עיצוב פליירים היא שיטת שיווק של פעם?

Old marketing methods

עיצוב פליירים היא שיטת שיווק של פעם?

שיטות שיווק ישנות שעדיין עובדות, או, למה כדאי לעצב פליירים ב-2023? 

בעלי עסק, אתם בטח נתקלים על בסיס יומיומי בשיטות שיווק חדשות שמבטיחות לכם הרים וארמונות ולא תמיד מקיימות.

נכון, השיווק הדיגיטלי שולט היום בעולם ממגוון סיבות שנפרט בקרוב אבל לשיטות השיווק הישנות עדיין יש כוח.

במאמר הבא נפרוס עבורכם כמה משיטות השיווק הישנות שעדיין עובדות לא פחות טוב משיווק דיגיטלי, או שעובדות מעולה בשילוב עם שיווק דיגיטלי.

 

למה דרכי השיווק הישנות נזנחו?

מאז שנכנס לחיינו האינטרנט, או יותר נכון, מאז שנעשתה העסקה הדיגיטלית הראשונה בהיסטוריה (לינק למאמר על איקומרס פה) דרכי השיווק הישנות נראות לנו כפריט היסטורי ארכאי שאין לנו שימוש בו.

אבל למה בעצם? מה יש בשיווק הדיגיטלי שאין בדרכי השיווק הישנות כמו עיצוב פליירים, מודעות באתרים ושיווק מפה לאוזן? 

נגישות- בדרכי הפרסום הישנות אתם צריכים לעבור הרבה פעמים כמה תחנות כדי להגיע לפרסום עצמו. 

לעומת זאת בשיווק הדיגיטלי הכל במרחק קליק אחד קטן.

בלתי מדיד- שיווק "של פעם" הוא כמעט ולא מדיד, בעוד שבשיווק הדיגיטלי הכל מדיד עד לרזולוציות הגבוהות ביותר.

חוסר מיקוד- בדרכי השיווק הישנות אנחנו פשוט שולחים את לחמנו מעל המים ומקווים שהפרסום שלנו יגיע לאנשים הנכונים.

בדרכי השיווק הדיגיטליות תוכלו למקד את הקהלים שלכם לרזולוציות גבוהות במיוחד ולהגיע בדיוק לאנשים הנכונים.

 

שיווק מפה לאוזן

בתחילת שנות האלפיים בחור בשם עמוס הורוביץ, שהיה היבואן של נעלי בלנדסטון, נחשף לנעלי הקרוקס.

הורוביץ החליט להביא את הקרוקס לישראל ומכיוון שהיה לו תקציב שיווק נמוך הוא החליט לעשות את כל השיווק שלו מפה לאוזן.

ההחלטה הגאונית הזו הפכה את קרוקס לשם דבר ולאייקון תרבותי לכל דבר בעולם האופנה ויש שיגידו, האנטי אופנה.

כמו שאתם בטח מבינים, שיווק מפה לאוזן יכול ליצור דברים מטורפים עבור עסק.

שיווק מפה לאוזן הוא שיטה עתיקה, אולי אפילו העתיקה ביותר לשיווק ויש סיבה לכך שמשתמשים בה עד היום במקביל לשירותים דיגיטליים והסיבה, ניחשתם נכון, היא שמדובר בשיטה הזולה ביותר.

החוכמה בשיווק מפה לאוזן היא שאם תעשו אותו נכון אתם תרוויחו שיווק אורגני לחלוטין שלא יוצר תחושת של רוויה מוגזמת מפרסום אצל הקהל שלכם. 

דבר חכם שתוכלו לעשות הוא לשלוח את המוצר שלכם לבעלי מקצוע בתחום שלכם או לברי סמכא ולקוות שהם ימליצו למשפחה ולחברים שלהם על המוצר שלכם.

 

שיטת שיווק

שיווק בעבר

שיווק היום

פרונטלי שיווק פרונטלי היה הדרך הטובה ביותר ללכידת לקוחות חדשים. אנשי מכירות עוברים מעסק לעסק מנסים לסגור. כיום, החליף השיווק הפרונטלי השיווק הדיגיטלי, כיום הפרונטלי מרגיש מעיק ואף מייגע מצד הלקוח.
רדיו ערוצי הרדיו היו למקור הפרסום העיקרי, שם כל האנשים היו מתעדכנים בחידושים. כיום הרדיו הוא אחד מני רבים בשיווק. עסקים משתמשים באפיק זה אבל לא בהכרח שרדיו הוא האפיק המתאים לכל העסקים או לאלטרנטיבות הפרסום האחרות.
טלוויזיה כאשר נכנסה הטלוויזיה לבתים התחילו הפרסומות לקהל. רק לבעלי מעמד וממון בתחילת הדרך היתה האפשרות לצפות ולכן היו פרסומות רלוונטיות  כיום הטלוויזיה היא מקור פרסום ושיווק נפלא הפונה לכולם. כמעט אין בית בישראל שלא צופה בערוצי הטלוויזיה ועסקים יודעים זאת ומפרסמים בהתאם.
עיתונות פרסום בעיתון היה גם לעסקים וגם לפרטיים המעוניינים למכור או למשוך קהלים חדשים. מגוון הגילאים שקרא עיתון היה רחב. העיתונות בדפים עדיין קיימת אבל לא בקרב "צעירים" בדרך כלל. קהלים מבוגרים עדיין רלוונטים לאפיק פרסום זה.
אתרים בעבר היה הרבה לחץ וחששות בנוגע לפרסום באתרים. חוסר אמונה היה משהו שרבים פעלו לפיו וויתרו על הפרסום הממוקד באתרי אינטרנט. כיום אין טוב יותר מאתרי אינטרנט ופרסום ברשתות החברתיות. כל עסק שרוצה להיות קיים צריך נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי.

