טרגוט רחב בקמפיינים שלכם בפייסבוק

טרגוט קהל בפייסבוק

טרגוט רחב בקמפיינים שלכם בפייסבוק

כיצד תשפרו תוצאות במטא באמצעות טירגוט רחב 

אם אתם לא מומחי PPC אתם בטח תוהים לעצמכם כיצד משפרים ביצועים במטא באמצעות מערכת הטירגוט, או כפי שקוראים לה באנגלית Targeting.

במאמר הבא ננסה לתת לכם כלים חדשים לעבוד עם מערכת הטירגוט ובמיוחד עם טירגוט רחב.

מה זה טרגוט קהלים?

טרגוט קהלים (Crowd targeting) הוא מונח שמתייחס ליכולת ליצור קבוצות מטרה מסוימות ולהתמקד בקהל מסוים על פי מאפיינים שונים כאשר מבצעים קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות הפרסום של מטא פייסבוק ואינסטגרם.

המטרה של טרגוט קהלים היא לבחון קהל מדויק שיחקור עליו המפרסם או המספק את המוצר או השירות שמעוניין להציג בפני קהלים שונים. הפלטפורמות מאפשרות למפרסם לבחור את הקהל המדויק שהם רוצים להשגיח עליו ולשלב בו את הפרסומת שלהם.

לדוגמה, במסגרת טרגוט קהלים, ניתן לקבוע פרמטרים כמו גיל, מין, מיקום גאוגרפי, עניין, מקצוע, מעמד כלכלי, איזה מוזיקה שומע הקהל ועוד. כלומר, ניתן להתמקד בקהל מסוים שעשוי להיות הכי רלוונטי עבור הפרסומת או המוצר שמפרסם. כך, מונגשת הזדמנות לשלוח פרסומת יעילה וממומנת בצורה טובה יותר לקהל הנכון.

פלטפורמות פרסום כמו מטא פייסבוק ואינסטגרם מציעות את היכולת לשלב כלים ותכנים פרסומיים בשימושם של מפרסמים בכדי להגדיר קהלים מדוייקים למוצר או השירות שאנו מנסים למכור או להפיץ.

מה הוא טרגוט רחב?

טירגוט רחב הוא פרקטיקה שבה אנחנו נותנים לכלים של פייסבוק לקבוע מי הם האנשים הטובים ביותר להראות להם מודעה ספציפית. 

טירגוט רחב, או כמו שקוראים לו באנגלית, Broad targeting יכול לעזור לכם למצוא לקוחות חדשים שלא הייתם מגיעים אליהם בדרכים אחרות. 

עסקים קטנים שהשתמשו בטירגוט רחב השיגו 12% פחות ב-CPR (עלות לפי תוצאה) ככה שטירגוט רחב עוזר גם לעלות הקמפיין לרדת.

איך טרגוט רחב יסייע להצלחה של קמפיינים במטא?

בעיתוי הנכון, טרגוט רחב יכול לסייע להצלחת הקמפיינים במטא פייסבוק במספר דרכים:

הגעה לקהל רחב: טרגוט רחב מאפשר להציג את הפרסומת לקהל מגוון ורחב, כולל אנשים שאולי לא היו ברשימת הקהל המטרה המדויקה שלך. זה יכול להגדיל את הקהל הפוטנציאלי של הקמפיין ולגרום לגיוון רחב יותר של אנשים שרואים את הפרסומת שלך.

ניסיון וגידול מידע: באמצעות טרגוט רחב, ניתן לבדוק ולאסוף מידע על התגובה של הקהל הרחב לפרסומת שלך. זה יכול לספק מידע ייעודי על היעילות של הקמפיין ולאפשר כוונון יעיל יותר בקמפיינים הבאים.

הגדלת המודעות והזיהוי: טרגוט רחב עשוי לסייע בהכרת המותג והמודעות שלך על ידי הצגתן לקהל רחב יותר. אם תצליח לקבל תגובה חיובית עבור הפרסום הגדילה יכולה להיות מהירה ואיכותית.

הגדירו קהל נכון מספרית

בהגדרות, הכניסו את האופציה להגיע ל-1-10 מיליון אנשים עם המודעה שלכם.

ההגדרה הזו גם תעזור לכם להגיע ליותר אנשים וגם תעזור לכם בחיסכון כלכלי בקמפיין שלכם. 

השתמשו בנתונים הנכונים

השתמשו אך ורק בנתונים של גיל, מגדר ומיקום כדי לטרגט את הקהל שלכם, הטירגוט הזה יביא לכם קהל הרבה פחות ספציפי.

נכון, יכול להיות שתקבלו גם לידים פחות איכותיים אבל עדיין, החשיפה שלכם תהיה הרבה יותר גדולה והסיכוי למצוא לקוחות חדשים גדול יותר. 

כמו כן, אל תשתמשו בתחומי עניין או בפרטים דמוגרפיים כדי למצוא לקוחות, הפרמטרים האלו יכולים להגביל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שרואים את המודעות שלכם. 

הפעילו את ה-Advantage detailed targeting

אם ה-Advantage detailed targeting לא היה דלוק אצלכם כבר אפשרו לו לעשות את העבודה שלו והדליקו אותו. 

