פרסום PPC ממומן בגוגל

פרסום בגוגל

הכירו את מודעות Google. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ, אז זה המקום הטוב ביותר לפרסם. הגעה ללקוחות שלך כאשר הם מחפשים שירותים, גולשים באתרים, צופים בסרטונים וקניות באינטרנט. Google Ads או בעברית מודעות בגוגל, היא דרך מצוינת להגיע למשתמשים המעורבים באופן פעיל באינטרנט המחפשים ברשת החיפוש של גוגל או ברשת המדיה.

חיפוש בגוגל

הצב מידע מרתק על המוצרים והשירותים שלך מול משתמשים שכבר מחפשים אותם באופן פעיל.

חיפשת פעם משהו בגוגל ומצאת תוצאות מדויקות ביותר בחלק העליון של המסך עם כתב ויתור קטן של 'מודעה'? אלה הם חלק ממסע פרסום ב-Google לחיפוש. חיפוש Google, שנקרא בעבר AdWords, הוא אחד משירותי השיווק הפופולריים ביותר שלנו.

Google Ads פועלת בצורה מושלמת לצד SEO כדי להבטיח שהמוצרים והשירותים שלך יהיו תמיד בראש תוצאות החיפוש כדי שתוכל להתבלט מול המתחרים.

תצוגת גוגל

שיווק מחדש (Remarketing) למשתמשים שכבר גילו עניין במוצרים ובשירותים שלך. הגדל את טווח ההגעה שלך וקדם את העסק שלך חזותית כאשר אנשים גולשים באינטרנט.

רשת השיווק לתצוגה של גוגל יכולה להגיע ל-90% ממשתמשי האינטרנט בעולם. הצג תוכן גרפי בדוא"ל, YouTube, בלוגים ומיליוני אתרים ברחבי העולם. הצג את הגרפיקה, הטקסט או הסרטונים הקצרים שלך בפני האנשים הנכונים ביותר ועזור להצמיח את העסק שלך.

שופינג גוגל

כ-80% מהרכישות המקוונות מתבצעות באמצעות מודעות שופינג בגוגל, כלומר אם יש לך מוצרים למכור ואתה לא שם למעלה, אתה מפסיד כסף ולקוחות רלוונטיים במיוחד לעסק שלך.

השפיע על המשתמשים לקנות מהמותג שלך עבור מוצרים ושירותים שהם כבר מחפשים. אנחנו יכולים למקם את המוצרים שיש באתר החנות שלך ממש בקו העין של האנשים שמחפשים אותם, למשוך את תשומת לבם בפריים טיים ולהביא לרכישה.

מודעות YouTube

סרטון יכול לומר אלף מילים תוך כמה שניות ולהשאיר השפעה מתמשכת על הלקוחות הפוטנציאליים שלך. קמפיינים בווידאו עם Google מציבים את הסרטונים שלך ב-YouTube כמו גם בפלטפורמות ואפליקציות אחרות. חבר את המותג שלך עם האנשים שסביר להניח שיתעניינו בו.

פרסום בגוגל בשנת 2023

פרסום ממומן בגוגל, כמו Google Ads, הוא כלי חשוב לעסקים ולארגונים להגיע לקהל היעד שלהם באינטרנט. הרעיונות הבסיסיים שהם חשובים עבור פרסום ממומן לא משתנים משנה לשנה, אבל ישנם מספר סיבות שמקנות לפרסום ממומן בגוגל חשיבות בפרט בשנת 2023:

  1. הגברת החשיפה: גוגל מאפשר לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בצורה ממומנת בראש תוצאות החיפוש של גוגל, מה שמקנה להם חשיפה רחבה.
  2. מיקוד ממומן: גוגל אדס מאפשר למפרסמים להתמקד בקהל יעד מסוים, באמצעות מילות מפתח, גיאוגרפיה, שפה, זמן, ועוד.
  3. מדידה וניתוח: גוגל מאפשר למפרסמים לעקוב אחר הצלחת הקמפיין באמצעות מגוון מדדים, כולל מספר הקליקים, מספר ההמרות, והחזר על השקעה (ROI).

בנוסף, פרסום ממומן בגוגל יכול לעבוד בצורה מצוינת יחד עם קידום אורגני. בעוד שקידום אורגני דורש זמן ומאמץ כדי להשיג תוצאות, פרסום ממומן מאפשר להשיג תוצאות מהירות וממוקדות.

שינויים משמעותיים בפרסום ממומן בגוגל לשנת 2023

  1. עלות לכל ליד (Cost per Lead – CPL) עלתה ברוב התעשיות, ובחלקן העלייה הייתה משמעותית. לדוגמה, בתעשיות האמנות והבידור, התיירות והרהיטים, העלייה הייתה בהתאמה של 134%, 69%, ו-54%​​.
  2. מהלך נוסף של גוגל הוא ביטול ה-Expanded Text Ads, שהיוו את התבנית הראשית לפרסום טקסט בעשור האחרון. גוגל החליף אותם ב-Responsive Search Ads (RSAs), שהם מבוססים יותר על מנועי למידת מכונה ומאפשרים יותר גמישות, אך גם נותנים למשווקים פחות שליטה על ההודעות שלהם​​.
  3. גוגל גם סיימה את התמיכה בקמפיינים החכמים לקניות ובקמפיינים מקומיים, ובמקום זאת החלה לשדרג אותם אוטומטית לקמפיין החדש שלה, Performance Max. השינוי הזה מציע יתרונות מסוימים, כמו גישה למיקומים חדשים למקום המודעות, אך גם דורש תקציב ונתונים רבים יותר​​.

מעוניינים בשירות פרסום בגוגל? אנחנו מומחים בהכנה, עיצוב, תחזוקה של קמפיינים ופרסומם בגוגל ונשמח לעזור עם שירותינו. צור קשר והתחל את מסע השיווק שלך.

קידום בגוגל

צרו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הפרסום שלנו בגוגל וכיצד נוכל לעזור לעסק שלך להצליח ולהתקדם בגוגל. אנו נעזור לך להגיע לקהל היעד ולהשיג את היעדים שלך עם שירותי הפרסום שלנו בגוגל.