מידות, גדלים וכל סודות המדיה בפייסבוק

מידות וגדלים לפייסבוק

מידות, גדלים וכל סודות המדיה בפייסבוק

כל הסודות לטראפיק בהעלאת תמונות

אם אתם באופן קבוע מעלים תמונות מהעמוד של העסק שלכם ולא מקבלים לייקים, שיתופים ותגובות אולי אתם לא עושים את הדברים שכדאי לכם לעשות כדי לקבל את מושא כל שאיפותיכם – טראפיק. 

מה זה טראפיק בכלל ולמה אנחנו צריכים אותו, אתם שואלים? 

טראפיק הוא מושג המתאר תנועת גולשים באתר, או במקרה של הרשתות החברתיות- בפוסט/סטורי/Reel שלכם.

למעשה, ככל שהטראפיק שלכם יותר גבוה מספר האנשים שראו את הפוסט שלכם עולה.

במאמר שלפניכם נסביר בדיוק איך תביאו טראפיק לתמונות החדשות שלכם.

כמובן שיש גם אלמנט של מזל אבל יש גם נוסחות בדוקות שעוזרות לנו למקסם את הסיכויים שלנו להצליח להביא את התנועה הלרוונטית לכיוון המדיה שאנו מעלים. 

טקסט מרגש או משמעותי

זה אולי ייראה לכם זול או בסגנון תוכניות ריאליטי אבל טקסט מרגש או בעל משמעות רגשית מפעיל אנשים וגורם להם להישאר על הפוסט שלכם, לעשות לייקים ולהגיב. 

טקסטים עם משמעות פוליטית או חברתית הם גם דבר שיכול להביא המון משתמשים לפוסטים שלכם, עסק שיוצא לדוגמא בהצהרה חברתית חיובית מובהקת הוא עסק שישתפו את התמונות שלו בכל רחבי הרשת. 

טקסט מרגש, על משהו שבאמת קרה לכם או קורה לכם, טקסט שכתבתם מהלב והוא באמת אומר משהו לעולם עליכם ועל העסק שלכם גם יכול לעבוד נהדר. 

לדוגמא, נסו לכתוב מה הניע אתכם לפתוח את העסק, מה היחס שלכם לעובדים וללקוחות ומה דעתכם על דברים ותראו איך העמוד שלכם פורח. 

מידות וגדלים לפייסבוק

לאלגוריתם של פייסבוק אין רק העדפות טקסטואליות, יש לו המון העדפות אסתטיות והוא רוצה שדברים יהיו מעוצבים בהתאם לפורמט שמטא ממליצה עליו.

הנה הנקודות החשובות ביותר בעיצוב לפייסבוק:

  • התמונה צריכה להיות בפורמט JPEG או PNG
  • היחסים בתמונה צריכים להיות 1.91:1 על 1:1
  • הרזולוציה של התמונה חייבת להיות לפחות 1080X1080 
  • גודל התמונה המקסימלי הוא 30 מגהבייט
  • הרוחב המינימלי לתמונה הוא 600 פיקסלים.
  • הגובה המינימלי לתמונה הוא גם 600 פיקסלים.

וגם לטקסטים יש לנו המלצות: 

  • הטקסט העיקרי צריך להיות כ-125 אותיות.
  • כותרת צריכה להיות כ-27 אותיות.
  • תיאור התמונה צריך להיות כ-27 אותיות.

טקסט מניע לפעולה ברשתות החברתיות

רוצים לקדם את הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח על אמת? אתם יכולים לעזור לסיכויים שלכם בקלות בעזרת טקסט מניע לפעולה.

מה הוא טקסט מניע לפעולה?

טקסט מניע לפעולה הוא טקסט שגורם ללקוח הפוטנציאלי להגיב באיזשהי צורה לעמוד שלכם ובכך להגדיל את ה-Engagement או בעברית, מעורבות.

מעורבות, כמו שהיא נשמעת, היא מידת המעורבות של משתמשים בפוסט שלכם – התגובות, הלייקים והשיתופים.

הסוד לפוסט ויראלי אמיתי הוא לא ה-Reach או הטראפיק אלא רמת המעורבות ואם תצליחו ליצור מעורבות גבוהה אנחנו מבטיחים לכם שהעבודה שלכם תהיה הרבה יותר פשוטה הלאה.

דוגמאות לטקסט מניע לפעולה:

  • קרה לכם גם? ספרו לנו.
  • מה המוצר שלנו שאתם הכי אוהבים? תשאירו לנו תגובה ואולי תזכו ב-X Y.
  • רוצים לדעת עוד על נושאים אחרים? ספרו לנו בתגובות.

סקרים, הגרלות ותחרויות

רוצים באמת לשגע את הקהל? נסו לעשות "גיב-אווי", סקרים, הגרלות ותחרויות שיתנו לקהל שלכם מוצר התנסות בחינם.

אם המוצר שלכם טוב הם כנראה ימשיכו לקנות מכם ובכך דאגתם לעצמכם ללקוחות קבועים ומתמשכים.

