איך להביא יותר תנועה והמרות מהרשתות החברתיות?

תנועה והמרות מהרשתות החברתיות

איך להביא יותר תנועה והמרות מהרשתות החברתיות?

בטוח שאלתם את עצמך, איך אנשים מפרסמים, מתפרנסים ומצליחים ברשתות החברתיות?

הרשת החברתית היא דרך מצוינת לייצר תנועה והמרות למותג, אבל זה לא כל כך קל להשיג המרות מיידיות או ליצור לידים.

מטבע הדברים, פלטפורמות השרתות החברתיות הן קשות לשיווק מכיוון שאנשים משתמשים ברשתות החברתית כדי לבדר ולהסיח את דעתם מהעבודה. אולי הם לא מוכנים יותר מדי לחשוב על העסק שלהם, גם אם הם מקבלי החלטות. הנה כמה טיפים להניע תנועה ולהמיר אותה להמרות, מכירות והפניות מערוצי המדיה החברתית שלך.

 

6 טיפים לאיך להביא יותר תנועה, מעורבות והמרות מהרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק ועוד)

 

1. עוררו השראה בקהל שלכם באמצעות אמצעיים חזותיים

רושם ראשוני הוא מאוד חיוני. אנחנו תמיד אומרים "אל תשפוט ספר לפי הכריכה שלו", אבל יותר הופעות עוזרות לנו לקבל החלטות. אנשים רוצים תוכן ויזואלי שיעזור לוודא שהחלטות הרכישה שלהם תקפות. כאשר לקוחות יכולים לצפות בסרטון מוצר או הדגמה, יש להם סיכוי גבוה יותר ב-85% לקבל החלטת קנייה ממש שם בהשוואה לקריאת סקירת טקסט.

 

2. הפכו את התוכן שלכם לשיתופי בקלות

כל משווק או בעל עסק אמור כעת לדעת את החשיבות של להיות ידידותיים לנייד. אנו חיים בעידן נייד פירושו שהתוכן שלך צריך להיות קל לקריאה, אך חשוב מכך, פשוט לשיתוף. כפתורי שיתוף במכשירים ניידים הם קריטיים להנעת תעבורת מדיה חברתית. תבקש מהקוראים לשתף את התוכן שלכם באמצעות תוספים של מדיה חברתית. ישנם תוספים שונים שיכולים לעזור לך להפיץ את התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית הרבה יותר קל.

שנית, עליך לכלול כפתורי מדיה חברתית ידידותיים לנייד ואינם מסיחים את דעתם של הקוראים בזמן הגלילה.

 

3. שפרו את ה-SEO שלכם

כמובן שאתם רוצים שיהיה קל לקוראים לשתף את התוכן שלכם, אתם צריכים לוודא שהתוכן שלך משותף בצורה נכונה ויעילה. השיווק הדיגיטלי גדל ויגדל מאוד, מה שאומר שבשלב מסוים אתה צריך לשקול להגביר את השיטות המומלצות שלנו לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

בכמה מילים פשוטות, רשמנו עבורכם שיטות עבודה מומלצות שיקדמו לכם את האתר:

  • שפרו את נראות האתר שלכם
  • יצירה גדולה יותר של מכירות/לידים
  • תחזקו את הסמכות והתחום של המותג שלכם
  • התחברו לקהל המדויק ביותר שכבר נוצר לכם
  • הגדיול את פעילות המדיה החברתית שלכם

בגדול, אתם לא רק עוזרים לתנועה לאתר שלכם בעזרת שיפורים ב-SEO (אופטמיזצית מנועי החיפוש), אלא גם מגבירים את שכנוע הקונים עם התאמה יותר נכונה לתוכן ודירוג משמעותית יותר טוב.

 

4. הקשיבו לקהל שלכם והם יקשיבו לכם

המפתח לבניית עוקבים והתערבות בסושיאל שלכם (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד') הוא הכל בתוך עקביות. ככל שאתם עקביים יותר עם הפרסום שלכם במדיה החברתית, כך יש לכם סיכוי גבוה יותר להיראות. ברגע שאתם מתחילים לראות זינוק בתעבורת המדיה החברתית, אל תאטו את הפרסום שלכם לעולם.

