פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

כל מה שלא ידעתם על פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק החליפה כמעט לחלוטין את כל פלטפורמות הפרסום השונות והיא כיום בראש הפלטפורמות הפרסומיות בשל היכולת להתמקד, הפופולריות של פייסבוק והחשיפה הגדולה שהוא מאפשר.

נכון אומרים בשנים האחרונות שהטראפיק האורגני יורד? מסתבר שלא מדובר בסיפורי סבתא אלא בעובדה אמיתית ולכן כל בעל עסק שרוצה באמת לקדם את עצמו בפייסבוק חייב לפחות מעט פרסום ממומן בפייסבוק.

פרסום ממומן בפייסבוק מציע פתרון אטרקטיבי לעסקים רבים, וזאת בזכות יכולת ההתמקדות המדויקת בקהל היעד, הגמישות הרבה בניהול הקמפיינים, והכלים המתקדמים למדידה וניתוח. בנוסף, העלות התחרותית והאפשרות להתאמה אישית הופכות את הפרסום בפייסבוק לבחירה מצוינת למגוון עסקים. ללא ספק, כאשר הקמפיינים בפייסבוק מנוהלים בצורה נכונה, פרסום ממומן בפייסבוק יכול להפוך לאמצעי השיווק הטוב ביותר של העסק.

 

מודעות בפייסבוק
מודעות בפייסבוק

 

למי מתאים פרסום ממומן בפייסבוק?

בעיקרון, פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכולם, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכם.

ולמה אתם חייבים לפרסם בפייסבוק?

פייסבוק הוא הזירה החמה שהכל קורה בה, לא משנה כמה הטוויטר או האינסטגרם יהיו פופולריים, אין תחליף לפלטפורמה הטקסטואלית והאולי מעט מיושנת של פייסבוק.

לעומת דרכים רבות לפרסום, הפייסבוק נמצא שם 24/7 וזמין כל הזמן לגלילה בפיד ולכניסה לקבוצות ולדפים ונכנסים אליו מיליוני אנשים מכל העולם. 

הפייסבוק מאפשר לכם להגיע לקהלים חדשים יחד עם מיקוד יוצא דופן על פי מגדר, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכו'.

כמו שאתם בטח מבינים מהפסקה הקודמת, פרסום ממומן הוא הכרח כשמדברים על פרסום בפייסבוק ואינסטגרם מכיוון שהוא מגדיל באופן משמעותי את החשיפה וחוסך שנים של עבודה על עמוד פייסבוק.

יחד עם הקריאייטיב והקופי הנכונים עמוד פייסבוק יכול להגיע למיליוני אנשים ולהגדיל את המכירות שלכם באלפי אחוזים.

פייסבוק
פייסבוק

היתרונות של פרסום בפייסבוק

  • פייסבוק היא הביריון השכונתי של עולם הדיגיטל- פייסבוק מקפידה לנגוס בעוגות הפרסום של המתחרים, לקנות מתחרים ולהכניס כל אמצעי פרסום לפלטפורמה שלה.
    אם אתם רוצים להגיע לקהל דיגיטלי אתם חייבים לעשות פרסום בפייסבוק ולהשקיע בו את מירב המשאבים שלכם.
  • פייסבוק מתאימה לכולם- נכון שהקהל הצעיר ביותר נמצא בעיקר ב-TikTok אבל לא מדובר בקהל שיש לו כסף להשקיע במוצר שלכם גם ככה.
    לעומת זאת, פייסבוק היא פלטפורמת פרסום שמתאימה לכולם וכל מי שרלוונטי לכם נמצא בה.
    ונגלה לכם סוד? הצעירים לא זנחו לחלוטין את פייסבוק. 

היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק

יתרון תיאור
יכולת התמקדות בקהל-יעד מסוים באמצעות כלים מתקדמים, ניתן לפנות אל קהל יעד מסוים לפי מאפיינים כמו גיל, מין, אזור מגורים, השכלה, עבודה ועוד. זה מאפשר להגיע במדויק לאנשים שעשויים להיות הכי מעוניינים במה שיש לך להציע.
מחיר תחרותי באפשרותך להגדיר תקציב יומי או כולל לקמפיין, כך שהפרסום מתאים לכל גודל עסק ולכל תקציב. בנוסף, תשלום על פי פעולה (כמו לחיצה או הגעה לעמוד) מאפשר ביעילות מרבית.
אפשרות להתאמה אישית באפשרותך לבחור בין מגוון פורמטים: מפרסומות טקסט, דרך פרסומות תמונה, ועד פרסומות וידאו. אפשר גם להשתמש בפיצ'רים ייחודיים כמו פולינג או טקסט אינטראקטיבי.
כלים למדידה וניתוח דרך ה- "Facebook Analytics" אפשר לקבל דוחות מפורטים על הביצועים של הפרסומות: מספר הצפיות, השוואת קהל למטרה, רמת ההתערות ועוד.
הגעה למובייל פרסומות הפייסבוק מתוכננות להיראות הכי טוב במסכים של טלפונים חכמים, בלי שיהיה צורך להתאים אותן באופן ייחודי.
גמישות בניהול הקמפיין באפשרותך לשנות את הפרסום בזמן אמת, להפסיק או להפעיל את הקמפיין, להתאים את התקציב או לשנות את המטרה בהתאם לצורך.