סקרים גם עוזרים מאוד לפיתוח דיונים מעניינים שמושכים עוד ועוד אנשים להגיב על הפוסט שלכם. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

כל הסודות לטראפיק בהעלאת תמונות

אם אתם באופן קבוע מעלים תמונות מהעמוד של העסק שלכם ולא מקבלים לייקים, שיתופים ותגובות אולי אתם לא עושים את הדברים שכדאי לכם לעשות כדי לקבל את מושא כל שאיפותיכם – טראפיק. 

מה זה טראפיק בכלל ולמה אנחנו צריכים אותו, אתם שואלים? 

טראפיק הוא מושג המתאר תנועת גולשים באתר, או במקרה של הרשתות החברתיות- בפוסט/סטורי/Reel שלכם.

למעשה, ככל שהטראפיק שלכם יותר גבוה מספר האנשים שראו את הפוסט שלכם עולה.

במאמר שלפניכם נסביר בדיוק איך תביאו טראפיק לתמונות החדשות שלכם.

כמובן שיש גם אלמנט של מזל אבל יש גם נוסחות בדוקות שעוזרות לנו למקסם את הסיכויים שלנו להצליח להביא את התנועה הלרוונטית לכיוון המדיה שאנו מעלים. 

טקסט מרגש או משמעותי

זה אולי ייראה לכם זול או בסגנון תוכניות ריאליטי אבל טקסט מרגש או בעל משמעות רגשית מפעיל אנשים וגורם להם להישאר על הפוסט שלכם, לעשות לייקים ולהגיב. 

טקסטים עם משמעות פוליטית או חברתית הם גם דבר שיכול להביא המון משתמשים לפוסטים שלכם, עסק שיוצא לדוגמא בהצהרה חברתית חיובית מובהקת הוא עסק שישתפו את התמונות שלו בכל רחבי הרשת. 

טקסט מרגש, על משהו שבאמת קרה לכם או קורה לכם, טקסט שכתבתם מהלב והוא באמת אומר משהו לעולם עליכם ועל העסק שלכם גם יכול לעבוד נהדר. 

לדוגמא, נסו לכתוב מה הניע אתכם לפתוח את העסק, מה היחס שלכם לעובדים וללקוחות ומה דעתכם על דברים ותראו איך העמוד שלכם פורח. 

מידות וגדלים לפייסבוק

לאלגוריתם של פייסבוק אין רק העדפות טקסטואליות, יש לו המון העדפות אסתטיות והוא רוצה שדברים יהיו מעוצבים בהתאם לפורמט שמטא ממליצה עליו.

הנה הנקודות החשובות ביותר בעיצוב לפייסבוק:

  • התמונה צריכה להיות בפורמט JPEG או PNG
  • היחסים בתמונה צריכים להיות 1.91:1 על 1:1
  • הרזולוציה של התמונה חייבת להיות לפחות 1080X1080 
  • גודל התמונה המקסימלי הוא 30 מגהבייט
  • הרוחב המינימלי לתמונה הוא 600 פיקסלים.
  • הגובה המינימלי לתמונה הוא גם 600 פיקסלים.

וגם לטקסטים יש לנו המלצות: 

  • הטקסט העיקרי צריך להיות כ-125 אותיות.
  • כותרת צריכה להיות כ-27 אותיות.
  • תיאור התמונה צריך להיות כ-27 אותיות.

טקסט מניע לפעולה ברשתות החברתיות

רוצים לקדם את הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח על אמת? אתם יכולים לעזור לסיכויים שלכם בקלות בעזרת טקסט מניע לפעולה.

מה הוא טקסט מניע לפעולה?

טקסט מניע לפעולה הוא טקסט שגורם ללקוח הפוטנציאלי להגיב באיזשהי צורה לעמוד שלכם ובכך להגדיל את ה-Engagement או בעברית, מעורבות.

מעורבות, כמו שהיא נשמעת, היא מידת המעורבות של משתמשים בפוסט שלכם – התגובות, הלייקים והשיתופים.

הסוד לפוסט ויראלי אמיתי הוא לא ה-Reach או הטראפיק אלא רמת המעורבות ואם תצליחו ליצור מעורבות גבוהה אנחנו מבטיחים לכם שהעבודה שלכם תהיה הרבה יותר פשוטה הלאה.

דוגמאות לטקסט מניע לפעולה:

  • קרה לכם גם? ספרו לנו.
  • מה המוצר שלנו שאתם הכי אוהבים? תשאירו לנו תגובה ואולי תזכו ב-X Y.
  • רוצים לדעת עוד על נושאים אחרים? ספרו לנו בתגובות.

סקרים, הגרלות ותחרויות

רוצים באמת לשגע את הקהל? נסו לעשות "גיב-אווי", סקרים, הגרלות ותחרויות שיתנו לקהל שלכם מוצר התנסות בחינם.

אם המוצר שלכם טוב הם כנראה ימשיכו לקנות מכם ובכך דאגתם לעצמכם ללקוחות קבועים ומתמשכים.

סקרים גם עוזרים מאוד לפיתוח דיונים מעניינים שמושכים עוד ועוד אנשים להגיב על הפוסט שלכם. 

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.