מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?

פרסום חוזר בטיקטוק

מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?

7 טיפים מנצחים לפרסום בטיקטוק

ה-TikTok שבה את ליבם של צעירים ברחבי העולם והפך במהירות שיא לפלטפורמה המקובלת ביותר על צעירים, בעוד שפייסבוק ואפילו אינסטגרם נגררות מאחור.

ולכן, אם אתם רוצים לפנות לצעירים ולצעירים ברוחם אתם חייבים להתחבר לטיקטוק ולפרסם שם בהצלחה.

אבל איך מפרסמים בטיקטוק?

הנה 7 טיפים מנצחים.

 

השתמשו בפרסום חוזר בטיקטוק

אז מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?

פרסום חוזר הוא בעצם פונקציית השיתוף של הטיק טוק ובעוד שבפייסבוק ובאינסטגרם פוסטים משותפים מקבלים פחות תנועה על הוול, בטיקטוק סרטון ששותף מקבל המון תנועה.

דאגו גם שחברים ובני משפחה יעשו פרסום חוזר לסרטונים שלכם בתור התחלה כדי שתוכלו לבנות לאט לאט את בסיס העוקבים שלכם. 

בעזרת פרסום חוזר תוכלו גם ליצור מערכת של "פרגונים" עם משתמשים אחרים בסגנון "יד רוחצת יד", כלומר, שאתם תעשו פרסום חוזר לסרטונים שלהם והם יעשו פרסום חוזר לסרטונים שלכם.

יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לעשות פרסום חוזר רק לסרטונים שאתם מזדהים עם המסר שלהם או באמת חושבים שהם מבדרים וזאת על מנת למנוע מצב שבו אין לכם אמירה ברורה וקו אחיד. 

 

השתמשו כתוביות לסרטונים שלכם

רוב משתמשי הטיקטוק משתמשים באפליקציה כשהיא משותקת בזמן הגלילה ולכן אנחנו מציעים לכם לעשות את המאמץ האקסטרה ולכתוב כתוביות עבור הסרטונים שלכם.

מעבר לכך, יש בכתוביות גם עניין מוסרי מכיוון שכך אתם מנגישים את הסרטונים שלכם לכבדי שמיעה ולחרשים. 

בכל אופן, לא משנה מה הסיבה- יישום של כתוביות ככלי להפצת הסרטונים שלכם הוא מהלך חכם שיחשוף אתכם לקהל חדש יגרום ליותר אנשים להתעכב על הסרטון שלכם ולא לגלול עוד ועוד.

 

תהיו אותנטים בסרטונים שלכם

משתמשי טיקטוק ובני אדם באופן כללי, מעריכים תחושה של אותנטיות יודעים לזהות מתי אנשים הם אמיתיים ומתי הם משקרים להם.

לכן, חשוב שתהיו אותנטים בסרטונים שלכם.

בסופו של דבר, שאתם עושים סרטונים בטיקטוק הלקוח הוא הצופים והמוצר הוא אתם וכמו שלא הייתם משקרים בנוגע למוצר שלכם לא כדאי שתשקרו בנוגע לעצמכם. 

השתמשו בסיפורים אמיתיים, השתמשו בשפת הגוף שאתם משתמשים בה ובאינטונציה שנוחה לכם ותנו לצופים שלכם רגעים אינטימיים ואמיתיים מהחיים היומיומיים שלכם.

לדוגמא, תוכלו לעשות סרטון על משהו בעולם שמפריע לכם ושאתם רוצים הזדהות עליו או על משהו שאתם עובדים עליו ורוצים לחשוף אותו לעולם.

 

מהירות ויעילות

סרטוני טיקטוק מוגבלים לעד 60 שניות ולכן חשוב שתהיו מהירים ויעילים בזמן הזה.

השתמשו ב-60 שניות האלו בחכמה ועשו בהן מאמץ לייצר מעורבות, הזדהות ואפילו התרגשות בקרב הקהל שלכם. 

כדי שתוכלו למצוא את היעילות הזו בתוככם נסו ליצור תסריטים מסודרים שמחולקים לפי סימני זמן שבעזרתם תוכלו לדעת בדיוק באיזה שניה אתם עושים מה. 

