למה חובה שיהיה גוגל תג מנג'ר באתר? גוגל תג מנג'ר מדריך המלא!

טאג מנג'ר

למה חובה שיהיה גוגל תג מנג'ר באתר? גוגל תג מנג'ר מדריך המלא!

הכירו את גוגל תג מנג'ר, הכלי העוצמתי של גוגל, אם לא הכי עוצמתי. שאלתם את עצמכם פעם, איך יודעים כמה לחצו על הטלפון שלי? או כמה אנשים לחצו אצלי על טופס ההרשמה? או אולי, כמה גולשים הוסיפו לסל את המוצרים שלי? הגיע הזמן לגלות את כל הנתונים האלה. בעולם הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל בעל עסק. כדי להבטיח שהאתר מתפקד במיטבו, כדאי מאוד להטמיע קודי מעקב ותגי שיווק שונים באתר. כאן נכנס לתמונה GTM (גוגל תג מנג'ר). במאמר זה, נדון ביתרונות השימוש ב-GTM ונספק הנחיות מדוייקות לגבי הקמת חשבון חדש.

היתרונות של גוגל תג מנג'ר

הכל מנוהל במקום אחד

תג מנג'ר מאפשר לנהל את כל התגים במקום אחד, ומבטיח עקביות בכל האתר. מערכת ניהול מרכזית זו חשובה לכל בעלי האתרים, העסקים וחברות המנהלות אתרי לקוחות מרובים.

עדכונים והטמעה פשוטים

תג מנג'ר מקל על הטמעה, עדכון או הסרה של תגים ללא צורך לערוך ידנית את קוד האתר. לא רק שזה חוסך זמן, אלא גם מפחית את הסיכון לשגיאות בעת ביצוע שינויים.

שיפור ביצועי האתר

תג מנג'ר טוענת תגים באופן אסינכרוני, מה שאומר שהם נטענים באופן עצמאי משאר תוכן העמוד. זה יכול לעזור לשפר את מהירות הטעינה של האתר ואת הביצועים הכלליים.

שליטה על הגרסאות

תג מנג'ר שומרת על היסטוריית הגרסאות של הקונטיינר, ומאפשרת לחזור לגרסה קודמת אם משהו משתבש.

שיתוף פעולה וניהול משתמשים

תג מנג'ר מאפשרת למספר משתמשים לגשת ולנהל את החשבון, מה שמקל על סוכנויות שיווק וצוותי בניית אתרים לשתף פעולה בניהול התגים.

הגדרת חשבון תג מנג'ר חדש

המדריך המלא להרשמה לגוגל תג מנג'ר:

  1. הרשמה: ניכנס לאתר (tagmanager.google.com) ונתחבר באמצעות חשבון הגוגל. אם אין לכם חשבון, ניתן ליצור אחד בחינם.
  2. יצירת חשבון חדש: לחץ על כפתור "יצירת חשבון" (Create Account) ומזינים את שם החברה, המדינה ואזור הזמן שלכם. ניתן גם לבחור לשתף נתונים עם גוגל לצורך שיתוף מידע ותמיכה טכנית.
  3. הגדרת קונטיינר: לאחר שנוצר החשבון, עליכם להגדיר קונטיינר עבור האתר שלכם. מזינים את שם הקונטיינר, שיכול להיות שם האתר שלכם או שם העסק, ונבחר בפלטפורמת היעד "אינטרנט" (Web).
  4. הוספת תגים: תג מנג'ר מספקת מגוון תבניות תגים מובנות לכלי שיווק וניתוח שונים. ניתן להוסיף תגים על ידי לחיצה על "הוספת תג חדש" ובחירת התבנית המתאימה. ניתן ליצור תגים מותאמים אישית באמצעות קוד HTML או JavaScript מותאם אישית.
  5. יצירת טריגרים: טריגרים קובעים מתי התגים אמורים לפעול. לדוגמה, ייתכן שתרצו שתג יופעל כאשר הגולש שולח טופס או לוחץ על כפתור מסוים. ניתן ליצור טריגרים על ידי לחיצה על "הוסף טריגר חדש" ובחירת סוג האירוע המתאים.
  6. פרסום: לאחר הגדרת התגים והטריגרים, לחצו על "שלח" ולאחר מכן על "פרסם" כדי שיחולו השינויים. התגים ייפרסו כעת באתר האינטרנט, והנתונים מתחילים להאסף!

