שיווק ממומן או אורגני? מה יותר יעיל לקידום העסק שלך באינטרנט?

שיווק ממומן או אורגני

שיווק ממומן או אורגני? מה יותר יעיל לקידום העסק שלך באינטרנט?

אז הקמתם אתר אינטרנט חדש או חנות וירטואלית ואתם תוהים מה לעשות עכשיו.

התשובה למה לעשות עכשיו היא כמובן, לקדם את האתר, אבל איך עושים את זה? אתם פותחים את מנוע החיפוש החביב עליכם ומחפשים מידע ונתקלים במאות אתרים שונים המציעים קידום אורגני וממומן.

מה היתרונות והחסרונות של שיווק אורגני ושיווק ממומן? על זה נענה בפסקאות הבאות.

קידום אורגני

יתרונות

  • קידום אורגני הוא פחות אגרסיבי מקידום ממומן מאחר והוא לא מופיע בצורה של פרסומת אלא בחיפוש שהמשתמש עשה בעצמו ונכנס אורגנית אל תוך החיים שלו.
  • קידום אורגני מספק טראפיק איכותי יותר שיותר ממיר ללידים מקידום ממומן ובעלות נמוכה יותר, בייחוד לאורך זמן.
  • פרסום ממומן אומנם יכול להגיע להמון אנשים ולקהלים הנכונים אבל קידום אורגני ייצור לכם מוניטין של עסק רציני וגדול שאפשר לסמוך עליו בקלות.
  • הלידים שמקבלים מקידום אורגני איכותיים יותר מאלו שמתקבלים בקידום ממומן מאחר והם לידים אקטיביים, כלומר של אנשים שכבר מעוניינים במוצר שלכם מלכתחילה ולא לידים פסיביים של אנשים שנתקלו במודעה שלכם.
  • האתר שלכם הוא אחד הנכסים הדיגיטליים הכי חשובים שלכם ובקידום ממומן המקדם גם ישפר אותו, את מהירות טעינת הדפים ועוד כדי שגוגל יאהב אותו יותר.

בקיצור, גם האתר שלכם ייצא נשכר משכירת שירותיו של מקדם אורגני.

חסרונות

  • העניין בקידום אורגני והחיסרון היחיד שלו בעצם הוא שמדובר בתהליך שלוקח זמן עד שרואים תוצאות.

באתר עם תוכן רב שמותאם לגוגל תוכלו לצפות ללחכות לפחות כמה חודשים עד שתראו תוצאות ובאתר חדש לחלוטין זה יכול לקחת אפילו שנה.

לכן, אם יש לכם קמפיין מהיר או משהו שאתם צריכים לעשות במהירות קידום ממומן עדיף.

 

קידום ממומן

יתרונות

  • היתרון המשמעותי ביותר של קידום ממומן הוא המהירות שלו, אם החלטתם שאתם רוצים לשים סכום יפה על כל קליק תוכלו לצפות בקליקים נערמים תוך כמה ימים ואפילו כמה שעות במקרים מסוימים.
  • כיום ההבדל היחיד בין מודעה ממומנת לבין תוצאת חיפוש אורגנית הוא טקסט קטן ושחור שכתוב עליו "מודעה" ומשתמשים רבים בכלל לא שמים לב לכך שמדובר במודעה.

חסרונות

  • קידום ממומן הוא עניין יקר ולא בר קיימא במובן של זה שהעובדה שהשקעתם כסף לא אומרת שתהיה לכם תנועה אורגנית ברגע שתפסיקו להשקיע בקידום הממומן.
  • לקידום ממומן כאמור, אין אפקט ארוך טווח והוא יעיל רק לתקופה שבה אתם מנהלים קמפיין באמצעותו.
  • חלק מהמשתמשים תופסים את המודעות כפחות אמינות מהתוצאות האורגניות.
  • אנשים לא אוהבים שדוחפים להם פרסומות לכל מקום, הם יעריכו הרבה יותר תוצאה אורגנית שמשקפת את דעת הקהל האמיתית.

