מדד NIP יחליף את מדד FID
צוות Chrome של גוגל הציג בשנת 2020 את רכיבי הליבה של Web Vitals.
ה-Web Vitals הוא בעצם האלגוריתם של גוגל שתפקידו היה לתת חיווי על איכות הדפים באתר.
החודש גוגל הכריזה על שינויים קרובים במדדים עבור רכיבי הליבה של המדד שיעזרו לה להעריך את איכות חווית המשתמש באתר.
מהם NIP ו-FID?
אחד המדדים החשובים ביותר באלגוריתם הוא FID, מדד המציין את כמות הזמן שלוקח לדף להגיב לאחר אינטרקציה יזומה ראשונה מצידו של המשתמש (לדוגמא, ללחוץ על כפתור)
למדד FID היו מגבלות רבות ומגוונות שהקשו על גוגל בניתוח הביצועים של כל דף, מה שהוביל את החבר'ה מגוגל לנסות למצוא מדד מדויק יותר.
גוגל הכריזה חגיגית ב-2022 על NIP, המדד החדש שלהם והם החלו להריץ משובים כדי לבדוק עד כמה הוא יעיל.
ה-NIP הוא מדד שמעריך היענות כוללת של הדף לאינטרקציה של משתמשים על ידי התבוננות בהשהיה של האינטרקציות בכל תוחלת החיים של המשתמש בדף.
ערך ה-NIP הוא האינטרקציה הארוכה ביותר שהתרחשה באתר.
מה הם הגורמים ל-NIP לקוי?
ישנם מספר גורמים ל-NIP לקוי, אבל יותר חשוב מהגורמים, חשוב לדעת איך לטפל בהם:
חפשו אינטרקציות איטיות בזמן אמת- אופטימיזציה של NIP תתחיל לרוב בניטור נתונים.
הנתונים האלו יספקו לכם ניטור של משתמשים אמיתיים ויתנו את ערך ה-NIP של הדף ונתונים המראים איזו אינטרקציה ספציפית הייתה אחראית לערך ה-NIP ואם האינטרקציה התרחשה בזמן טעינת הדף או אחריה.
נשמע כמו ג'יבריש?
אל דאגה, צוות nv media ישמח לקחת את האחריות על קידום SEO של האתר שלכם ולעזור לכם לבצע אותו בצורה אופטימלית.