פרסום בפייסבוק בחינם

פרסום חינם בפייסבוק

פרסום בפייסבוק בחינם

איך לפרסם בפייסבוק בחינם?

סביר להניח שאתם משקיעים לפחות סכום קטן של כסף על פרסום ממומן בפייסבוק לעסק שלכם, בין אם מדובר בפוסטים ממומנים ובין אם מדובר בתשלום למישהו שיעצב לכם את הפוסטים או תשלום לכותב תוכן שכותב לכם את הפוסטים.

כשאנחנו משקיעים כסף במשהו קל לנו לשכוח שיש גם דרכים חינמיות לעשות את אותם דברים, לפעמים הדרכים החינמיות יותר איטיות ולפעמים הן פחות יעילות בטווח הקצר אבל בכל אופן מדובר בהשקעה חשובה מאוד. 

 

צרו מעורבות בפרופילים שלכם

ישנן 3 דרכים עיקריות לייצר מעורבות בפייסבוק:

הראשונה היא לייצר מעורבות על ידי תגובה על פוסטים של אחרים, שיתוף וקידום דפים של אנשים אחרים.

השניה היא להגיב ולעשות ריאקשינים ולייקים על תגובות אצלכם בפוסטים, מה שייתן לעוקבים שלכם תחושה של קהילה ושל קירבה אישית אליכם.

הדרך השלישית היא לייצר מעורבות בפוסטים עצמם, על ידי שאילת שאלה, יצירת סקר או כל דבר אחר שיגרום לתגובות ולמעורבות של אנשים בפוסטים שלכם.

בסופו של דבר, כולנו, ברמה הראשונית ביותר, נמצאים ברשתות החברתיות כדי לקיים אינטרקציה עם אנשים אחרים, גאם אם היא מאוד מסוננת ולא אינטימית, עדיין מדובר בחיפוש אינטרקציה.

לכן, חשוב שתייצרו את האינטרקציה הזו עם אנשים בעמוד שלכם ומעבר לו בפייסבוק כולו.

 

שמרו על פרסומים בעקביות

אנשים, כמו כל בעלי החיים בטבע, אוהבים סדר, עקביות ותחושה של שגרה.

אם העוקבים שלכם יודעים שבימי שלישי וחמישי אתם מפרסמים פוסטים הם יצפו אליהם כל שבוע מחדש. 

שמרו על עקביות בפרסום, נסו לפרסם פוסטים לפחות פעמיים בשבוע ורילס וסטוריז לפחות פעם ביום יומיים. 

אם אתם רואים שזה גדול עליכם תמיד תוכלו להעסיק סוכנות דיגיטל שתעשה עבורכם את הפוסטים, הרילס והסטוריז מא' ועד ת'.

 

קדמו את עצמכם בכל מקום

חשוב שתקדמו את עצמכם בכל מקום אפשרי, בין אם מדובר בקידום בקבוצות בפייסבוק ובין אם בתגובות שבסופו של דבר מובילות לדף העסקי שלכם. 

דאגו שבכל מקום ששואלים שאלה על תחום העיסוק שלכם תהיו שם כדי לתת תשובה מקצועית, נעימה ונכונה עובדתית כדי להגדיל את המוניטין שלכם ברשתות החברתיות ולגרום לאנשים לפנות אליכם.

בקיצור, מי שנמצא בכל מקום לא באמת צריך קידום כי כולם מכירים אותו.

 

צרו קהילת פייסבוק

צרו קהילה בפייסבוק סביב המוצר, הדמות שלכם או כל דבר אחר שאתם מוכרים באמצעות הפייסבוק.

איך יוצרים קהילה בפייסבוק? ישנן כמה דרכים.

הראשונה היא לייצר מעורבות גבוהה בעמוד שלכם כדי לייצר תחושה קהילתית סביבכם וסביב המוצר שלכם.

הדרך השניה והמועדפת עלינו היא ליצור קבוצת פייסבוק, לנהל אותה כהלכה וליצור לעצמכם שם דרכה ולפתח קהילה שלמה של לקוחות נאמנים שדנים בתחום העיסוק שלכם או במוצר שלכם.

אם גדול עליכם לנהל קבוצה, דעו שרוב סוכנויות הדיגיטל מציעות שירות של ניהול קהילות וקבוצות פייסבוק.

 

צלמו סרטונים ותמונות באיכות גבוהה

צלמו תמונות וסרטונים באיכות גבוהה והשתמשו בהם כדי להגיע לקהלים חדשים, לבדר את הקהל הנוכחי שלכם או לתת מידע חשוב על המוצר שלכם, על השוק שאתם פועלים בו או אפילו צרו סרטונים אישיים שנותנים טאץ' אישי לעסק שלכם.