לאחר שהתקנו את תג מנג'ר, מיותר לציין שלא השתמשנו בו עד הסוף. ישנן אפשרויות רבות שניתן להשתמש בכלי העוצמתי הזה ואנחנו נספק לכם את כל האפשרויות העומדות לפניכם.

צריכים עזרה בחיבור Google Tag Manager? נב מדיה מומחים בתפעול וחיבור כל הכלים של גוגל לאתר שלכם לצורך מעקב נכון וסידורי המרות מכל פלטפורמה כמו שצריך. צרו קשר עוד היום ונסייע לכם.

מהם השימושים של תג מנג'ר?

ניתוח נתוני האתר

תג מנג'ר מאפשר להתממשק לגוגל אנליטיקס או כלי ניתוח אחרים (למשל, Adobe Analytics, Matomo) כדי לנטר את התנועה באתר, התנהגות המשתמשים ומדדים חשובים אחרים.

מעקב המרות

עם תג מנג'ר, תוכלו לעקוב אחר המרות, שליחת טפסים, רכישות והרשמות. כל זה מאפשר לכם למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום ולמטב את שיעורי ההמרות.

רמרקטינג וטירגוט קהל

תוכלו להשתמש בתג מנג'ר כדי ליישם תגי רמרקטינג, כגון גוגל אדס, הפיקסל של פייסבוק וטוויטר אדס. כלי זה מאפשר לכם ליצור קהלים מותאמים אישית עבור מסעות הפרסום ולספק מודעות רלוונטיות יותר.

מעקב אחר אירועים

תג מנג'ר מאפשר לך לעקוב אחר אינטראקציות ספציפיות של משתמשים באתר האינטרנט. לדוגמא: קליקים, הפעלת וידאו או עומק הגלילה באתר. כך נוכל לקבל תובנות לגבי התנהגות הגולשים ולשפר את חווית המשתמש.

בדיקות A/B והתאמה אישית

תוכלו להשתמש בתג מנג'ר כדי לפרוס כלי בדיקות A/B והתאמה אישית (למשל, Google Optimize, Optimizely, VWO). על מנת לבדוק וריאציות שונות של תוכן האתר וליצור חוויה מותאמות אישית לגולשים.

מעקב אחר איקומרס

אם אתם בעלי אתר מסחר אלקטרוני, תוכלו להשתמש בGoogle Tag Manager כדי ליישם מעקב אחר מסחר אלקטרוני. בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס או הפיקסל של פייסבוק תוכלו לעקוב אחר צפיות במוצר, אירועי הוספה לעגלת הקניות ועסקאות שהושלמו.

אימות ומעקב שגיאות

GTM יכול לעזור לך לעקוב אחר שגיאות אימות טפסים ושגיאות אחרות באתר, לספק מידע רב ערך לשיפור פונקציונליות האתר וחווית המשתמש.

מעקב אחר מס' דומיינים

אם אתה צריך לעקוב אחר התנהגות משתמשים על פני מספר דומיינים, GTM מפשט את התהליך של הגדרת מעקב חוצה דומיינים עם כלים כמו Google Analytics.

תגי JavaScript ו-HTML מותאמים אישית

Google Tag Manager מאפשר לפרוס תגי JavaScript ו-HTML מותאמים אישית. המאפשרים ליישם כלים שונים של צד שלישי, ווידג'טים או פונקציות מותאמות אישית.

שילוב עם כלי CRM ואוטומציות

ניתן להשתמש ב-GTM כדי לשלב את האתר עם מערכות CRM (למשל, Salesforce, HubSpot) או כלי אוטומציה שיווקית (למשל, Marketo, Pardot) כדי לעקוב אחר לידים ולטפח את הלקוחות הפוטנציאליים.

אלו הן רק כמה דוגמאות לדרכים הרבות שבהן תוכלו להשתמש ב-Google Tag Manager באתר האינטרנט. בעזרת קלות השימוש של GTM, תוכל לייעל את ביצועי השיווק, לקבל תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמשים וליצור נוכחות מקוונת יעילה ומרתקת יותר.