 

פליירים 

הרבה מומחי שיווק יגידו לכם שפליירים הם בזבוז זמן וכסף.

אנחנו חושבים שהם טועים, חלקית.

עבור עסקים בינוניים פליירים הם כנראה לא התשובה אלא שיווק דיגיטלי. 

אבל עבור עסקים קטנים, זעירים, שכונתיים ומקומיים פליירים הם פיתרון מדהים שיכול להביא את כל הסביבה הקרובה שלכם אל העסק.

אם תציעו מבצעים והנחות אקסקלוסיביות לפליירים תוכלו לראות זרם חדש של אנשים מגיע לעסק שלכם.

נכון שרובינו רגילים לפליירים מעוצבים בטעם רע שאנחנו נפטרים מהם עוד לפני שהגענו לחדר המדרגות אם אנחנו מקבלים אותם בדואר.

אבל באמצעות עיצוב של מעצב מקצועי, כתיבת התוכן על ידי אנשים שזה המקצוע שלהם וחברת פרסום שלמה שעומדת מאחורי המוצר המוגמר- אל דאגה, אנשים יסתכלו על הפליירים שלכם ויקחו אותם הביתה.

לא היינו מסתמכים על פליירים היום כשיטת שיווק עיקרית אבל כתוספת זו שיטה מעולה שיכולה להכניס עוד לקוחות לעסק.

 

חושבים על פליירים?

ב-NV Media נשמח לתת לכם את השירות של עיצוב פלייר ופוסטר, לכתוב ולהדפיס עבורכם פליירים באיכות הגבוהה ביותר.

דברו איתנו כאן ונקבע פגישת ייעוץ ראשונית.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

שיטות שיווק ישנות שעדיין עובדות, או, למה כדאי לעצב פליירים ב-2023? 

בעלי עסק, אתם בטח נתקלים על בסיס יומיומי בשיטות שיווק חדשות שמבטיחות לכם הרים וארמונות ולא תמיד מקיימות.

נכון, השיווק הדיגיטלי שולט היום בעולם ממגוון סיבות שנפרט בקרוב אבל לשיטות השיווק הישנות עדיין יש כוח.

במאמר הבא נפרוס עבורכם כמה משיטות השיווק הישנות שעדיין עובדות לא פחות טוב משיווק דיגיטלי, או שעובדות מעולה בשילוב עם שיווק דיגיטלי.

 

למה דרכי השיווק הישנות נזנחו?

מאז שנכנס לחיינו האינטרנט, או יותר נכון, מאז שנעשתה העסקה הדיגיטלית הראשונה בהיסטוריה (לינק למאמר על איקומרס פה) דרכי השיווק הישנות נראות לנו כפריט היסטורי ארכאי שאין לנו שימוש בו.

אבל למה בעצם? מה יש בשיווק הדיגיטלי שאין בדרכי השיווק הישנות כמו עיצוב פליירים, מודעות באתרים ושיווק מפה לאוזן? 

נגישות- בדרכי הפרסום הישנות אתם צריכים לעבור הרבה פעמים כמה תחנות כדי להגיע לפרסום עצמו. 

לעומת זאת בשיווק הדיגיטלי הכל במרחק קליק אחד קטן.

בלתי מדיד- שיווק "של פעם" הוא כמעט ולא מדיד, בעוד שבשיווק הדיגיטלי הכל מדיד עד לרזולוציות הגבוהות ביותר.

חוסר מיקוד- בדרכי השיווק הישנות אנחנו פשוט שולחים את לחמנו מעל המים ומקווים שהפרסום שלנו יגיע לאנשים הנכונים.

בדרכי השיווק הדיגיטליות תוכלו למקד את הקהלים שלכם לרזולוציות גבוהות במיוחד ולהגיע בדיוק לאנשים הנכונים.

 

שיווק מפה לאוזן

בתחילת שנות האלפיים בחור בשם עמוס הורוביץ, שהיה היבואן של נעלי בלנדסטון, נחשף לנעלי הקרוקס.