שמירה על לוח זמנים יומי של פרסום היא מאוד חיונית לבניית תעבורה והכי יעילה במדיה החברתית. ודאו שאתם יודעיחם בערך כמה לפרסם בכל אתר ובאילו שעות. מדדו קשר מתמיד עם הקהל וכך תבינו תובנות לגבי כמה לפרסם:

  • מומלץ לפרסם בפייסבוק 3-10 פעמים בשבוע
  • מומלץ לפרסם אינסטגרם בערך 1.5 פעמים ביום
  • מומלץ לפרסם בלינקדאין 2-5 פעמים בשבוע


5. חיקרו את המתחרים שלכם!

לגלות עד כמה המתחרים שלכם מצליחים היא אסטרטגיית שיווק מנוסה ואמיתית. אותו רעיון צריך להוות חלק נכבד מהאסטרטגיה החברתית שלכם.

לדוגמא, נסו קודם כל לקבל כמה שיותר תובנות מהמתחרים שלכם. זה נותן לכם מושג טוב יותר על מה שנדרש כדי לבנות קהל ברשת חברתית. כמובן שאף פעם לא תרצו להעתיק ישירות את המתחרים שלך, אבל הניתוח יכול לעצב את האסטרטגיה שלכם.

נסו להבין על המתחרים שלכם:

  • שעות וימים של הפוסטים המוצלחים ביותר
  • העמודים החברתיים המרתקים ביותר
  • באיזו תדירות הם מגיבים כתגובות לפוסטים
  • סוגי התוכן שפורסמו (תמונות, סרטונים, ציטוטים וכו')

מבטיחים לכם, שתצליחו להפתיע את עצמכם לחלוטין עם מה שקצת חפירה תספר לכם על העסק שלכם.

 

6. צרו קשר רציף עם הקהל שלכם

שמירה על מעורבות הקהל שלכם היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של ניהול מדיה חברתית.
לפני שאתם מתנערים מלדבר עם הקהל שלכם, שקלו את זה:
  • 1 מכל 3 אנשים הולכים למתחרים כאשר מתעלמים מהם ברשתות החברתיות
  • 34% מהאנשים בוחרים ברשתות החברתית כבחירה המובילה שלהם לטיפול בלקוחות
  • רק 11% מהאנשים מקבלים תשובות ממותגים או מבעלי עסקים פרטיים גדולים!


מעניין אתכם לשמוע עוד על תנועה והמרות מהרשתות החברתיות? השאירו פרטים למטה ונשמח לסייע לכם בקידום העסק ברשתות החברתיות!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

בטוח שאלתם את עצמך, איך אנשים מפרסמים, מתפרנסים ומצליחים ברשתות החברתיות?

הרשת החברתית היא דרך מצוינת לייצר תנועה והמרות למותג, אבל זה לא כל כך קל להשיג המרות מיידיות או ליצור לידים.

מטבע הדברים, פלטפורמות השרתות החברתיות הן קשות לשיווק מכיוון שאנשים משתמשים ברשתות החברתית כדי לבדר ולהסיח את דעתם מהעבודה. אולי הם לא מוכנים יותר מדי לחשוב על העסק שלהם, גם אם הם מקבלי החלטות. הנה כמה טיפים להניע תנועה ולהמיר אותה להמרות, מכירות והפניות מערוצי המדיה החברתית שלך.

 

6 טיפים לאיך להביא יותר תנועה, מעורבות והמרות מהרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק ועוד)

 

1. עוררו השראה בקהל שלכם באמצעות אמצעיים חזותיים

רושם ראשוני הוא מאוד חיוני. אנחנו תמיד אומרים "אל תשפוט ספר לפי הכריכה שלו", אבל יותר הופעות עוזרות לנו לקבל החלטות. אנשים רוצים תוכן ויזואלי שיעזור לוודא שהחלטות הרכישה שלהם תקפות. כאשר לקוחות יכולים לצפות בסרטון מוצר או הדגמה, יש להם סיכוי גבוה יותר ב-85% לקבל החלטת קנייה ממש שם בהשוואה לקריאת סקירת טקסט.

 

2. הפכו את התוכן שלכם לשיתופי בקלות

כל משווק או בעל עסק אמור כעת לדעת את החשיבות של להיות ידידותיים לנייד. אנו חיים בעידן נייד פירושו שהתוכן שלך צריך להיות קל לקריאה, אך חשוב מכך, פשוט לשיתוף. כפתורי שיתוף במכשירים ניידים הם קריטיים להנעת תעבורת מדיה חברתית. תבקש מהקוראים לשתף את התוכן שלכם באמצעות תוספים של מדיה חברתית. ישנם תוספים שונים שיכולים לעזור לך להפיץ את התוכן שלך באמצעות מדיה חברתית הרבה יותר קל.