לסיכום

Google Tag Manager הוא כלי חובה עבור כל עסק. באמצעותו, תוכלו לייעל את תהליך ניהול התגים, לשפר את ביצועי האתר ולשתף פעולה בקלות עם הצוות שלכם. יחד עם הניהול המרוכז וקלות השימוש שלה, GTM יכולה לשפר משמעותית את ביצועי השיווק המקוון ופיתוח האתרים הקיימים. אל תפספסו את היתרונות של הכלי העוצמתי הזה – הירשמו לחשבון גוגל תג מנג'ר עוד היום!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

הכירו את גוגל תג מנג'ר, הכלי העוצמתי של גוגל, אם לא הכי עוצמתי. שאלתם את עצמכם פעם, איך יודעים כמה לחצו על הטלפון שלי? או כמה אנשים לחצו אצלי על טופס ההרשמה? או אולי, כמה גולשים הוסיפו לסל את המוצרים שלי? הגיע הזמן לגלות את כל הנתונים האלה. בעולם הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית לכל בעל עסק. כדי להבטיח שהאתר מתפקד במיטבו, כדאי מאוד להטמיע קודי מעקב ותגי שיווק שונים באתר. כאן נכנס לתמונה GTM (גוגל תג מנג'ר). במאמר זה, נדון ביתרונות השימוש ב-GTM ונספק הנחיות מדוייקות לגבי הקמת חשבון חדש.

היתרונות של גוגל תג מנג'ר

הכל מנוהל במקום אחד

תג מנג'ר מאפשר לנהל את כל התגים במקום אחד, ומבטיח עקביות בכל האתר. מערכת ניהול מרכזית זו חשובה לכל בעלי האתרים, העסקים וחברות המנהלות אתרי לקוחות מרובים.

עדכונים והטמעה פשוטים

תג מנג'ר מקל על הטמעה, עדכון או הסרה של תגים ללא צורך לערוך ידנית את קוד האתר. לא רק שזה חוסך זמן, אלא גם מפחית את הסיכון לשגיאות בעת ביצוע שינויים.

שיפור ביצועי האתר

תג מנג'ר טוענת תגים באופן אסינכרוני, מה שאומר שהם נטענים באופן עצמאי משאר תוכן העמוד. זה יכול לעזור לשפר את מהירות הטעינה של האתר ואת הביצועים הכלליים.

שליטה על הגרסאות

תג מנג'ר שומרת על היסטוריית הגרסאות של הקונטיינר, ומאפשרת לחזור לגרסה קודמת אם משהו משתבש.

שיתוף פעולה וניהול משתמשים

תג מנג'ר מאפשרת למספר משתמשים לגשת ולנהל את החשבון, מה שמקל על סוכנויות שיווק וצוותי בניית אתרים לשתף פעולה בניהול התגים.

הגדרת חשבון תג מנג'ר חדש

המדריך המלא להרשמה לגוגל תג מנג'ר:

  1. הרשמה: ניכנס לאתר (tagmanager.google.com) ונתחבר באמצעות חשבון הגוגל. אם אין לכם חשבון, ניתן ליצור אחד בחינם.
  2. יצירת חשבון חדש: לחץ על כפתור "יצירת חשבון" (Create Account) ומזינים את שם החברה, המדינה ואזור הזמן שלכם. ניתן גם לבחור לשתף נתונים עם גוגל לצורך שיתוף מידע ותמיכה טכנית.
  3. הגדרת קונטיינר: לאחר שנוצר החשבון, עליכם להגדיר קונטיינר עבור האתר שלכם. מזינים את שם הקונטיינר, שיכול להיות שם האתר שלכם או שם העסק, ונבחר בפלטפורמת היעד "אינטרנט" (Web).
  4. הוספת תגים: תג מנג'ר מספקת מגוון תבניות תגים מובנות לכלי שיווק וניתוח שונים. ניתן להוסיף תגים על ידי לחיצה על "הוספת תג חדש" ובחירת התבנית המתאימה. ניתן ליצור תגים מותאמים אישית באמצעות קוד HTML או JavaScript מותאם אישית.
  5. יצירת טריגרים: טריגרים קובעים מתי התגים אמורים לפעול. לדוגמה, ייתכן שתרצו שתג יופעל כאשר הגולש שולח טופס או לוחץ על כפתור מסוים. ניתן ליצור טריגרים על ידי לחיצה על "הוסף טריגר חדש" ובחירת סוג האירוע המתאים.
  6. פרסום: לאחר הגדרת התגים והטריגרים, לחצו על "שלח" ולאחר מכן על "פרסם" כדי שיחולו השינויים. התגים ייפרסו כעת באתר האינטרנט, והנתונים מתחילים להאסף!

לאחר שהתקנו את תג מנג'ר, מיותר לציין שלא השתמשנו בו עד הסוף. ישנן אפשרויות רבות שניתן להשתמש בכלי העוצמתי הזה ואנחנו נספק לכם את כל האפשרויות העומדות לפניכם.

