טיפים יצירתיים לפרסום בטיק טוק
כל מי שלא חי מתחת לסלע ובעצם, גם מי שחי מתחת לסלע, כבר מכיר את TikTok, האפליקציה שהגיעה אלינו מאסיה ועשתה עליה מוצלחת במיוחד לישראל.
למרות השם שיצא לה כאפליקציה לצעירי דור ה-Z בלבד, בטיקטוק ישנם כבר 2 מיליארד משתמשים, כשהמספרים הולכים ועולים על בסיס יומיומי.
טיקטוק צריכה להפוך לכלי חשוב בארגז הכלים של כל משווק, במיוחד אם הוא בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו.
למה כל עסק צריך לפרסם בטיקטוק?
ישנן כמה סיבות טובות במיוחד שבגללן כל עסק צריך לפרסם בטיקטוק.
הראשונה היא שכמו שכתבנו כבר, ישנם 2 מיליארד משתמשים בפלטפורמה, כשהיא גם זמינה ב-150 מדינות וב-75.
המשמעות של כך היא שלטיקטוק יש ערך בינלאומי אמיתי ליצור טרנדים מטורפים שסוחפים את כל העולם, ומי יודע? יכול להיות שאתם תהיו הבאים בתור.
הסיבה השניה היא ש-90% ממשתמשי טיקטוק משתמשים בה כמה פעמים ביום לזמן יחסית ארוך, מה שגורם לסיכוי שהסרטונים שלכם ייראה גבוה, כמו כן, גם המעורבות בטיקטוק גבוהה הרבה יותר מברשתות חברתיות אחרות.
בינתיים, העלויות של שיווק בטיקטוק עדיין מזעריות ביחס לשיווק בפלטפורמות רשתות חברתיות אחרות.
האסתטיקה של הטיקטוק היא אסתטיקה של DIY ולואו פיי ככה שאתם לא צריכים להשקיע בציוד מטורף או משהו יקר במיוחד.
יחד עם העניין הזה, הקידום הממומן בטיקטוק כרגע הוא הזול ביותר מבין כל הרשתות החברתיות, כך שאם אתם בתקציב מצומצם טיקטוק הוא אופציה נהדרת.
כמה טיפים חשובים לפרסום בטיקטוק
- כוונו את הגולשים לפעולה ולמעורבות.
לדוגמא אתם יכולים לכוון את הגולשים לקנות את המוצר שלכם או לנסות אותו. - השקיעו בסרטונים שלכם ואנחנו מבטיחים לכם שתראו תמורה.
הכינו סרטונים מושקעים ברמה גבוהה, גם אם הציוד שלכם לא ברמה גבוהה. - חשוב להכין תסריטים מפורטים לסרטון שלכם שכוללים כל מילה ופעולה שתעשו.
- יחד עם הטיפ הקודם, אם יש לכם אלתור גאוני לכו עליו, מקסימום הסרטון לא יצליח ותוכלו לעשות אחד אחר.
- השקיעו במיוחד בשניות הראשונות כי הן אלו שיקבעו אם הגולשים ימשיכו לגלול או יישארו על הסרטון שלכם.
- בצעו טירגוט אך ורק על הקהלים שאתם יודעים שהם הקהלים שלכם בתור התחלה.
- מצאו את האיזון בין בידור לבין פרסום העסק שלכם.
בונוס- טיפים שהמערכת של טיקטוק חשפה לפרסום בטיקטוק
לאחרונה, מערכת טיקטוק עצמה חשפה טיפים לפרסום ופרסום חוזר בטיקטוק בצורה שתעבוד טוב על האלגוריתם.
אלו הם הטיפים:
- 83.9% מהמודעות המצליחות בטיקטוק הועלו ברזולוציה של 720P לפחות, לכן כשאתם מעלים סרטון אל תעלו אף פעם סרטון ברזולוציה נמוכה.
בסופו של דבר טיקטוק היא פלטפורמה ויזואלית אז כל מה שנראה לעין צריך להיראות טוב. - 82.13% מהסרטונים המצליחים בטיקטוק מועלים בצורה מאונכת, לכן כשאתם מעלים סרטונים חשוב שתעלו אותם בצורה הזו.
- 93.2% מהסרטונים המצליחים בטיקטוק מועלים עם סאונד.
מדובר במספר מטורף שמראה לכם שאסור לכם להעלות סרטונים ללא סאונד, בדיוק כמו שלא מעלים פוסטים לפייסבוק ללא תמונה. - 98.63% מהסרטונים הנצפים ביותר הועלו ביחס גובה רוחב של 9:16 ככה שאתם צריכים גם להעלות סרטונים ביחס גובה רוחב הזה.
מה ייתן לכם שיווק בטיקטוק?
שיווק בטיקטוק נהדר עבור סיטואציות מסוימות כמו רצון לדחוף מוצר חדש במהירות שאתם רוצים שכולם ישמעו עליו מהר ואולי אפילו יהפוך לטרנדי אם תצליחו.
הסיטואציה השניה שבה טיקטוק יעיל במיוחד היא קידום של מוצר או מבצע בעסק שלכם.
הצורך השלישי שטיקטוק עונה עליו הוא כמובן, מיתוג המוצר שלכם.
ואם אתם בפשטות רוצים נתיב שימיר לכם לידים ללקוחות טיקטוק הוא אופציה מצוינת.
רוצים לפרסם בטיקטוק
אנחנו נשמח לעשות את העבודה הקשה בשבילכם.
משלב התסריטים ועד שלב השיווק המקודם או האורגני בטיקטוק, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם, להפיק, ליצור ולקדם.
צרו איתנו קשר בטלפון, במייל או בהודעה.