בניית אתר – לא פשוט כמו שחשבתם

בניית אתר

בניית אתר – לא פשוט כמו שחשבתם

אם חשבתם שלבנות אתר זה פשוט, היום כשיש וויקס ווורדפרס אתם טועים, למעשה, בנית אתר היום לא פחות מורכבת ממה שהיתה פעם, התהליכים פשוט השתנו.

בכל אופן, כדי להסביר לכם כמה לא פשוט לבנות אתר לבד החלטנו לכתוב לכם את כל השלבים בבניית אתר. 

 

שלב #1 – הגדרת מטרות ויעדים

בשלב הזה תצטרכו להגדיר את האתר שלכם ואת המטרות שהוא אמור להביא, הרי האתר שלכם לא נמצא שם ליופי אלא כדי להביא לידים/ מכירות/לשפר את המוניטין המקצועי שלכם או כל דבר אחר שאמור לשרת אתכם ואת העסק שלכם. 

כמו כן, חשוב שתגדירו יעדים ברורים וריאליים עם מגבלת זמן לאתר שלכם כדי שתוכלו לדעת לאן לכוון.

דוגמאות ליעדים: 

  • להשיג 100 נרשמים לניוזלטר תוך חצי שנה.
  • להשיג 100 לידים בחודשיים מהאתר.
  • להגיע לעמוד הראשון של גוגל תוך שנה.

 

שלב #2 – מחקר שוק

אחד השלבים הכי חשובים בבניית אתר אם לא הכי חשוב בבנית אתר הוא מחקר שוק.

במחקר שוק תצטרכו להסתכל על האתרים של המתחרים שלכם, לרשום בדיוק איפה היתרונות ואיפה החסרונות בכל אתר ולהבין מה יכול לבדל את האתר שלכם לעומת שלהם, איפה נקודות החוזקה שלכם לעומתם ומה אתם יכולים להציע שהם לא. 

בנית אתר ללא מחקר שוק עלולה לפגוע באתר ואפילו לפגוע בעסק עצמו לטווח הארוך.

 

שלב #3 – איפיון האתר

בעצם בשלב הזה אתם מגדירים איך ייראה האתר שלכם מהיסוד עד הקצוות הכי Fine שיש.

לדוגמא, בשלב האיפיון לפני בניית האתר תצטרכו להחליט על מבנה האתר, על התפריטים ועל הכיוון של העיצוב ואיך שהאתר ייראה בסוף.

בשלב איפיון האתר אתם בעצם בונים את השלד של האתר כשבשלבים הבאים נותנים לשלד בשר ועור. 

שלב האיפיון משמעותי מאוד גם לקידום האתר מכיוון שבאיפיון האתר בוחרים ביטויי מפתח שיתקיימו באתר וכיוון לקידום העתידי שלו.

בשלב האיפיון עושים גם מה שנקרא "מחקר מילים" שבו חוקרים אילו ביטויי מפתח הכי מחופשים במנועי החיפוש בתחום שלכם ולפי מחקר המילים הזה מחליטים אילו ביטויי מפתח לקדם באתר בטווח הקצר והארוך.

 

שלב #4 – פיתוח ועיצוב האתר

בשלב הזה מתכנת אמור לעשות את העבודה ולכתוב בקוד של שפת תכנות את האתר שלכם מהבסיס ועד הסוף.

שלב זה חשוב במיוחד כי אתר שפותח נכון ירוץ טוב על כל הדפדפנים במהירות וביעילות בעוד שאתר שלא פותח נכון יהיה איטי, ייתקע ובאופן כללי יעשה בעיות לחלק מהמשתמשים.

עיצוב האתר הוא כבר החלק הכיפי של בניית אתר שבו אתם מלבישים על השלד שלכם עור יפה שימשוך אנשים ויגרום להם לחקור את האתר ולהתרשם מכם כאנשי מקצוע.

