למה כדאי להשתמש במדיה חברתית לקידום העסק שלכם ב-2023
כיום, למרות הנביאים המזדמנים המנבאים את מותן של המדיה החברתית, שיווק ברשתות החברתיות הוא עדיין Must רציני בכל מה שנוגע בשיווק.
בין אם מדובר בפייסבוק הנוגע בעיקר לקהל מבוגר יותר, אינסטגרם החביב על דור ה-Y או טיקטוק האהוב במיוחד על הזומרים (אבל לא רק) שיווק במדיה החברתית הוא כלי נהדר שחבל לוותר עליו.
לא השכנעתם?
הנה כמה סיבות שבגללן כדאי לשווק במדיה החברתית גם ב-2023:
קידום ממומן במדיה החברתית זול יותר מקידום ממומן בגוגל?
בממוצע, כדי להגיע ל-1000 אנשים לקוח של AdWords משלם 2.75$, לעומת זאת כדי להגיע ל-1000 אנשים בלינקדאין תצטרכו להוציא 0.75$ והגעה ל-1000 אנשים בפייסבוק עולה סכום ממוצע של 0.25$ בלבד.
לכן, כמו שאתם יכולים להבין, קידום ברשתות החברתיות הרבה יותר יעיל מבחינת Value for money מקידום בגוגל.
כלי מעקב ובדיקה מדויקים יותר
כלי הניתוח במדיות החברתיות יכולים לעקוב אחרי התגובות בפוסטים מקודמים, מה קיבל הכי הרבה קליקים, שיתופים, לייקים, תגובות או ציוצים מחדש.
בנוסף לכלי המעקב שיאפשרו לכם לראות מה עובד ומה לא, תוכלו לראות גם מי הכי משפיע מהמגיבים הסדרתיים שלכם ותוכלו לדבר עם אותם אנשים כדי ליצור תוכן משותף לקידום העסק שלכם באופן אורגני.
פוסטים מקודמים מגבירים מעורבות
בדף פייסבוק שיש בו, נגיד, 1000 עוקבים, אם תפרסמו תוכן מדהים ויוצא דופן כנראה תגיעו ל-10-20 אנשים.
לעומת זאת, קידום נכון וחכם של הפוסטים שלכם יכול לגרום להעלאה מסיבית של מעורבות ואף להפוך את הפוסט לויראלי, דבר שלא הייתם מקבלים בקידום בגוגל לדוגמא.
קידום בתשלום, בניגוד לקידום אורגני ברשתות החברתיות עובד מתוך הממשק של הרשת החברתית ולכן הוא יכול בקלות להבעיר אש בשדה הקוצים שהוא המדיה החברתית.
קהל רלוונטי
עבודת הטירגוט ברשתות החברתיות היא אמנות שצריך ללמוד, אבל היא הרבה יותר פשוטה, נכונה ומדויקת מטירגוט בגוגל.
הרשתות החברתיות, בגלל אופיין, מאפשרות לכם להגיע לאנשים המדויקים ביותר למוצר שאתם משווקים באמצעות קריטריונים כמו תחביבים, חיפושים אחרונים, חברים משותפים, מקום מגורים, מקום עבודה ועוד ועוד.
טיפים לשימוש ברשתות החברתיות
- נסו ליצור מעורבות בעמודים אחרים, עקבו אחרי עמודים אחרים ופרגנו לעמודים אחרים כדי ליצור תנועה בעמוד שלכם.
- שכרו סוכנות דיגיטל או מומחה PPC שיעשו לכם את השיווק ברשתות החברתיות כדי שלא סתם תזרקו כסף על קידום ממומן לא יעיל.
- חשוב לייצר תוכן בעל ערך לאנשים אמיתיים שאנשים אמיתיים רוצים לראות, בניגוד למאמרים באתרים שהרבה פעמים נכתבים עבור מנועי החיפוש.
- אל תתחילו מסכומים אסטרונומיים בקידום הממומן ברשתות החברתיות, בניית מותג חכמה היא בניית מותג איטית.
- העלו תמונות, סרטונים ורילז.
כיום אנשים מעדיפים לצרוך כמה שיותר תוכן ויזואלי וכמה שפחות לקרוא, שחקו על זה ותראו איך כמות העוקבים שלכם גדלה.