הורוביץ החליט להביא את הקרוקס לישראל ומכיוון שהיה לו תקציב שיווק נמוך הוא החליט לעשות את כל השיווק שלו מפה לאוזן.

ההחלטה הגאונית הזו הפכה את קרוקס לשם דבר ולאייקון תרבותי לכל דבר בעולם האופנה ויש שיגידו, האנטי אופנה.

כמו שאתם בטח מבינים, שיווק מפה לאוזן יכול ליצור דברים מטורפים עבור עסק.

שיווק מפה לאוזן הוא שיטה עתיקה, אולי אפילו העתיקה ביותר לשיווק ויש סיבה לכך שמשתמשים בה עד היום במקביל לשירותים דיגיטליים והסיבה, ניחשתם נכון, היא שמדובר בשיטה הזולה ביותר.

החוכמה בשיווק מפה לאוזן היא שאם תעשו אותו נכון אתם תרוויחו שיווק אורגני לחלוטין שלא יוצר תחושת של רוויה מוגזמת מפרסום אצל הקהל שלכם. 

דבר חכם שתוכלו לעשות הוא לשלוח את המוצר שלכם לבעלי מקצוע בתחום שלכם או לברי סמכא ולקוות שהם ימליצו למשפחה ולחברים שלהם על המוצר שלכם.

 

שיטת שיווק

שיווק בעבר

שיווק היום

פרונטלי שיווק פרונטלי היה הדרך הטובה ביותר ללכידת לקוחות חדשים. אנשי מכירות עוברים מעסק לעסק מנסים לסגור. כיום, החליף השיווק הפרונטלי השיווק הדיגיטלי, כיום הפרונטלי מרגיש מעיק ואף מייגע מצד הלקוח.
רדיו ערוצי הרדיו היו למקור הפרסום העיקרי, שם כל האנשים היו מתעדכנים בחידושים. כיום הרדיו הוא אחד מני רבים בשיווק. עסקים משתמשים באפיק זה אבל לא בהכרח שרדיו הוא האפיק המתאים לכל העסקים או לאלטרנטיבות הפרסום האחרות.
טלוויזיה כאשר נכנסה הטלוויזיה לבתים התחילו הפרסומות לקהל. רק לבעלי מעמד וממון בתחילת הדרך היתה האפשרות לצפות ולכן היו פרסומות רלוונטיות  כיום הטלוויזיה היא מקור פרסום ושיווק נפלא הפונה לכולם. כמעט אין בית בישראל שלא צופה בערוצי הטלוויזיה ועסקים יודעים זאת ומפרסמים בהתאם.
עיתונות פרסום בעיתון היה גם לעסקים וגם לפרטיים המעוניינים למכור או למשוך קהלים חדשים. מגוון הגילאים שקרא עיתון היה רחב. העיתונות בדפים עדיין קיימת אבל לא בקרב "צעירים" בדרך כלל. קהלים מבוגרים עדיין רלוונטים לאפיק פרסום זה.
אתרים בעבר היה הרבה לחץ וחששות בנוגע לפרסום באתרים. חוסר אמונה היה משהו שרבים פעלו לפיו וויתרו על הפרסום הממוקד באתרי אינטרנט. כיום אין טוב יותר מאתרי אינטרנט ופרסום ברשתות החברתיות. כל עסק שרוצה להיות קיים צריך נוכחות חזקה בעולם הדיגיטלי.

 

פליירים 

הרבה מומחי שיווק יגידו לכם שפליירים הם בזבוז זמן וכסף.

אנחנו חושבים שהם טועים, חלקית.

עבור עסקים בינוניים פליירים הם כנראה לא התשובה אלא שיווק דיגיטלי. 

אבל עבור עסקים קטנים, זעירים, שכונתיים ומקומיים פליירים הם פיתרון מדהים שיכול להביא את כל הסביבה הקרובה שלכם אל העסק.

אם תציעו מבצעים והנחות אקסקלוסיביות לפליירים תוכלו לראות זרם חדש של אנשים מגיע לעסק שלכם.

נכון שרובינו רגילים לפליירים מעוצבים בטעם רע שאנחנו נפטרים מהם עוד לפני שהגענו לחדר המדרגות אם אנחנו מקבלים אותם בדואר.

אבל באמצעות עיצוב של מעצב מקצועי, כתיבת התוכן על ידי אנשים שזה המקצוע שלהם וחברת פרסום שלמה שעומדת מאחורי המוצר המוגמר- אל דאגה, אנשים יסתכלו על הפליירים שלכם ויקחו אותם הביתה.

לא היינו מסתמכים על פליירים היום כשיטת שיווק עיקרית אבל כתוספת זו שיטה מעולה שיכולה להכניס עוד לקוחות לעסק.

 

חושבים על פליירים?

ב-NV Media נשמח לתת לכם את השירות של עיצוב פלייר ופוסטר, לכתוב ולהדפיס עבורכם פליירים באיכות הגבוהה ביותר.

דברו איתנו כאן ונקבע פגישת ייעוץ ראשונית.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.