טיפים לקמפיין פייסבוק מוצלח

  • עודדו את הקהל שלכם להגיב – איך עושים פוסטים ויראליים? עולים על הנוסחה שגורמת לאנשים להגיב.
    פייסבוק מגבילה חשיפה אורגנית לפוסטים אבל הפיתרון לכך הוא לעודד אנשים להגיב, לעשות ניסוי וטעיה ולראות מה עובד. 
  • השתמשו בסרטונים – סרטונים הם המדיה שמקבלת הכי הרבה חשיפה בפייסבוק, בין אם מדובר בסרטונים בפיד ובין אם בסטורי או ברילס.
    השתמשו בסרטונים יצירתיים ומופקים היטב וגם בסרטונים באווירת DIY שמציגים אתכם באופן טבעי ותראו איך קמפיין הפייסבוק שלכם נוסק לגבהים חדשים.
  • אל תקנו לייקים- אל תקנו לייקים, זה לא יעיל ולא אתי.
    קניית לייקים תמלא לכם את העמוד בלייקים חסרי משמעות שלא יובילו לשום ליד ולשום חשיפה מוגברת.
    בקיצור, אל תקנו לייקים, זה בזבוז של הכסף שלכם.
  • לפני הכל חשוב למתג- וודאו שלפני שאתם מתחילים קמפיין שיש לכם עמוד פייסבוק ממותג היטב ומעוצב כראוי.
    אחרת, אתם תפנו אנשים לעמוד שלא נראה טוב ובמקום לתרום לכם שיווקית זה יפגע לכם במוניטין.
  • השתמשו במידע אישי- השתמשו במידע אישי עליכם ובנגיעות אישיות בתוכן כדי לקרב את הגולשים אליכם ולפתח קשר רגשי עם המוצר שלכם.
    מה שמבדיל בין פייסבוק לבין פלטפורמות כמו גוגל לדוגמא, הוא שבפייסבוק אנחנו רואים אנשים אמיתיים ומצפים לתוכן שיוצא מאנשים אמיתיים.
פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

רוצים לעשות פרסום ממומן בפייסבוק?

אם אתם בעניין של לעשות פרסום ממומן בפייסבוק אנחנו ב-NV Media נשמח לתת שירות ולסייע לכם לעשות את הקמפיין המושלם.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

כל מה שלא ידעתם על פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק החליפה כמעט לחלוטין את כל פלטפורמות הפרסום השונות והיא כיום בראש הפלטפורמות הפרסומיות בשל היכולת להתמקד, הפופולריות של פייסבוק והחשיפה הגדולה שהוא מאפשר.

נכון אומרים בשנים האחרונות שהטראפיק האורגני יורד? מסתבר שלא מדובר בסיפורי סבתא אלא בעובדה אמיתית ולכן כל בעל עסק שרוצה באמת לקדם את עצמו בפייסבוק חייב לפחות מעט פרסום ממומן בפייסבוק.

פרסום ממומן בפייסבוק מציע פתרון אטרקטיבי לעסקים רבים, וזאת בזכות יכולת ההתמקדות המדויקת בקהל היעד, הגמישות הרבה בניהול הקמפיינים, והכלים המתקדמים למדידה וניתוח. בנוסף, העלות התחרותית והאפשרות להתאמה אישית הופכות את הפרסום בפייסבוק לבחירה מצוינת למגוון עסקים. ללא ספק, כאשר הקמפיינים בפייסבוק מנוהלים בצורה נכונה, פרסום ממומן בפייסבוק יכול להפוך לאמצעי השיווק הטוב ביותר של העסק.

 

מודעות בפייסבוק
מודעות בפייסבוק

 

למי מתאים פרסום ממומן בפייסבוק?

בעיקרון, פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכולם, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול פרסום ממומן בפייסבוק מתאים לכם.

ולמה אתם חייבים לפרסם בפייסבוק?

פייסבוק הוא הזירה החמה שהכל קורה בה, לא משנה כמה הטוויטר או האינסטגרם יהיו פופולריים, אין תחליף לפלטפורמה הטקסטואלית והאולי מעט מיושנת של פייסבוק.

לעומת דרכים רבות לפרסום, הפייסבוק נמצא שם 24/7 וזמין כל הזמן לגלילה בפיד ולכניסה לקבוצות ולדפים ונכנסים אליו מיליוני אנשים מכל העולם. 

הפייסבוק מאפשר לכם להגיע לקהלים חדשים יחד עם מיקוד יוצא דופן על פי מגדר, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכו'.

כמו שאתם בטח מבינים מהפסקה הקודמת, פרסום ממומן הוא הכרח כשמדברים על פרסום בפייסבוק ואינסטגרם מכיוון שהוא מגדיל באופן משמעותי את החשיפה וחוסך שנים של עבודה על עמוד פייסבוק.