צריכים עזרה בחיבור Google Tag Manager? נב מדיה מומחים בתפעול וחיבור כל הכלים של גוגל לאתר שלכם לצורך מעקב נכון וסידורי המרות מכל פלטפורמה כמו שצריך. צרו קשר עוד היום ונסייע לכם.

מהם השימושים של תג מנג'ר?

ניתוח נתוני האתר

תג מנג'ר מאפשר להתממשק לגוגל אנליטיקס או כלי ניתוח אחרים (למשל, Adobe Analytics, Matomo) כדי לנטר את התנועה באתר, התנהגות המשתמשים ומדדים חשובים אחרים.

מעקב המרות

עם תג מנג'ר, תוכלו לעקוב אחר המרות, שליחת טפסים, רכישות והרשמות. כל זה מאפשר לכם למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום ולמטב את שיעורי ההמרות.

רמרקטינג וטירגוט קהל

תוכלו להשתמש בתג מנג'ר כדי ליישם תגי רמרקטינג, כגון גוגל אדס, הפיקסל של פייסבוק וטוויטר אדס. כלי זה מאפשר לכם ליצור קהלים מותאמים אישית עבור מסעות הפרסום ולספק מודעות רלוונטיות יותר.

מעקב אחר אירועים

תג מנג'ר מאפשר לך לעקוב אחר אינטראקציות ספציפיות של משתמשים באתר האינטרנט. לדוגמא: קליקים, הפעלת וידאו או עומק הגלילה באתר. כך נוכל לקבל תובנות לגבי התנהגות הגולשים ולשפר את חווית המשתמש.

בדיקות A/B והתאמה אישית

תוכלו להשתמש בתג מנג'ר כדי לפרוס כלי בדיקות A/B והתאמה אישית (למשל, Google Optimize, Optimizely, VWO). על מנת לבדוק וריאציות שונות של תוכן האתר וליצור חוויה מותאמות אישית לגולשים.

מעקב אחר איקומרס

אם אתם בעלי אתר מסחר אלקטרוני, תוכלו להשתמש בGoogle Tag Manager כדי ליישם מעקב אחר מסחר אלקטרוני. בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס או הפיקסל של פייסבוק תוכלו לעקוב אחר צפיות במוצר, אירועי הוספה לעגלת הקניות ועסקאות שהושלמו.

אימות ומעקב שגיאות

GTM יכול לעזור לך לעקוב אחר שגיאות אימות טפסים ושגיאות אחרות באתר, לספק מידע רב ערך לשיפור פונקציונליות האתר וחווית המשתמש.

מעקב אחר מס' דומיינים

אם אתה צריך לעקוב אחר התנהגות משתמשים על פני מספר דומיינים, GTM מפשט את התהליך של הגדרת מעקב חוצה דומיינים עם כלים כמו Google Analytics.

תגי JavaScript ו-HTML מותאמים אישית

Google Tag Manager מאפשר לפרוס תגי JavaScript ו-HTML מותאמים אישית. המאפשרים ליישם כלים שונים של צד שלישי, ווידג'טים או פונקציות מותאמות אישית.

שילוב עם כלי CRM ואוטומציות

ניתן להשתמש ב-GTM כדי לשלב את האתר עם מערכות CRM (למשל, Salesforce, HubSpot) או כלי אוטומציה שיווקית (למשל, Marketo, Pardot) כדי לעקוב אחר לידים ולטפח את הלקוחות הפוטנציאליים.

אלו הן רק כמה דוגמאות לדרכים הרבות שבהן תוכלו להשתמש ב-Google Tag Manager באתר האינטרנט. בעזרת קלות השימוש של GTM, תוכל לייעל את ביצועי השיווק, לקבל תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמשים וליצור נוכחות מקוונת יעילה ומרתקת יותר.

לסיכום

Google Tag Manager הוא כלי חובה עבור כל עסק. באמצעותו, תוכלו לייעל את תהליך ניהול התגים, לשפר את ביצועי האתר ולשתף פעולה בקלות עם הצוות שלכם. יחד עם הניהול המרוכז וקלות השימוש שלה, GTM יכולה לשפר משמעותית את ביצועי השיווק המקוון ופיתוח האתרים הקיימים. אל תפספסו את היתרונות של הכלי העוצמתי הזה – הירשמו לחשבון גוגל תג מנג'ר עוד היום!

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.