שימו לב- העיצוב חייב להיות כמה שיותר מקצועי כדי שתוכלו לשמור על מוניטין מקצועי, אתרים שלא מעוצבים טוב משפיעים על הדעה של הלקוחות הפוטנציאליים בנושא מידת הרצינות שלכם. 

 

שלב #5 – כתיבת תוכן והעלאה שלו 

אם העיצוב אמור למשוך את הלקוחות שלכם להיכנס לאתר ולהישאר בו יותר מרגע, התוכן הוא הדבר שממש ישמור על הלקוחות באתר ובסוף אמור גם להניע לפעולה של רכישה של המוצר שלכם. 

חוץ מהחשיבות הרבה של טקסט לאתר ברמת התוכן המושך, תוכן איכותי הוא גם אחד הדברים המרכזיים ביותר בקידום של אתר בגוגל והוא תנאי לזה שתצליחו להופיע בעמודים הראשונים של גוגל מה שמשפיע מאד כבר מתחילת תהליך של בניית אתר. 

הטקסטים שלכם אמורים להיות כתובים טוב וברהיטות ותמיד להציע ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, כזה שיגרום להם להישאר באתר יותר מכמה דקות ואפילו לפנות אליו עם שאלות שיש להם.

 

שלב #6 – קידום האתר

למעשה, אם פעלתם נכון, קידום האתר כבר התחיל בכל השלבים הקודמים של בניית האתר, מבחירת ביטויי מפתח ועד שלב הפיתוח והעיצוב, לכל אלו יש משמעות עצומה בכל מה שקשור לקידום בגוגל. 

קידום הוא הדבר הכי חשוב בסופו של דבר מכיוון שאתם יכולים לבנות אתר יפיפה עם תכנים נהדרים אבל ללא קידום אף אחד לא יראה אותו חוץ מחברים ומשפחה ששלחתם להם קישור לאתר.

אנחנו ממליצים לשלב הקידום לעבוד עם חברה שעושה אופטימיזציה לגוגל מאחר ותהליך הקידום הוא תהליך לטווח ארוך שיכול לקחת גם בין כמה חודשים לשנה-שנתיים ולאחר מכן גם צריך לתחזק אותו.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

אם חשבתם שלבנות אתר זה פשוט, היום כשיש וויקס ווורדפרס אתם טועים, למעשה, בנית אתר היום לא פחות מורכבת ממה שהיתה פעם, התהליכים פשוט השתנו.

בכל אופן, כדי להסביר לכם כמה לא פשוט לבנות אתר לבד החלטנו לכתוב לכם את כל השלבים בבניית אתר. 

 

שלב #1 – הגדרת מטרות ויעדים

בשלב הזה תצטרכו להגדיר את האתר שלכם ואת המטרות שהוא אמור להביא, הרי האתר שלכם לא נמצא שם ליופי אלא כדי להביא לידים/ מכירות/לשפר את המוניטין המקצועי שלכם או כל דבר אחר שאמור לשרת אתכם ואת העסק שלכם. 

כמו כן, חשוב שתגדירו יעדים ברורים וריאליים עם מגבלת זמן לאתר שלכם כדי שתוכלו לדעת לאן לכוון.

דוגמאות ליעדים: 

  • להשיג 100 נרשמים לניוזלטר תוך חצי שנה.
  • להשיג 100 לידים בחודשיים מהאתר.
  • להגיע לעמוד הראשון של גוגל תוך שנה.

 

שלב #2 – מחקר שוק

אחד השלבים הכי חשובים בבניית אתר אם לא הכי חשוב בבנית אתר הוא מחקר שוק.

במחקר שוק תצטרכו להסתכל על האתרים של המתחרים שלכם, לרשום בדיוק איפה היתרונות ואיפה החסרונות בכל אתר ולהבין מה יכול לבדל את האתר שלכם לעומת שלהם, איפה נקודות החוזקה שלכם לעומתם ומה אתם יכולים להציע שהם לא. 

בנית אתר ללא מחקר שוק עלולה לפגוע באתר ואפילו לפגוע בעסק עצמו לטווח הארוך.