יחד עם הקריאייטיב והקופי הנכונים עמוד פייסבוק יכול להגיע למיליוני אנשים ולהגדיל את המכירות שלכם באלפי אחוזים.

פייסבוק
פייסבוק

היתרונות של פרסום בפייסבוק

  • פייסבוק היא הביריון השכונתי של עולם הדיגיטל- פייסבוק מקפידה לנגוס בעוגות הפרסום של המתחרים, לקנות מתחרים ולהכניס כל אמצעי פרסום לפלטפורמה שלה.
    אם אתם רוצים להגיע לקהל דיגיטלי אתם חייבים לעשות פרסום בפייסבוק ולהשקיע בו את מירב המשאבים שלכם.
  • פייסבוק מתאימה לכולם- נכון שהקהל הצעיר ביותר נמצא בעיקר ב-TikTok אבל לא מדובר בקהל שיש לו כסף להשקיע במוצר שלכם גם ככה.
    לעומת זאת, פייסבוק היא פלטפורמת פרסום שמתאימה לכולם וכל מי שרלוונטי לכם נמצא בה.
    ונגלה לכם סוד? הצעירים לא זנחו לחלוטין את פייסבוק. 

היתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק

יתרון תיאור
יכולת התמקדות בקהל-יעד מסוים באמצעות כלים מתקדמים, ניתן לפנות אל קהל יעד מסוים לפי מאפיינים כמו גיל, מין, אזור מגורים, השכלה, עבודה ועוד. זה מאפשר להגיע במדויק לאנשים שעשויים להיות הכי מעוניינים במה שיש לך להציע.
מחיר תחרותי באפשרותך להגדיר תקציב יומי או כולל לקמפיין, כך שהפרסום מתאים לכל גודל עסק ולכל תקציב. בנוסף, תשלום על פי פעולה (כמו לחיצה או הגעה לעמוד) מאפשר ביעילות מרבית.
אפשרות להתאמה אישית באפשרותך לבחור בין מגוון פורמטים: מפרסומות טקסט, דרך פרסומות תמונה, ועד פרסומות וידאו. אפשר גם להשתמש בפיצ'רים ייחודיים כמו פולינג או טקסט אינטראקטיבי.
כלים למדידה וניתוח דרך ה- "Facebook Analytics" אפשר לקבל דוחות מפורטים על הביצועים של הפרסומות: מספר הצפיות, השוואת קהל למטרה, רמת ההתערות ועוד.
הגעה למובייל פרסומות הפייסבוק מתוכננות להיראות הכי טוב במסכים של טלפונים חכמים, בלי שיהיה צורך להתאים אותן באופן ייחודי.
גמישות בניהול הקמפיין באפשרותך לשנות את הפרסום בזמן אמת, להפסיק או להפעיל את הקמפיין, להתאים את התקציב או לשנות את המטרה בהתאם לצורך.

טיפים לקמפיין פייסבוק מוצלח

  • עודדו את הקהל שלכם להגיב – איך עושים פוסטים ויראליים? עולים על הנוסחה שגורמת לאנשים להגיב.
    פייסבוק מגבילה חשיפה אורגנית לפוסטים אבל הפיתרון לכך הוא לעודד אנשים להגיב, לעשות ניסוי וטעיה ולראות מה עובד. 
  • השתמשו בסרטונים – סרטונים הם המדיה שמקבלת הכי הרבה חשיפה בפייסבוק, בין אם מדובר בסרטונים בפיד ובין אם בסטורי או ברילס.
    השתמשו בסרטונים יצירתיים ומופקים היטב וגם בסרטונים באווירת DIY שמציגים אתכם באופן טבעי ותראו איך קמפיין הפייסבוק שלכם נוסק לגבהים חדשים.
  • אל תקנו לייקים- אל תקנו לייקים, זה לא יעיל ולא אתי.
    קניית לייקים תמלא לכם את העמוד בלייקים חסרי משמעות שלא יובילו לשום ליד ולשום חשיפה מוגברת.
    בקיצור, אל תקנו לייקים, זה בזבוז של הכסף שלכם.
  • לפני הכל חשוב למתג- וודאו שלפני שאתם מתחילים קמפיין שיש לכם עמוד פייסבוק ממותג היטב ומעוצב כראוי.
    אחרת, אתם תפנו אנשים לעמוד שלא נראה טוב ובמקום לתרום לכם שיווקית זה יפגע לכם במוניטין.
  • השתמשו במידע אישי- השתמשו במידע אישי עליכם ובנגיעות אישיות בתוכן כדי לקרב את הגולשים אליכם ולפתח קשר רגשי עם המוצר שלכם.
    מה שמבדיל בין פייסבוק לבין פלטפורמות כמו גוגל לדוגמא, הוא שבפייסבוק אנחנו רואים אנשים אמיתיים ומצפים לתוכן שיוצא מאנשים אמיתיים.
פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

רוצים לעשות פרסום ממומן בפייסבוק?

אם אתם בעניין של לעשות פרסום ממומן בפייסבוק אנחנו ב-NV Media נשמח לתת שירות ולסייע לכם לעשות את הקמפיין המושלם.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.