כל הסודות לפרסום בפייסבוק נחשפים! או לפחות כמה מהסודות, כי בכל זאת אנחנו צריכים לשמור על כמה בשרוול.
האמת היא שאין באמת סודות לפרסום בפייסבוק, רק כמה יסודות שצריכים לעקוב אחריהם ומשם הדרך סלולה.
ובכל זאת, הנה כמה טיפים שישפרו לכם את הפרסום בפייסבוק.
האם קניית לייקים זה חיובי? אל תקנו לייקים בשום פנים ואופן!
אם תחפשו עכשיו בגוגל את הביטוי "קניית לייקים" תמצאו עשרות, מאות ואפילו אלפי חברות שעוסקות במכירת לייקים מחוות לייקים במזרח או באמצעות בוטים.
זה אולי נראה כמו פיתרון פשוט אבל יש שתי סיבות שבגללן לא כדאי לקנות לייקים:
- פייסבוק מפעיל מערכים שלמים שאמורים לזהות פעילות חשודה, במידה והם יאתרו אתכם כקוני לייקים הם יחסמו אתכם מהשירות שלהם.
- משתמשים שפעם אחת יעשו לכם לייק לא יעזרו לכם, אתם צריכים משתמשים שפועלים בעמוד שלכם, מגיבים, משתפים ועושים לייקים בעקביות, לתפוצה (Reach אין כמעט השפעה ללא מעורבות (Engagement)
שבירת מיתוס: קניית לייקים לא עוזר כלל בקידום האורגני של העסק שלכם בפייסבוק
פייסבוק במקום בלוג באתר שלכם
אם יש לכם אתר אתם לגמרי יכולים לקדם את דף הפייסבוק שלכם דרכו!
קודם כל באמצעות אייקון של כל הרשתות החברתיות שלכם תוכלו לקדם את הפייסבוק באמצעות האתר שלכם.
השיטה השניה היא להטמיע את דף הפייסבוק שלכם באתר ופייסבוק בתורו ייצור קוד iFrame שיציג את כל הפוסטים האחרונים שלכם בפיד של האתר.
צרו תוכן משמעותי בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם
בסופו של דבר, משתמשי פייסבוק בניגוד למשתמשי אינסטגרם הממוצעים נוטים להיות טיפוסים טקסטואליים יותר מויזואלים וחשוב להם לקבל טקסטים משמעותיים.
נסו לחשוב על עמוד הפייסבוק האישי שלכם כפלטפורמה למיני מאמרים בנושאים שחשובים לכם או בנושאים שאתם עוסקים בהם בעסק שלכם.
לדוגמא, דף של מורה ליוגה יכול לקבל העשרה רצינית מפוסטים על הפילוסופיה של היוגה ודף של חנות ירקות אורגניים יכול לעשות סדרת פוסטים בנושא הדברה.
תהיו יצירתיים ותשקיעו ותוך זמן קצר תקצרו את הפירות.
עקבו אחרי הרגשות של העוקבים שלכם
בעבר היו רק סימוני לייק בפייסבוק, היום כבר כמה שנים יש את ה-Reactions שמאפשרות לנו לחדד לעצמנו מה הקהל שלנו חשב בדיוק על כל פוסט, תגובה ושיתוף שלכם.
השתמשו בכלי הזה בחוכמה וככה תדעו בדיוק מה אתם רוצים להוציא מהקהל שלכם בכל פוסט ופוסט.
כאשר אנו מדברים על פייסבוק חשוב לזכור
1. הלקוח הממוצע לא רואה את רוב הפוסטים שאתם מפרסמים: בגלל אלגוריתם הזרמת החדשות של פייסבוק, הגולשים רק רואים חלק מהפוסטים שנשלחים להם.
2. פייסבוק מסננת את הפוסטים שגולשים יראו על פי מה שהם מאמינים שהגולש ימצא מעניין.
3. התמונה שאתם משתמשים בהם חשובות באופן מיוחד: תמונה ברורה, בהירה, ומעניינת יכולה לשאוף עיני הגולשים ולגרום להם לעצור ולקרוא את הפוסטים שלכם.
4. למדו את האלגוריתם: פייסבוק מעדיפה תוכן שמגרה אינטראקציה. ככל שיש לך יותר תגובות, לייקים, שיתופים, ותגובות לתגובות, פייסבוק תראו את הפוסט ליותר אנשים.
פייסבוק ממומן המלצות
1. התמקדו על היעדים הנכונים: אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של פרסום ממומן בפייסבוק הוא היכולת לקבוע מי יראה את הפרסום. זה יכול להיות באמצעות מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, גיל, מגדר, השכלה, מצב משפחתי, ואף התנהגות קנייה מסוימת. זה נותן הזדמנות להפוך את המסר הממומן ויעיל ככל האפשר.
2. ניתוח את הנתונים: פייסבוק מספק מגוון רחב של אנליטיקה ונתונים שיכולים לעזור להבין איזה מהפרסומים הם הכי יעילים. זה יכול לעזור להבין מה עובד, מה לא, ואיך לשפר את קמפיינים עתידיים.
תוכן משך: הפוסטים צריכים להיות מעניינים, שימושיים, או משעשעים, ולא רק מכילים פרסומות. אחת המטרות היא לגרום לאנשים להרגיש שהם מקבלים משהו מהמערכת שלהם עם העסק שלכם, ולא רק שאתם מנסים למכור להם משהו.