגיע למקומות הראשונים בגוגל עם תוכן לא מקורי הם אפסיים עד לא קיימים.
כמו כן, העתקת תוכן מאתר אחר נחשבת להפרה של זכויות יוצרים והיא חושפת את המעתיק לתביעות.
מוניטין הוא הכל
מעבר לכך שתוכן מקורי יקפיץ אתכם בדירוג של גוגל וייצור לכם מוניטין רציני, כתיבת תוכן מקורי תיתן לכם מוניטין של עסק מושקע עם אתר מושקע, מה שיגדיל את המוניטין שלכם כעסק.
לדוגמא, אם תכתבו מאמרים וטקסטים מעניינים על השדה שלכם, כאלה שמחדשים ונותנים משהו שאין במקומות אחרים וגם כתובים היטב תוכלו ליצור לעצמכם תדמית של אוטוריטה בתחומכם, מה שיביא ליותר מכירות בסופו של דבר.