 

השתמשו בתמונות מקדימות

אנשים נכנסים לסרטון מכמה סיבות:

הסיבה הראשונה היא בגלל שהם מכירים את יוצר התוכן וסומכים עליו, הסיבה השניה היא בגלל שהנושא מעניין אותם והסיבה השלישית היא תמונה מקדימה מעניינת.

התמונה שלכם צריכה להיות או אותנטית מאוד או מעוצבת מאוד כדי למשוך את העין של הצופים שרואים אלפים כאלה ביום במקרה הטוב. 

נסו לעבוד עם מעצב, אפילו אם זה רק על הדברים האלו, או שתלמדו כישורי קאנבה בסיסיים ואם יש לכם מעט כישרון ועין עיצובית תוכלו לעשות את זה עבור עצמכם.

 

עשו מחקר קהלים

כשאתם מתחילים לעבוד על המשתמש שלכם בטיק טוק, קודם כל עשו מחקר צעירים.

ולא, צעירים זו לא קטגוריה צרה מספיק בשביל לכוון אליה.

בדקו מי הקהל שלכם, מה הגיל שלו, מה הצרכים שלו, מה הוא מחפש ומה הוא אוהב, מה הוא עושה בחיים ומה הדמוגרפיה שלו. 

לפי כל הנתונים האלה תוכלו לייצר אסטרטגית תוכן, על אסטרטגית תוכן תוכלו לקרוא בסעיף הבא.

 

צרו אסטרטגיית תוכן

צרו אסטרטגיית תוכן לעמוד שלכם.

אסטרטגיית תוכן אמורה להיות מסמך שבו אתם כותבים מה אתם הולכים לעשות, באיזה סגנון, מה הם התכנים שיעלו ולמי אתם מכוונים עם כל אחד מהתכנים האלו.

באסטרטגיית תוכן כדאי שתשימו גם כמה סרטונים לדוגמא שתוכלו לחזור אליהם למקרה שתאבדו את הטאץ'.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

7 טיפים מנצחים לפרסום בטיקטוק

ה-TikTok שבה את ליבם של צעירים ברחבי העולם והפך במהירות שיא לפלטפורמה המקובלת ביותר על צעירים, בעוד שפייסבוק ואפילו אינסטגרם נגררות מאחור.

ולכן, אם אתם רוצים לפנות לצעירים ולצעירים ברוחם אתם חייבים להתחבר לטיקטוק ולפרסם שם בהצלחה.

אבל איך מפרסמים בטיקטוק?

הנה 7 טיפים מנצחים.

 

השתמשו בפרסום חוזר בטיקטוק

אז מה זה פרסום חוזר בטיקטוק?

פרסום חוזר הוא בעצם פונקציית השיתוף של הטיק טוק ובעוד שבפייסבוק ובאינסטגרם פוסטים משותפים מקבלים פחות תנועה על הוול, בטיקטוק סרטון ששותף מקבל המון תנועה.

דאגו גם שחברים ובני משפחה יעשו פרסום חוזר לסרטונים שלכם בתור התחלה כדי שתוכלו לבנות לאט לאט את בסיס העוקבים שלכם. 

בעזרת פרסום חוזר תוכלו גם ליצור מערכת של "פרגונים" עם משתמשים אחרים בסגנון "יד רוחצת יד", כלומר, שאתם תעשו פרסום חוזר לסרטונים שלהם והם יעשו פרסום חוזר לסרטונים שלכם.

יחד עם זאת, אנחנו ממליצים לעשות פרסום חוזר רק לסרטונים שאתם מזדהים עם המסר שלהם או באמת חושבים שהם מבדרים וזאת על מנת למנוע מצב שבו אין לכם אמירה ברורה וקו אחיד. 

 

השתמשו כתוביות לסרטונים שלכם

רוב משתמשי הטיקטוק משתמשים באפליקציה כשהיא משותקת בזמן הגלילה ולכן אנחנו מציעים לכם לעשות את המאמץ האקסטרה ולכתוב כתוביות עבור הסרטונים שלכם.