הפיצ'ר הזה של מטא יעזור לכם להגיע לקהלים רחבים אפילו יותר. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

כיצד תשפרו תוצאות במטא באמצעות טירגוט רחב 

אם אתם לא מומחי PPC אתם בטח תוהים לעצמכם כיצד משפרים ביצועים במטא באמצעות מערכת הטירגוט, או כפי שקוראים לה באנגלית Targeting.

במאמר הבא ננסה לתת לכם כלים חדשים לעבוד עם מערכת הטירגוט ובמיוחד עם טירגוט רחב.

מה זה טרגוט קהלים?

טרגוט קהלים (Crowd targeting) הוא מונח שמתייחס ליכולת ליצור קבוצות מטרה מסוימות ולהתמקד בקהל מסוים על פי מאפיינים שונים כאשר מבצעים קמפיינים פרסומיים בפלטפורמות הפרסום של מטא פייסבוק ואינסטגרם.

המטרה של טרגוט קהלים היא לבחון קהל מדויק שיחקור עליו המפרסם או המספק את המוצר או השירות שמעוניין להציג בפני קהלים שונים. הפלטפורמות מאפשרות למפרסם לבחור את הקהל המדויק שהם רוצים להשגיח עליו ולשלב בו את הפרסומת שלהם.

לדוגמה, במסגרת טרגוט קהלים, ניתן לקבוע פרמטרים כמו גיל, מין, מיקום גאוגרפי, עניין, מקצוע, מעמד כלכלי, איזה מוזיקה שומע הקהל ועוד. כלומר, ניתן להתמקד בקהל מסוים שעשוי להיות הכי רלוונטי עבור הפרסומת או המוצר שמפרסם. כך, מונגשת הזדמנות לשלוח פרסומת יעילה וממומנת בצורה טובה יותר לקהל הנכון.

פלטפורמות פרסום כמו מטא פייסבוק ואינסטגרם מציעות את היכולת לשלב כלים ותכנים פרסומיים בשימושם של מפרסמים בכדי להגדיר קהלים מדוייקים למוצר או השירות שאנו מנסים למכור או להפיץ.

מה הוא טרגוט רחב?

טירגוט רחב הוא פרקטיקה שבה אנחנו נותנים לכלים של פייסבוק לקבוע מי הם האנשים הטובים ביותר להראות להם מודעה ספציפית. 

טירגוט רחב, או כמו שקוראים לו באנגלית, Broad targeting יכול לעזור לכם למצוא לקוחות חדשים שלא הייתם מגיעים אליהם בדרכים אחרות. 

עסקים קטנים שהשתמשו בטירגוט רחב השיגו 12% פחות ב-CPR (עלות לפי תוצאה) ככה שטירגוט רחב עוזר גם לעלות הקמפיין לרדת.

איך טרגוט רחב יסייע להצלחה של קמפיינים במטא?

בעיתוי הנכון, טרגוט רחב יכול לסייע להצלחת הקמפיינים במטא פייסבוק במספר דרכים:

הגעה לקהל רחב: טרגוט רחב מאפשר להציג את הפרסומת לקהל מגוון ורחב, כולל אנשים שאולי לא היו ברשימת הקהל המטרה המדויקה שלך. זה יכול להגדיל את הקהל הפוטנציאלי של הקמפיין ולגרום לגיוון רחב יותר של אנשים שרואים את הפרסומת שלך.

ניסיון וגידול מידע: באמצעות טרגוט רחב, ניתן לבדוק ולאסוף מידע על התגובה של הקהל הרחב לפרסומת שלך. זה יכול לספק מידע ייעודי על היעילות של הקמפיין ולאפשר כוונון יעיל יותר בקמפיינים הבאים.

הגדלת המודעות והזיהוי: טרגוט רחב עשוי לסייע בהכרת המותג והמודעות שלך על ידי הצגתן לקהל רחב יותר. אם תצליח לקבל תגובה חיובית עבור הפרסום הגדילה יכולה להיות מהירה ואיכותית.

הגדירו קהל נכון מספרית

בהגדרות, הכניסו את האופציה להגיע ל-1-10 מיליון אנשים עם המודעה שלכם.

ההגדרה הזו גם תעזור לכם להגיע ליותר אנשים וגם תעזור לכם בחיסכון כלכלי בקמפיין שלכם. 

השתמשו בנתונים הנכונים

השתמשו אך ורק בנתונים של גיל, מגדר ומיקום כדי לטרגט את הקהל שלכם, הטירגוט הזה יביא לכם קהל הרבה פחות ספציפי.

נכון, יכול להיות שתקבלו גם לידים פחות איכותיים אבל עדיין, החשיפה שלכם תהיה הרבה יותר גדולה והסיכוי למצוא לקוחות חדשים גדול יותר. 

כמו כן, אל תשתמשו בתחומי עניין או בפרטים דמוגרפיים כדי למצוא לקוחות, הפרמטרים האלו יכולים להגביל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שרואים את המודעות שלכם. 

הפעילו את ה-Advantage detailed targeting

אם ה-Advantage detailed targeting לא היה דלוק אצלכם כבר אפשרו לו לעשות את העבודה שלו והדליקו אותו. 

הפיצ'ר הזה של מטא יעזור לכם להגיע לקהלים רחבים אפילו יותר. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.