 

שלב #3 – איפיון האתר

בעצם בשלב הזה אתם מגדירים איך ייראה האתר שלכם מהיסוד עד הקצוות הכי Fine שיש.

לדוגמא, בשלב האיפיון לפני בניית האתר תצטרכו להחליט על מבנה האתר, על התפריטים ועל הכיוון של העיצוב ואיך שהאתר ייראה בסוף.

בשלב איפיון האתר אתם בעצם בונים את השלד של האתר כשבשלבים הבאים נותנים לשלד בשר ועור. 

שלב האיפיון משמעותי מאוד גם לקידום האתר מכיוון שבאיפיון האתר בוחרים ביטויי מפתח שיתקיימו באתר וכיוון לקידום העתידי שלו.

בשלב האיפיון עושים גם מה שנקרא "מחקר מילים" שבו חוקרים אילו ביטויי מפתח הכי מחופשים במנועי החיפוש בתחום שלכם ולפי מחקר המילים הזה מחליטים אילו ביטויי מפתח לקדם באתר בטווח הקצר והארוך.

 

שלב #4 – פיתוח ועיצוב האתר

בשלב הזה מתכנת אמור לעשות את העבודה ולכתוב בקוד של שפת תכנות את האתר שלכם מהבסיס ועד הסוף.

שלב זה חשוב במיוחד כי אתר שפותח נכון ירוץ טוב על כל הדפדפנים במהירות וביעילות בעוד שאתר שלא פותח נכון יהיה איטי, ייתקע ובאופן כללי יעשה בעיות לחלק מהמשתמשים.

עיצוב האתר הוא כבר החלק הכיפי של בניית אתר שבו אתם מלבישים על השלד שלכם עור יפה שימשוך אנשים ויגרום להם לחקור את האתר ולהתרשם מכם כאנשי מקצוע.

שימו לב- העיצוב חייב להיות כמה שיותר מקצועי כדי שתוכלו לשמור על מוניטין מקצועי, אתרים שלא מעוצבים טוב משפיעים על הדעה של הלקוחות הפוטנציאליים בנושא מידת הרצינות שלכם. 

 

שלב #5 – כתיבת תוכן והעלאה שלו 

אם העיצוב אמור למשוך את הלקוחות שלכם להיכנס לאתר ולהישאר בו יותר מרגע, התוכן הוא הדבר שממש ישמור על הלקוחות באתר ובסוף אמור גם להניע לפעולה של רכישה של המוצר שלכם. 

חוץ מהחשיבות הרבה של טקסט לאתר ברמת התוכן המושך, תוכן איכותי הוא גם אחד הדברים המרכזיים ביותר בקידום של אתר בגוגל והוא תנאי לזה שתצליחו להופיע בעמודים הראשונים של גוגל מה שמשפיע מאד כבר מתחילת תהליך של בניית אתר. 

הטקסטים שלכם אמורים להיות כתובים טוב וברהיטות ותמיד להציע ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, כזה שיגרום להם להישאר באתר יותר מכמה דקות ואפילו לפנות אליו עם שאלות שיש להם.

 

שלב #6 – קידום האתר

למעשה, אם פעלתם נכון, קידום האתר כבר התחיל בכל השלבים הקודמים של בניית האתר, מבחירת ביטויי מפתח ועד שלב הפיתוח והעיצוב, לכל אלו יש משמעות עצומה בכל מה שקשור לקידום בגוגל. 

קידום הוא הדבר הכי חשוב בסופו של דבר מכיוון שאתם יכולים לבנות אתר יפיפה עם תכנים נהדרים אבל ללא קידום אף אחד לא יראה אותו חוץ מחברים ומשפחה ששלחתם להם קישור לאתר.

אנחנו ממליצים לשלב הקידום לעבוד עם חברה שעושה אופטימיזציה לגוגל מאחר ותהליך הקידום הוא תהליך לטווח ארוך שיכול לקחת גם בין כמה חודשים לשנה-שנתיים ולאחר מכן גם צריך לתחזק אותו.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.