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

אז הקמתם אתר אינטרנט חדש או חנות וירטואלית ואתם תוהים מה לעשות עכשיו.

התשובה למה לעשות עכשיו היא כמובן, לקדם את האתר, אבל איך עושים את זה? אתם פותחים את מנוע החיפוש החביב עליכם ומחפשים מידע ונתקלים במאות אתרים שונים המציעים קידום אורגני וממומן.

מה היתרונות והחסרונות של שיווק אורגני ושיווק ממומן? על זה נענה בפסקאות הבאות.

קידום אורגני

יתרונות

  • קידום אורגני הוא פחות אגרסיבי מקידום ממומן מאחר והוא לא מופיע בצורה של פרסומת אלא בחיפוש שהמשתמש עשה בעצמו ונכנס אורגנית אל תוך החיים שלו.
  • קידום אורגני מספק טראפיק איכותי יותר שיותר ממיר ללידים מקידום ממומן ובעלות נמוכה יותר, בייחוד לאורך זמן.
  • פרסום ממומן אומנם יכול להגיע להמון אנשים ולקהלים הנכונים אבל קידום אורגני ייצור לכם מוניטין של עסק רציני וגדול שאפשר לסמוך עליו בקלות.
  • הלידים שמקבלים מקידום אורגני איכותיים יותר מאלו שמתקבלים בקידום ממומן מאחר והם לידים אקטיביים, כלומר של אנשים שכבר מעוניינים במוצר שלכם מלכתחילה ולא לידים פסיביים של אנשים שנתקלו במודעה שלכם.
  • האתר שלכם הוא אחד הנכסים הדיגיטליים הכי חשובים שלכם ובקידום ממומן המקדם גם ישפר אותו, את מהירות טעינת הדפים ועוד כדי שגוגל יאהב אותו יותר.

בקיצור, גם האתר שלכם ייצא נשכר משכירת שירותיו של מקדם אורגני.

חסרונות

  • העניין בקידום אורגני והחיסרון היחיד שלו בעצם הוא שמדובר בתהליך שלוקח זמן עד שרואים תוצאות.

באתר עם תוכן רב שמותאם לגוגל תוכלו לצפות ללחכות לפחות כמה חודשים עד שתראו תוצאות ובאתר חדש לחלוטין זה יכול לקחת אפילו שנה.

לכן, אם יש לכם קמפיין מהיר או משהו שאתם צריכים לעשות במהירות קידום ממומן עדיף.

 

קידום ממומן

יתרונות

  • היתרון המשמעותי ביותר של קידום ממומן הוא המהירות שלו, אם החלטתם שאתם רוצים לשים סכום יפה על כל קליק תוכלו לצפות בקליקים נערמים תוך כמה ימים ואפילו כמה שעות במקרים מסוימים.
  • כיום ההבדל היחיד בין מודעה ממומנת לבין תוצאת חיפוש אורגנית הוא טקסט קטן ושחור שכתוב עליו "מודעה" ומשתמשים רבים בכלל לא שמים לב לכך שמדובר במודעה.

חסרונות

  • קידום ממומן הוא עניין יקר ולא בר קיימא במובן של זה שהעובדה שהשקעתם כסף לא אומרת שתהיה לכם תנועה אורגנית ברגע שתפסיקו להשקיע בקידום הממומן.
  • לקידום ממומן כאמור, אין אפקט ארוך טווח והוא יעיל רק לתקופה שבה אתם מנהלים קמפיין באמצעותו.
  • חלק מהמשתמשים תופסים את המודעות כפחות אמינות מהתוצאות האורגניות.
  • אנשים לא אוהבים שדוחפים להם פרסומות לכל מקום, הם יעריכו הרבה יותר תוצאה אורגנית שמשקפת את דעת הקהל האמיתית.

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.