שנית, עליך לכלול כפתורי מדיה חברתית ידידותיים לנייד ואינם מסיחים את דעתם של הקוראים בזמן הגלילה.

 

3. שפרו את ה-SEO שלכם

כמובן שאתם רוצים שיהיה קל לקוראים לשתף את התוכן שלכם, אתם צריכים לוודא שהתוכן שלך משותף בצורה נכונה ויעילה. השיווק הדיגיטלי גדל ויגדל מאוד, מה שאומר שבשלב מסוים אתה צריך לשקול להגביר את השיטות המומלצות שלנו לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

בכמה מילים פשוטות, רשמנו עבורכם שיטות עבודה מומלצות שיקדמו לכם את האתר:

  • שפרו את נראות האתר שלכם
  • יצירה גדולה יותר של מכירות/לידים
  • תחזקו את הסמכות והתחום של המותג שלכם
  • התחברו לקהל המדויק ביותר שכבר נוצר לכם
  • הגדיול את פעילות המדיה החברתית שלכם

בגדול, אתם לא רק עוזרים לתנועה לאתר שלכם בעזרת שיפורים ב-SEO (אופטמיזצית מנועי החיפוש), אלא גם מגבירים את שכנוע הקונים עם התאמה יותר נכונה לתוכן ודירוג משמעותית יותר טוב.

 

4. הקשיבו לקהל שלכם והם יקשיבו לכם

המפתח לבניית עוקבים והתערבות בסושיאל שלכם (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד') הוא הכל בתוך עקביות. ככל שאתם עקביים יותר עם הפרסום שלכם במדיה החברתית, כך יש לכם סיכוי גבוה יותר להיראות. ברגע שאתם מתחילים לראות זינוק בתעבורת המדיה החברתית, אל תאטו את הפרסום שלכם לעולם.

שמירה על לוח זמנים יומי של פרסום היא מאוד חיונית לבניית תעבורה והכי יעילה במדיה החברתית. ודאו שאתם יודעיחם בערך כמה לפרסם בכל אתר ובאילו שעות. מדדו קשר מתמיד עם הקהל וכך תבינו תובנות לגבי כמה לפרסם:

  • מומלץ לפרסם בפייסבוק 3-10 פעמים בשבוע
  • מומלץ לפרסם אינסטגרם בערך 1.5 פעמים ביום
  • מומלץ לפרסם בלינקדאין 2-5 פעמים בשבוע


5. חיקרו את המתחרים שלכם!

לגלות עד כמה המתחרים שלכם מצליחים היא אסטרטגיית שיווק מנוסה ואמיתית. אותו רעיון צריך להוות חלק נכבד מהאסטרטגיה החברתית שלכם.

לדוגמא, נסו קודם כל לקבל כמה שיותר תובנות מהמתחרים שלכם. זה נותן לכם מושג טוב יותר על מה שנדרש כדי לבנות קהל ברשת חברתית. כמובן שאף פעם לא תרצו להעתיק ישירות את המתחרים שלך, אבל הניתוח יכול לעצב את האסטרטגיה שלכם.

נסו להבין על המתחרים שלכם:

  • שעות וימים של הפוסטים המוצלחים ביותר
  • העמודים החברתיים המרתקים ביותר
  • באיזו תדירות הם מגיבים כתגובות לפוסטים
  • סוגי התוכן שפורסמו (תמונות, סרטונים, ציטוטים וכו')

מבטיחים לכם, שתצליחו להפתיע את עצמכם לחלוטין עם מה שקצת חפירה תספר לכם על העסק שלכם.

 

6. צרו קשר רציף עם הקהל שלכם

שמירה על מעורבות הקהל שלכם היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של ניהול מדיה חברתית.
לפני שאתם מתנערים מלדבר עם הקהל שלכם, שקלו את זה:
  • 1 מכל 3 אנשים הולכים למתחרים כאשר מתעלמים מהם ברשתות החברתיות
  • 34% מהאנשים בוחרים ברשתות החברתית כבחירה המובילה שלהם לטיפול בלקוחות
  • רק 11% מהאנשים מקבלים תשובות ממותגים או מבעלי עסקים פרטיים גדולים!


מעניין אתכם לשמוע עוד על תנועה והמרות מהרשתות החברתיות? השאירו פרטים למטה ונשמח לסייע לכם בקידום העסק ברשתות החברתיות!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.