גם סלפי שלכם עם המוצר או מאירוע שקשור למוצר יכול תמיד לעשות טוב כדי להוסיף טאץ' אישי.

שימו לב שאתם משתמשים בשילוב של תמונות אותנטיות ותמונות מעוצבות ומלוטשות, לכל אחד מסוג התמונות יש יתרונות, חסרונות ומקום ספציפי שהם צריכים להיות בו.

אם זה גדול עליכם אתם תמיד יכולים לפנות לסוכנות דיגיטל שתעשה את זה עבורכם במקצועיות וברמה גבוהה יחד עם תדירות גבוהה יותר משתוכלו לפרסם בעצמכם.

 

שתפו תוכן רלוונטי

שתפו תוכן רלוונטי בעמוד שלכם.

יש כמה דרכים להתייחס לתוכן רלוונטי, הראשונה היא להתייחס לתוכן אקטואלי שקורה עכשיו ולהגיב עליו, בשפה המקצועית אנחנו קוראים לזה RTM או Real Time Marketing.

הדרך השניה לכתוב תוכן רלוונטי היא לכתוב תוכן שרלוונטי לעולמות התוכן שלכם ונותן לגולשים מידע אמין שהם יתקשו להשיג ממקורות אחרים.


השתמשו בפייסבוק לייב

השתמשו בפייסבוק לייב כדי לתקשר עם הקהל שלכם בדרכים יצירתיות.

לדוגמא, נסו לעשות שימוש בפורמטים כמו שאלות ותשובות, מאחורי הקלעים ועוד רעיונות כדי לפתוח ערוץ מיידי של תקשורת ישירה עם הקהל המסור שלכם ואולי תרווייחו גם קהל חדש באמצעות הלייב.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

איך לפרסם בפייסבוק בחינם?

סביר להניח שאתם משקיעים לפחות סכום קטן של כסף על פרסום ממומן בפייסבוק לעסק שלכם, בין אם מדובר בפוסטים ממומנים ובין אם מדובר בתשלום למישהו שיעצב לכם את הפוסטים או תשלום לכותב תוכן שכותב לכם את הפוסטים.

כשאנחנו משקיעים כסף במשהו קל לנו לשכוח שיש גם דרכים חינמיות לעשות את אותם דברים, לפעמים הדרכים החינמיות יותר איטיות ולפעמים הן פחות יעילות בטווח הקצר אבל בכל אופן מדובר בהשקעה חשובה מאוד. 

 

צרו מעורבות בפרופילים שלכם

ישנן 3 דרכים עיקריות לייצר מעורבות בפייסבוק:

הראשונה היא לייצר מעורבות על ידי תגובה על פוסטים של אחרים, שיתוף וקידום דפים של אנשים אחרים.

השניה היא להגיב ולעשות ריאקשינים ולייקים על תגובות אצלכם בפוסטים, מה שייתן לעוקבים שלכם תחושה של קהילה ושל קירבה אישית אליכם.

הדרך השלישית היא לייצר מעורבות בפוסטים עצמם, על ידי שאילת שאלה, יצירת סקר או כל דבר אחר שיגרום לתגובות ולמעורבות של אנשים בפוסטים שלכם.

בסופו של דבר, כולנו, ברמה הראשונית ביותר, נמצאים ברשתות החברתיות כדי לקיים אינטרקציה עם אנשים אחרים, גאם אם היא מאוד מסוננת ולא אינטימית, עדיין מדובר בחיפוש אינטרקציה.

לכן, חשוב שתייצרו את האינטרקציה הזו עם אנשים בעמוד שלכם ומעבר לו בפייסבוק כולו.

 

שמרו על פרסומים בעקביות

אנשים, כמו כל בעלי החיים בטבע, אוהבים סדר, עקביות ותחושה של שגרה.

אם העוקבים שלכם יודעים שבימי שלישי וחמישי אתם מפרסמים פוסטים הם יצפו אליהם כל שבוע מחדש. 

שמרו על עקביות בפרסום, נסו לפרסם פוסטים לפחות פעמיים בשבוע ורילס וסטוריז לפחות פעם ביום יומיים. 

אם אתם רואים שזה גדול עליכם תמיד תוכלו להעסיק סוכנות דיגיטל שתעשה עבורכם את הפוסטים, הרילס והסטוריז מא' ועד ת'.