מעבר לכך, יש בכתוביות גם עניין מוסרי מכיוון שכך אתם מנגישים את הסרטונים שלכם לכבדי שמיעה ולחרשים. 

בכל אופן, לא משנה מה הסיבה- יישום של כתוביות ככלי להפצת הסרטונים שלכם הוא מהלך חכם שיחשוף אתכם לקהל חדש יגרום ליותר אנשים להתעכב על הסרטון שלכם ולא לגלול עוד ועוד.

 

תהיו אותנטים בסרטונים שלכם

משתמשי טיקטוק ובני אדם באופן כללי, מעריכים תחושה של אותנטיות יודעים לזהות מתי אנשים הם אמיתיים ומתי הם משקרים להם.

לכן, חשוב שתהיו אותנטים בסרטונים שלכם.

בסופו של דבר, שאתם עושים סרטונים בטיקטוק הלקוח הוא הצופים והמוצר הוא אתם וכמו שלא הייתם משקרים בנוגע למוצר שלכם לא כדאי שתשקרו בנוגע לעצמכם. 

השתמשו בסיפורים אמיתיים, השתמשו בשפת הגוף שאתם משתמשים בה ובאינטונציה שנוחה לכם ותנו לצופים שלכם רגעים אינטימיים ואמיתיים מהחיים היומיומיים שלכם.

לדוגמא, תוכלו לעשות סרטון על משהו בעולם שמפריע לכם ושאתם רוצים הזדהות עליו או על משהו שאתם עובדים עליו ורוצים לחשוף אותו לעולם.

 

מהירות ויעילות

סרטוני טיקטוק מוגבלים לעד 60 שניות ולכן חשוב שתהיו מהירים ויעילים בזמן הזה.

השתמשו ב-60 שניות האלו בחכמה ועשו בהן מאמץ לייצר מעורבות, הזדהות ואפילו התרגשות בקרב הקהל שלכם. 

כדי שתוכלו למצוא את היעילות הזו בתוככם נסו ליצור תסריטים מסודרים שמחולקים לפי סימני זמן שבעזרתם תוכלו לדעת בדיוק באיזה שניה אתם עושים מה. 

 

השתמשו בתמונות מקדימות

אנשים נכנסים לסרטון מכמה סיבות:

הסיבה הראשונה היא בגלל שהם מכירים את יוצר התוכן וסומכים עליו, הסיבה השניה היא בגלל שהנושא מעניין אותם והסיבה השלישית היא תמונה מקדימה מעניינת.

התמונה שלכם צריכה להיות או אותנטית מאוד או מעוצבת מאוד כדי למשוך את העין של הצופים שרואים אלפים כאלה ביום במקרה הטוב. 

נסו לעבוד עם מעצב, אפילו אם זה רק על הדברים האלו, או שתלמדו כישורי קאנבה בסיסיים ואם יש לכם מעט כישרון ועין עיצובית תוכלו לעשות את זה עבור עצמכם.

 

עשו מחקר קהלים

כשאתם מתחילים לעבוד על המשתמש שלכם בטיק טוק, קודם כל עשו מחקר צעירים.

ולא, צעירים זו לא קטגוריה צרה מספיק בשביל לכוון אליה.

בדקו מי הקהל שלכם, מה הגיל שלו, מה הצרכים שלו, מה הוא מחפש ומה הוא אוהב, מה הוא עושה בחיים ומה הדמוגרפיה שלו. 

לפי כל הנתונים האלה תוכלו לייצר אסטרטגית תוכן, על אסטרטגית תוכן תוכלו לקרוא בסעיף הבא.

 

צרו אסטרטגיית תוכן

צרו אסטרטגיית תוכן לעמוד שלכם.

אסטרטגיית תוכן אמורה להיות מסמך שבו אתם כותבים מה אתם הולכים לעשות, באיזה סגנון, מה הם התכנים שיעלו ולמי אתם מכוונים עם כל אחד מהתכנים האלו.

באסטרטגיית תוכן כדאי שתשימו גם כמה סרטונים לדוגמא שתוכלו לחזור אליהם למקרה שתאבדו את הטאץ'.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.