אתרים רבים משתמשים בקמפיינים במטא כדי לשפר את הביצועים, להביא לידים, למכור, לקבל לקוחות חדשים מהרשת של מטא ולקבוע יותר פגישות אבל מעטים מצליחים להחזיר את ההשקעה בצורה מיטיבית.
במדריך זה נספר לכם כיצד תוכלו להחזיר את ההשקעה מהקמפיינים שלכם
שיפור קמפיינים במטא
- אסטרטגיות לשיפור הביצועים של הקמפיין.
- טיפים למדיניות מודעות לעסקים.
- *טיפים להשגת לידים.
- כלים נוספים ותמיכה.
אסטרטגיות לשיפור הקמפיינים במטא
המרות API
בניגוד לפיקסל של פייסבוק, ה-API המרות תלוי פחות בטכנולוגיה של הדפדפן והוא יכול גם להגן על הביצועים שלכם כשטכנולוגית הדפדפן תיפגע בעתיד.
אבל מה הוא API המרות?
ה-API המרות הוא כלי שנותן חיבור אמין בין נתוני שיווק כגון אירועים באתר והמרות לא מקוונות לבין מטא.
מהיתרונות של API המרות:
- הגברת שליטה בנתונים- ה-API המרות מאפשר לכם לשלוט במתי אתם משתפים ומה בצורה טובה יותר מהפיקסל לבדו.
- שיפור המדידה- ה-API המרות יכול לעזור לכם לשפר את המדידה של נתוני ההצלחה של המודעות והייחוס של הלקוח, החל מהגילוי ועד ההמרה וככה תוכלו להבין טוב יותר כיצד פרסום דיגיטלי משפיע על התוצאות התכלסיות שלכם.
ומה הטיפ שלנו? השתמשו ב-API המרות ובפיקסל יחדיו כדי למקסם ביצועים.
השתמשו בכלי A/B בניהול המודעות של מטא
כדי שתוכלו לדעת איזו מודעה היא המודעה המושלמת השתמשו בכלי A/B של מטא כדי לקבוע איזו מהמודעות עובדת טוב יותר.
ומה הטיפ שלנו בנוגע לכלי הטקטים של מטא?
- התנסו במשתנים שונים כמו הקריאייטיב והתוכן כדי לראות מה עובד יותר ומה עובד פחות.
- כדי שתוצאות הבדיקה יהיו מוחלטות בדקו כל פעם משתנה אחד. לדוגמא, בפעם אחת בדקו את התוכן או את הקריאה לפעולה ובפעם אחרת בדקו את הקריאייטיב.
- הפעילו את הבדיקות לשבועיים לפחות.
התאימו את הסרטונים שלכם לניידים
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים באתרים ובעמודים עם המכשיר הנייד שלהם, לכן חשוב מאוד שתשתמשו אך ורק בסרטונים שעברו התאמה לניידים.
ומה הטיפ שלנו בנוגע לסרטונים בנייד?
- ודאו שהסרטון שלכם אנכי ולא אופקי, ודאו שאתם מצלמים ביחס גובה- רוחב אנכי כמו 9:16 לדברים כמו Reels וסטוריז.
- השתמשו בצליל מקורי או במוזיקה ללא זכויות יוצרים בסרטונים שלכם.
- הציגו או משכו תשומת לב למותג שלכם ב-3 השניות הראשונות.
- כדי שהקמפיין שלכם יופיע בכל המקומות הנכונים ודאו שאתם מוסיפים סרטונים לקמפיינים עם תמונות בלבד.
אחדו מודעות דומות בקמפיין שלכם
שלבו בין מודעות וקמפיינים דומים כדי להוציא את התקציב שלכם ביעילות רבה יותר.
ומה הטיפ שלנו בנוגע לאיחוד מודעות?
- הימנעו מקהלים חופפים בקמפיינים.
- שלבו סדרות של מודעות וקמפיינים עם קריאייטיב דומה כדי להשיג תוצאות במהירות.
מיקוד רחב עם קהל מותאם אישית
לאחרונה מטא הוציאו המלצות מיקוד שהוכיחו את עצמן בהגדלת ההצלחה של קמפיינים.
השתמשו במיקוד רחב יחד עם קהלים מותאמים אישית כדי לקבל תוצאות מגוונות ונכונות יותר לעסק שלכם.
ומה הטיפ שלנו למיקוד רחב?
- השתמשו במיקוד של לפחות 2 מיליון איש והפעילו מיקוד מפורט של Advantage כדי למקסם המרות.
- הוסיפו קהל רחב בעת השימוש בקהלים דומים ובקהלים מותאמים אישית.
בקשו פרטים חיוניים בלבד מהלידים שלכם
בקשו רק פרטים חיוניים מהלידים שלכם, כל מידע נוסף שתבקשו לא לצרוך עשוי לסנן קהל שעשוי להיות רלוונטי לכם.
ומה הטיפ שלנו?
- כשאתם בונים דף נחיתה או אתר שאמור להמיר לידים בקשו פרטים חיוניים, ככל שהטיפוס קצר יותר ככה יש יותר סיכוי שהליד יומר.
הקפידו על פורמט מותאם לנייד
הקפידו על פורמטים מותאמים לנייד, מאחר ורוב המשתמשים גולשים בנייד. תדאגו להתאים גם לאייפדים וגם לניידים את המודעות שלכם.
ומה הטיפ שלנו?
- שימו לב שאתם בודקים את הסרטונים והתמונות שלכם בכמה מכשירים כדי לוודא תאימות שלהם למכשירים שונים.
בונוסים לסיום
הנה עוד כמה טיפים משמעותיים וקצרים שיכולים לעזור לכם להמיר לידים בקמפיין פייסבוק או אינסטגרם הקרוב שלכם!
- השתמשו רק בנכסים שיש לכם את הזכויות עליהם.
- תארו בדיוק איזה שירות אתם מציעים ולמה כדאי ללקוח הפוטנציאלי להשאיר אצלכם פרטים.
- אל תתייחסו לגופו של אדם, לאתניות שלו, לגיל שלו וכו'.
- הציגו באופן ברור מה ירוויח הלקוח הפוטנציאלי משליחת הפרטים שלו אליכם.
- שפרו את כל הטפסים, המודעות והקמפיינים שלכם באמצעות בדיקת A/B.
- בדקו את הדקדוק ועשו בדיקה לשגיאות כתיב לכל המודעות שלכם, השפה חייבת להיות תקינה בכל מודעה שאתם מעלים.
- ודאו שהדפים שלכם מתפקדים ולא מציגים שגיאת 404.