 

קדמו את עצמכם בכל מקום

חשוב שתקדמו את עצמכם בכל מקום אפשרי, בין אם מדובר בקידום בקבוצות בפייסבוק ובין אם בתגובות שבסופו של דבר מובילות לדף העסקי שלכם. 

דאגו שבכל מקום ששואלים שאלה על תחום העיסוק שלכם תהיו שם כדי לתת תשובה מקצועית, נעימה ונכונה עובדתית כדי להגדיל את המוניטין שלכם ברשתות החברתיות ולגרום לאנשים לפנות אליכם.

בקיצור, מי שנמצא בכל מקום לא באמת צריך קידום כי כולם מכירים אותו.

 

צרו קהילת פייסבוק

צרו קהילה בפייסבוק סביב המוצר, הדמות שלכם או כל דבר אחר שאתם מוכרים באמצעות הפייסבוק.

איך יוצרים קהילה בפייסבוק? ישנן כמה דרכים.

הראשונה היא לייצר מעורבות גבוהה בעמוד שלכם כדי לייצר תחושה קהילתית סביבכם וסביב המוצר שלכם.

הדרך השניה והמועדפת עלינו היא ליצור קבוצת פייסבוק, לנהל אותה כהלכה וליצור לעצמכם שם דרכה ולפתח קהילה שלמה של לקוחות נאמנים שדנים בתחום העיסוק שלכם או במוצר שלכם.

אם גדול עליכם לנהל קבוצה, דעו שרוב סוכנויות הדיגיטל מציעות שירות של ניהול קהילות וקבוצות פייסבוק.

 

צלמו סרטונים ותמונות באיכות גבוהה

צלמו תמונות וסרטונים באיכות גבוהה והשתמשו בהם כדי להגיע לקהלים חדשים, לבדר את הקהל הנוכחי שלכם או לתת מידע חשוב על המוצר שלכם, על השוק שאתם פועלים בו או אפילו צרו סרטונים אישיים שנותנים טאץ' אישי לעסק שלכם.

גם סלפי שלכם עם המוצר או מאירוע שקשור למוצר יכול תמיד לעשות טוב כדי להוסיף טאץ' אישי.

שימו לב שאתם משתמשים בשילוב של תמונות אותנטיות ותמונות מעוצבות ומלוטשות, לכל אחד מסוג התמונות יש יתרונות, חסרונות ומקום ספציפי שהם צריכים להיות בו.

אם זה גדול עליכם אתם תמיד יכולים לפנות לסוכנות דיגיטל שתעשה את זה עבורכם במקצועיות וברמה גבוהה יחד עם תדירות גבוהה יותר משתוכלו לפרסם בעצמכם.

 

שתפו תוכן רלוונטי

שתפו תוכן רלוונטי בעמוד שלכם.

יש כמה דרכים להתייחס לתוכן רלוונטי, הראשונה היא להתייחס לתוכן אקטואלי שקורה עכשיו ולהגיב עליו, בשפה המקצועית אנחנו קוראים לזה RTM או Real Time Marketing.

הדרך השניה לכתוב תוכן רלוונטי היא לכתוב תוכן שרלוונטי לעולמות התוכן שלכם ונותן לגולשים מידע אמין שהם יתקשו להשיג ממקורות אחרים.


השתמשו בפייסבוק לייב

השתמשו בפייסבוק לייב כדי לתקשר עם הקהל שלכם בדרכים יצירתיות.

לדוגמא, נסו לעשות שימוש בפורמטים כמו שאלות ותשובות, מאחורי הקלעים ועוד רעיונות כדי לפתוח ערוץ מיידי של תקשורת ישירה עם הקהל המסור שלכם ואולי תרווייחו גם קהל חדש באמצעות הלייב.

קטגוריות

הרשמו לניוזלטר

הירשמו לניוזלטר שלנו לחדשות הכי חמות בתחום הדיגיטל

סוכנות הדיגיטל נב מדיה

פרסום? בניית אתר? קידום אורגני?

כל מה שהעסק שלכם צריך, במקום אחד. בניית אתרים, קידום אורגני, עיצובים, צילומים, ניהול סושיאל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד'.

מגזין הדיגיטל של נב מדיה

אל תפספסו את העדכונים החמים של החודש

הצטרפו לעוד אלפי קוראים מרוצים!

מקדמים את העסק יחד עם NV Media!

שמחים שבחרת בנו כסוכנות הדיגיטל לעסק שלך. לקבלת הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטי ההתקשרות ונציג סוכנות הדיגיטל יצור אתכם קשר.